Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har det økt til 8-9 minutt mellom hver gang jeg får ri, men de virker å ha økt litt i styrke. Ligger i senga og håper at litt avslapning er det som skal til.

Tutta er hentet av mormor sammen med bikkja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått sovet en times tid, og har ikke vært plaget av rier mens jeg har sovet såeh... :sjenert: Lillesøster er en luring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nori skrev:

Æsj da. Var det slik sist også, at rier kom og gikk før det satt i gang på ordentlig? 

Nei. Da var det hele tiden utvikling i riktig retning. Kom inn på føden med 3 cm 8 timer etter første lille murring. Det tok 15 timer fra start til slutt, og bare 4-5 timer i aktiv fødsel. Hadde trodd det kom til å ta kortere tid nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nautika skrev:

Nei. Da var det hele tiden utvikling i riktig retning. Kom inn på føden med 3 cm 8 timer etter første lille murring. Det tok 15 timer fra start til slutt, og bare 4-5 timer i aktiv fødsel. Hadde trodd det kom til å ta kortere tid nå :sjenert:

Ja, det er jo typisk. Kroppen kan virkelig være umulig å forstå seg på altså. Håper ting tar seg opp igjen i løpet av kvelden og at det kommer skikkelig i gang da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært helt rolig i natt, så jeg har sovet. Til og med med :sengekos: i går kveld... :snurt:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var absolutt ingen aktivitet i løpet av dagen i går, maks et par kynnere hvis jeg legger godviljen til. I går kveld murret det bittelitt bak i korsryggen, men heldigvis ikke noe mer. Jeg tenkte mest på at barnevakta trengte litt søvn etter å ha blitt vekket en natt og slitt med å legge T neste natt :hoho: Så får vi se hva dagen bringer!

Jeg må på apoteket for å kjøpe mer gaviscon, så blir det kanskje en is på veien :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom igjen nå lillesøster, må ikke lure mammaen din sånn! Nå må hun til og med kjøpe mer Gaviscon bare fordi du ikke kom allikevel! :fnise:

Har dere landet på navn, forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2017 den 10.42, juliane skrev:

Kom igjen nå lillesøster, må ikke lure mammaen din sånn! Nå må hun til og med kjøpe mer Gaviscon bare fordi du ikke kom allikevel! :fnise:

Har dere landet på navn, forresten? :)

Pappaen har landet på navn :hoho: Jeg er ikke helt i mot det, men liker et annet alternativ litt bedre. Hans favoritt flyter litt bedre, mens min favoritt syns jeg passer litt bedre til T sitt navn. Hun har jo to relativt lange fornavn, og hans alternativ er ganske kort. Etternavnet er 3 bokstaver, så syns vi kan tillate litt mer kjøtt på beina på fornavnene da. 

Ikke sitér, men alternativene er *biiip*

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine navn begge to! :jepp: Ut fra beskrivelsen din regner jeg med at det første er mannens alternativ og det siste er ditt? Jeg syns i alle fall det første flyter bedre som du sier, men at det første navnet i alternativ nummer to er finere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...