Gå til innhold

Hadde du kunnet Date en mann som hang på kvinneguiden?


Hengebuksvinet

Anbefalte innlegg

Tror jeg hadde fått sjokk og totalt mistet interessen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror gjerne ikke det. Har ikke noe godt inntrykk av mennene som henger her.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tenker det er noe galt med menn som sitter og krangler med kvinner på nett. 

Anonymkode: f9695...80e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose

Syns mange av de mannfolka som er her, har så mye aggresjon mot kvinner, så tenker at det kunne blitt vanskelig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge ikke bruken tok over livet hans, som gaming gjør for enkelte menn. Hehe.

Sitte oppe en natt til onsdag for å krangle med anonymbruker... Turn-off.

Endret av toothfairy
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo sammen med en som av og til "henger" her inne, så ja det kunne jeg:fnise:

 

han har ikke bruker da, han syns bare det er underholdende lesestoff.. Han fant faktisk et innlegg som var skrevet av meg en gang, helt tilfeldig. Hadde til og med skrevet det anonymt for det var ganske pinlig.. Og han skjønte på måten det var skrevet på, at det måtte være meg. Blir fremdeles mobbet haha:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SS skrev:

Tror jeg hadde fått sjokk og totalt mistet interessen.

Ser ikke for meg at Kg er et sted for dating. Og hadde begynt å undre på hvorfor han hadde Kg profil, og hvorfor han ville finne en dame på et diskusjonsforum som heter kvinneguiden. Altså et diskusjonsforum for kvinner, der vi utlegger mye om våre indre tanker og problemer.... Men okey. Alt går. Men jeg har ikke laget en bruker for å finne en date her for å si det sånn. 

Endret av Sunshineflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sunshineflower skrev:

Ser ikke for meg at Kg er et sted for dating. Og hadde begynt å undre på hvorfor han hadde Kg profil, og hvorfor han ville finne en dame på et diskusjonsforum som heter kvinneguiden. Men okey. Alt går. Men jeg har ikke laget en bruker for å finne en date her for å si det sånn. 

Det står i profilen din at du er mann.

Anonymkode: 7be5e...9ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Tenker det er noe galt med menn som sitter og krangler med kvinner på nett. 

Anonymkode: f9695...80e

Er det menn som krangler med kvinner på på nettet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det står i profilen din at du er mann.

Anonymkode: 7be5e...9ce

hahaha, jeg er dame ;). Må rette det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
26 minutter siden, toothfairy skrev:

Så lenge ikke bruken tok over livet hans, som gaming gjør for enkelte menn. Hehe.

Sitte oppe en natt til onsdag for å krangle med anonymbruker... Turn-off.

Ville definitivt vært verre om han satt oppe hele natten pluss brukte mye tid på KUN flørte med damer på kg, og attpåtil greide det mesterstykket å rote seg borti de mest problematiske personene og få trøbbel i dagliglivet pga disse...

Feks.

Må tilføye: Så er det sikkert veldig uattraktivt for mange menn å date kvinner som henger på kvinneguiden også. Tror ikke at jeg kommer til å avsløre at jeg henger her. Kanskje ikke før jeg sletter brukeren. Igjen. 

Endret av Agnetha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Agnetha
11 minutter siden, Sunshineflower skrev:

Er det menn som krangler med kvinner på på nettet? 

Det skjer jo hver dag nesten her på kg. Følger du ikke med? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hvordan han er ellers. Det er jo flere menn her som bare vil hjelpe og er hyggelige :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Agnetha skrev:

Det skjer jo hver dag nesten her på kg. Følger du ikke med? 😊

Jeg vet. Har sett litt drama her inne. Både menn mot damer. Men er mange damer som tar sympati for mennene under krangel da. ;) . Men men jeg ville vært skeptisk. For jeg tenker at kvinneguiden er en plass for psykopatiske menn, som leter etter damer som er svake, og kan lokke og lede dem fordi de ser at noen av damene har problemer. 

Endret av Sunshineflower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...