Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, det var jammen fort ja! Gratulerer så mye og velkommen til verden lillesøster. Vi er mange som har ventet på deg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Det ser ut til at vi får testet barselhotellet denne gangen, lillesøster må bare få opp temperaturen litt før vi får lov til å dra.

Jeg er i mye bedre form enn sist, har fått tisset og blir ikke svimmel av å gå rundt. Det endte med en liten rift av grad 2, tror den var omtrent på samme sted som riften jeg fikk sist. Lillesøster veide inn til 3,8 kg og 52 cm. 100 gram mer og 3 cm lengre enn storesøster som ble født 10 dager tidligere i forhold til termin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer, høres ut som om alt er strålende med både mor og barn - og nå er dere blitt 4! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er hjemme igjen etter 2 døgn på barselhotellet. Storesøster virker å være mest opptatt av å gi lillesøster kos og syns det er ganske spennende med en liten bylt som knirker og gjesper :rodmer: Sjalusien kommer nok etterhvert 😅

Formen min er helt super! Kroppen er helt fantastisk altså. Litt øm i underlivet selvfølgelig, og jeg kjenner jeg kan bli sliten av å stå lenge om gangen, men alt i alt er jeg i bedre form nå enn som høygravid for noen dager siden. Vi har vært på lekeplassen i nabolaget alle 4 i dag :nigo: 

Melka har begynt å komme også, så i morgen våkner jeg nok med de melonene :hoho: Håper å kunne holde sårheten på puppene noenlunde i sjakk denne gangen, men det er nok uunngåelig at det er litt sårt å legge til noen dager (uker?) fremover. Lillesøster er sugevillig, så jeg satser på å unngå pumping pga dårlig vektoppgang som sist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall start på barselperioden, det unner jeg deg! Så herlig at storesøster vil kose med lillesøster :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller gjerne samme start på barselperioden som deg jeg, for det høres jo fantastisk ut! :rodmer:

Kose dere masse alle sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...