Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sol: Det har vært en helt herlig dag her i dag! Jeg har fått fregner, spist is (flertall) i sola og plantet stemor og vårlyng i en potte. Jeg har til og med gått en litt lengre tur med bikkja i snegletempo.

Nå er klesvask nr 5 for i dag i vaskemaskinen, gubben har dratt til en kompis for å se fotball og jeg tenkte jeg skulle ta meg en is til og finne noe på tittekassen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 18. April :) 

Hørtes ut som du har hatt en herlig Søndag! :laugh: Gleder meg på litt vår, og sol her jeg bor også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la meg i går med kynnere og press/menssmerter i korsryggen. Det har fortsatt gjennom natta, og nå ligger jeg her på sofaen og kjenner etter. Jeg er litt småkvalm og får av og til skikkelige magekramper, så det kan jo bare være et magevirus. Jeg har tatt en selvtest for uvi, så det er utelukket. Planen er å se om jeg klarer å holde frokosten nede, og få avgjort om jeg kan dra på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal ta deg en dag hjemme jeg, er ikke noe vits i å presse seg når man er så sprenggravid som du er nå! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, juliane skrev:

Syns du skal ta deg en dag hjemme jeg, er ikke noe vits i å presse seg når man er så sprenggravid som du er nå! :opplyser:

Det blir en dag hjemme. Lå en time på sofen før jeg tok en liten runde med bikkja, og på den lille turen fikk jeg magekramper sånn at jeg skar en liten grimase for hver gang. Frokosten er fremdeles i magen, men det har vært litt dogåing med løs mage. 

Huff så synd med det fine været i dag :fnise: Vet ikke hvor mye jeg orker å sitte i sola, men det er jo godt å ha mulighet for litt frisk luft ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én (!!!) eneste arbeidsdag igjen før permisjon! :bolledeig::bolledeig: For et par måneder siden kjentes det ut som dagen aldri skulle komme, og nå er jeg på oppløpssiden! :nigo: Planen for arbeidsdagen i morgen er å sette fraværsmelding på Skype, dobbeltsjekke fraværsmelding på mailen, spise en lang lunsj med kolleger og rydde det siste fra kontorplassen min. 

På lørdag har jeg bestilt meg frisørtime og time for farging og forming av bryn. Etter det kan avslappingen begynne! :veslejenta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at permisjonen endelig kom, så deilig! :yvonne:  Nyt avslappingen. I morgen blir sikkert bare sånn kosedag på jobb :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi (les: jeg) har bestilt oss nedvask av huset på tirsdag. Før den tid må det ryddes ganske grundig rundt omkring, så nå har jeg skrevet en meget detaljert liste til M over hva som skal gjøres. I morgen stikker jeg, T og bikkja bort til mine foreldre, så kan han rydde huset i fred :nigo: Det skal bli godt å få både ryddig og rent hus på noen dager, det er ikke ofte at alt er ryddig og rent på en og samme tid :hoppe: 

I går fikk vi tilbud på bygging av bad/vaskerom i kjelleren. Prisen lå heldigvis på omtrent det vi hadde sett for oss, men dyrt blir det uansett. Vi må bestille baderomsmøbler og fliser selv, og det er jo så mange valg! :bond: Hvordan vet man hva som er god kvalitet og hva slags fliser som kommer til å se pent ut i mange år fremover? På de 2 andre badene har vi mørkegrå fliser på gulv og hvite på veggen, og egentlig så er jo det det tryggeste å velge til dette badet også :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på svangerskapskontroll hos fastlegen. :) Alt stod bra til, og jeg fikk til og med ta en sniktitt på lillemor i magen, ikke at det er så spennende å se for tiden for man ser jo bare en kroppsdel om gangen :fnise: Hodet var festet, og ryggen lå på riktig side (for å slippe stjernekikker). De to sjokolade-kiloene jeg hadde fått for et par uker siden vet jeg ikke helt hvor ble av, jeg har nemlig bare gått opp 0,5 kg den siste måneden og nesten 2 kg totalt... :plystre: 

Det hadde blitt ganske ryddig i huset da vi var borte i går, men det er fremdeles litt som gjenstår før vaskebyrå i morgen. Gleder meg til skinnende rent hus! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med permisjon! Nedvask av huset hørtes helt genialt ut! Kan jeg få spørre om hvor stort det er hos dere, hva dere skal få gjort og pris? Lurer jammen på om vi skal gå for det samme her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, Nori skrev:

Så deilig med permisjon! Nedvask av huset hørtes helt genialt ut! Kan jeg få spørre om hvor stort det er hos dere, hva dere skal få gjort og pris? Lurer jammen på om vi skal gå for det samme her. 

Vi har fått tilbud på 2200 kr for grundig vask inkl lister, dørblad, vegger på bad og skapdører på kjøkkeninnredning. Ca 120 kvadrat som skal vaskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nautika skrev:

Vi har fått tilbud på 2200 kr for grundig vask inkl lister, dørblad, vegger på bad og skapdører på kjøkkeninnredning. Ca 120 kvadrat som skal vaskes.

Det var jo slett ingen upris! Dette er hvitt? Må absolutt vurderes altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nori skrev:

Det var jo slett ingen upris! Dette er hvitt? Må absolutt vurderes altså. 

Hvitt ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...