Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

Jeg med mitt yrke burde vel strengt tatt brukt kollektive reisemidler :ler: Men når man har mulighet til å forskyve litt på arbeidsdagen for å komme unna den verste rushtrafikken og man bor litt langt unna togstasjon uten bussforbindelse og jobben ligger litt utenfor sentrum,  så er det litt for fristende å ta bilen ;) Jeg skal nok få ordnet så jeg får hørt på lydbøker mine på vei til jobb allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig deilig! Brukte 20 minutter på jobb :nigo: Kunne ha dratt hjem 1430 i dag egentlig, men så er det en felles samling kl 15. Får kanskje klart å komme meg opp på 0 på flex-kontoen da.

Det nærmer seg EL nå. Ut fra kroppslige tegn tipper jeg i morgen eller mest sannsynlig fredag. Har testet, men de har ikke slått ut så mye enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også mest sannsynlig til å ende opp med en e-up! etter permisjonen, perfekt levere-to-unger-i-barnehagen-og-så-dure-ned-til-toget-bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt er jeg godt fornøyd med bilen, men det er noen småting som irriterer meg. Hvis jeg stiller inn sete og ratt etter det som er behagelig sperrer rattet for halve speedometeret og mange av varsellampene. Dette førte til at jeg har kjørt med fjernlys noen km før jeg bøyde meg litt ned og så at de stod på :bond: Nå har jeg stilt setet så høyt opp at jeg nærmest stanger i taket (kjennes det ut som) og rattet er også på det høyeste hakket, så får vi håpe det funker i praksis i morgen. Ble også overrasket over at det ikke er automatiske baklys/nærlys når man kjører inn i tunneler eller at vindusviskere ikke er automatiske. Dette er ting man liksom anser som ganske normalt utstyr,  så jeg tok meg ikke bryet med å sjekke etter :ler: Ellers er den veldig morsom å kjøre og så mye mer avslappende å kjøre i kø og ikke minst parkere enn stasjonsvogna ;) Jeg kommer nok til å bli vant til de små tingene som irriterer meg nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk nesten positiv eltest i går, og i morges var den klart positiv. BD er unnagjort annenhver dag denne uka (ny rekord siden T ble unnfanget :sjenert:) Nå er det bare å vente og se:) 

1467358800359.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg er altfor treig med å få med meg at du har fått ny bok....

Men jeg heier på dere, dere har lagt inn gode aksjer for klaff denne gangen leser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på pp1 og pp3 sist. Hadde en sa. Dette er pp2, men jeg tror ikke vi hadde noen reell sjanse forrige syklus fordi jeg fikk mensen omtrent 1 uke etter el. Kroppen var nok ikke helt i gjenge igjen etter pilleslutt  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et sånt grunnlag så blir det spennende fremover!! 
Hvor lenge tenker du å vente med å teste? Helt til ikm eller tidligere? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet positivt på 10 og 11 dpo tidligere, så vi får se om jeg tester tirsdag om halvannen uke. Da er jeg i så fall på ferie i Sverige, så jeg får se om jeg pakker med tester eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Leopanter skrev:

:vinke:

 

Velkommen! :goodbye:

Siste uke før ferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg beplantet et blomsterbed på tomta. Det ble 2 klematis som kan klatre opp langs carporten, noe vintergrønt og diverse stauder med blomster. Jeg skal få plantet noen løkblomster i høst, så tror jeg det blir veldig bra! 

I dag tenkte jeg å teste ut frokostbuffé på jobb. Vi har jo flyttet kontor og her blir det servert frokost til 25 kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 dpo i dag. Har hatt litt murringer og press ved den ene eggstokken i morges, og nå nettopp fikk jeg en varm følelse i området under navlen, som om jeg hadde smurt meg med tigerbalsam :klo: Det er vel litt tidlig å begynne med symptomjakt, men jeg syns det er greit å kunne sammenligne til senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde symptomer både før TR kom og da jeg var gravid, så det er ikke helt enkelt å vite. Det fester seg vel kanskje ikke før 5-6 dpo heller så... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...