Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

Hyggelig hybel i sokkeletasje leies ut for en periode på 9 måneder. Ønsker stabil leietaker som ikke stiller store krav til romslighet eller lysforhold. Full losji. Varmtvann er inkludert.

Boligen er bekreftet utleid pr 15.08.16

Endret av Nautika
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For de som ikke vet hvem jeg er fra før. Jeg blir 30 om under et år og er samboer med Mannen med stor M, sammen har vi ei jente på snart året kalt Tutta (eller T). Også har vi bikkja da, en liten vilter krabat som elsker sin lillesøster ;) 

Nå er det snart duket for prøving på nestemann, jeg tok min siste pille 27.05. Jeg sluttet først og fremst fordi jeg er så sykt lei av mellomblødninger som varer en uke og kommer annenhver uke. Planen var egentlig å vente til slutten av juni med prøvingen, men så tar det jo fort litt tid å få syklusen igang også :) 

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! 

Driver og tenker på å opprette dagbok for samme formål jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hvitløk skrev:

Så gøy! 

Driver og tenker på å opprette dagbok for samme formål jeg og ;)

Så spennende da! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der må være den beste introduksjonen på en prøve-dagbok jeg har lest! Fantastisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, det tok pinlig mange sekunder før jeg skjønte koblingen mellom tittelen, førsteinnlegget og andre innlegg ... :flau: Skylder på ammetåke :sjenert: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Jolene skrev:

Det der må være den beste introduksjonen på en prøve-dagbok jeg har lest! Fantastisk!

 

1 time siden, FruN skrev:

Kul tittel! :ler: 

Lykke til! :hoppe: 

 

52 minutter siden, Frøken Smilla skrev:

Herregud, det tok pinlig mange sekunder før jeg skjønte koblingen mellom tittelen, førsteinnlegget og andre innlegg ... :flau: Skylder på ammetåke :sjenert: 

Mission accomplished! 

 

Tusen takk for lykkeønskninger. 

Over til skikkelig prøvesnakk: jeg fikk rasket med meg en boks folat fra de lokale apoteket i går. Selvfølgelig var det ei som jeg har gått på vgs sammen med som stod i kassa, men heldigvis åpnet det en ny kasse som jeg var snar med å benytte meg av :lur:  Vurderer om jeg skal tempe denne gangen også, eller om jeg skal bestille store mengder EL-tester (og graviditetstester) på eBay. Tempinga betyr jo at jeg må ha på vekkerklokke til samme tidspunkt hver dag, men samtidig er det jo jævlig kult for en tallknuser som meg :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: 

Jeg hadde egentlig aldri orket å tempe, men når du sier det sånn høres det jo ut som en glimrende måte å la tallknuserpappaen bli litt mer engasjert i akkurat den delen av prøvingen på! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...