Gå til innhold

Hjemme alenefest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ha en liten venninnegjeng hjemme på starten av sommerferien, og vi blir alene hele kvelden:-) Jeg har selv sagt at jeg kan ordne alkoholen for meg + 2 andre. Jeg har selv fylt 18 år så det er ikke problemet, men hva anbefaler dere at jeg kjøper? Vi har aldri vært gjengen som vil bli fulle, men begynner å gå lei pærecider hehe:D Hadde en 6-pack corona og kanskje noen typer rusbrus vært smart? Lever på et budsjett så kom gjerne med priser! Takk for seriøse svar

Anonymkode: 652af...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øl, cider og rusbrus er vel det mest ideelle. Men om dere ønsker å bli fulle på et lavt budsjett kan dere jo heller kjøpe vin, Kalinka, Vikingfjord, Korskenkorva og lignende på Vinmonopolet? 

Anonymkode: d5e1c...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øl, cider og rusbrus er vel det mest ideelle. Men om dere ønsker å bli fulle på et lavt budsjett kan dere jo heller kjøpe vin, Kalinka, Vikingfjord, Korskenkorva og lignende på Vinmonopolet? 

Anonymkode: d5e1c...00a

Du anbefaler selvsagt ikke 18-åringen å kjøpe sprit. 

TS: del en god hvitvin. Det er godt om sommeren. Selv sverger jeg til chablis og sancerre, det koster ikke mye. Nyt heller god vin, enn å bli drita på skvip. Drikk med måte, nyt kvelden, og ha det bra også dagen derpå!

Anonymkode: 42137...c3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en rødvin eller to og lag Sangria. Veldig godt :) 

Anonymkode: 2f36b...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du anbefaler selvsagt ikke 18-åringen å kjøpe sprit. 

TS: del en god hvitvin. Det er godt om sommeren. Selv sverger jeg til chablis og sancerre, det koster ikke mye. Nyt heller god vin, enn å bli drita på skvip. Drikk med måte, nyt kvelden, og ha det bra også dagen derpå!

Anonymkode: 42137...c3b

Regner med det er snakk om 22%-sprit? Den er det jo attenårsgrense på.

 

Ellers anbefaler jeg vin, TS! Hvitvin er jo supert om sommeren (min favorittdrue er chardonnay, men spør om hjelp på polet så får du det du liker), eller kanskje en god cava eller prosecco? :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du anbefaler selvsagt ikke 18-åringen å kjøpe sprit. 

TS: del en god hvitvin. Det er godt om sommeren. Selv sverger jeg til chablis og sancerre, det koster ikke mye. Nyt heller god vin, enn å bli drita på skvip. Drikk med måte, nyt kvelden, og ha det bra også dagen derpå!

Anonymkode: 42137...c3b

Mente selvsagt såkalt 18-årssprit, altså 22%, men ser poenget. 

Anonymkode: d5e1c...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...