Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

Absolutt ingen blåmandag her i hus, for jeg har fått vite at jeg får vindusplass når vi skifter kontorsted nå i sommer :hoppe: Og i kveld skal jeg besøke ei god venninne og muligens hente et bursdagstog fra ei dame på finn.no (takk for inspirasjon Tekola!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søt hun var! :rodmer:
Gratulerer så mye med 1-åring i hus, ser frem til å følge deg på prøveveien videre! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra for ettåringen! Det året har jammenmeg gått fort! :) Hun er jo helt superskjønn! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for spor i mi dagbok! Vi har jo planer om å starte prøving samtidig - så her må jeg følge med! Spennende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter. Jeg har startet uken med å innvie min splitter nye telefon :nigo: Syns det var på tide med utskiftning etter 3 år der jeg i senere tid har måttet prioritere mellom apper eller lese jobbmail. ;) 

I dag oppdaget jeg også det som jeg tror er EL-slim, så nå er M advart om at han kanskje må gjøre sin plikt senere i kveld :fnise: Hvis vi da ikke skal drøye det til neste måned :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nautika skrev:

Ny uke, nye muligheter. Jeg har startet uken med å innvie min splitter nye telefon :nigo: Syns det var på tide med utskiftning etter 3 år der jeg i senere tid har måttet prioritere mellom apper eller lese jobbmail. ;) 

I dag oppdaget jeg også det som jeg tror er EL-slim, så nå er M advart om at han kanskje må gjøre sin plikt senere i kveld :fnise: Hvis vi da ikke skal drøye det til neste måned :klo:

Neinei! Kjør på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjørte på vi ;) Så da kan vi vel si at denne boken offisielt er åpnet. Jeg fikk bestilt meg 50 stk av både el og ggraviditetstest fra ebay i går, til den nette sum av 100 kr totalt 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det tørket helt opp (tmi), så enten har kroppen prøvd å få EL uten å klare det, eller så var EL i går eller noe sånt. I så fall er IKM 22.06 ;)

Og i går var vi altfor opptatt med å luke i hagen og vaske terrassen til å prioritere BD. Får se om mandag var godt nok ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BD :fnise: Hvor lang tid tok det med T? Leking er forresten no drit. Ikke at vi har så mye ugress egentlig, men det vokser stadig opp gress (og store sopp) i hele blomsterbedet/kjøkkenhagen. Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble gravid på første PP sist, men så hadde jeg en sa i uke 8. Så satt den på pp3.

Jeg fikk luket i hekken, med det resultatet at hekken ser ganske stusselig ut fordi ugresset ga et inntrykk av at den var tykk og fin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

BD... :klo:  Jeg skjønner jo hva det impliserer, men forkortelsen finner jeg ikke ut av :fnise: Babydrusing var liksom det nærmeste jeg kom :ler:

Ugress på godt og vondt, med andre ord :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Verdande skrev:

BD... :klo:  Jeg skjønner jo hva det impliserer, men forkortelsen finner jeg ikke ut av :fnise: Babydrusing var liksom det nærmeste jeg kom :ler:

Ugress på godt og vondt, med andre ord :ler:

Baby dance :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...