Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa noe om det, han sa at kanskje det vil gjøre ting verre for meg om vi møtes for å ha sex, at det vil "hale ut" ting og gjøre dem mer kompliserte som han sa. Men synes det er ufølsomt at ham, spesielt siden han har sagt at han var betatt av meg, og så sier det motsatte.

Anonymkode: 6e89d...3ee

http://ikkesminket.blogspot.no/2012/05/hvorfor-vil-han-ikke-mer-enn-bare-ha.html#.V0rmzJGLS00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Det er en indikasjon på hvilken person du er. Man vil ikke involvere seg med noen som gjør livet sitt vanskelig. Alle har vært i forhold med noen som krangler og gjør en fjær til ti høns. Hvis noen ikke en gang klarer å holde seg for god til det etter andre date lover det fryktelig dårlig for tidligere forhold. Da går man videre men kan holde henne på si for å knulle.

Du prøvde jo å pushe grensene når du starter med sånt så tidlig vet han at du kommer til å dytte grensene senere også. 

Ja, da knuller han deg en stund og så finner han noen som har kontroll over følelsene sine og som kan oppføre seg og så dumper han deg.

Så om noen begår en feil, betyr det at det definerer dem som menneske altså? Ikke fordomsfull i det hele tatt du.

 

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så om noen begår en feil, betyr det at det definerer dem som menneske altså? Ikke fordomsfull i det hele tatt du.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det er ikke akkurat mangel på damer i tidlig tredveårene som leter etter et forhold, det handler om å selge seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke å gå videre. Jeg får så sjelden følelser for noen, det kan gå mange år i mellom - om det skjer igjen i det hele tatt. Det virker som om han bryr seg om meg, vi har snakket i timesvis på telefonen fordi jeg har blitt så lei meg. Men om vi fortsetter å møtes for å ha sex, så kan det vel hende at følelsene hans kommer tilbake?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Nei, ikke ha mer sex med han. Det beste du kan gjøre er og ikke gi han det han vil ha når han trenger det, trekk deg tilbake og gjør deg litt kostbar. Hvis han da ikke kommer etter så vet du at han er ikke noe å samle på. Å virke desperat etter å få han til å få tilbake følelsene virker bare mot sin hensikt.

Kanskje han synes det ble litt mye drama litt tidlig og at han derfor trenger følelsesmessig avstand en stund. Hvis han får kjenne på denne avstanden en stund, kan det gjøre at han kommer tilbake igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når et menneske begynner å fire ned på egen verdighet, er det IKKE attraktivt, uansett kjønn.

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tutte skrev:

Nei, ikke ha mer sex med han. Det beste du kan gjøre er og ikke gi han det han vil ha når han trenger det, trekk deg tilbake og gjør deg litt kostbar. Hvis han da ikke kommer etter så vet du at han er ikke noe å samle på. Å virke desperat etter å få han til å få tilbake følelsene virker bare mot sin hensikt.

Kanskje han synes det ble litt mye drama litt tidlig og at han derfor trenger følelsesmessig avstand en stund. Hvis han får kjenne på denne avstanden en stund, kan det gjøre at han kommer tilbake igjen.

Det virker som om han ikke føler noe for meg, og at det å møtes for å ha sex - uten noen garantier som han sa det -er det eneste håpet jeg har. Han sa til og med "vi skal ikke gifte oss," noe som jeg syntes var ufølsomt sagt. Så, om jeg ikke møter ham noe mer, om vi ikke har sex, da tror jeg at han bare glemmer meg og aldri kontakter meg igjen. :( Og det klarer jeg ikke.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når et menneske begynner å fire ned på egen verdighet, er det IKKE attraktivt, uansett kjønn.

Anonymkode: 99957...a08

Men hvordan bevare min egen "verdighet" som du sier, og fremdeles ha et håp om at han kommer til å føle noe for meg igjen?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert at han har gått inn med intensjoner om å få seg kjæreste i det hele tatt. Den enkeleste måten å finne en å ha sex med er for mange å si at de er ute etter forhold. 

Dersom han faktisk var ute etter forhold kan tidlig sex dessverre fjerne følelser. Det har skjedd med meg. Kanskje han kommer tilbake, kanskje han ikke gjør det. Jeg håper uansett at du har lært :)

Anonymkode: 818ca...442

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert at han har gått inn med intensjoner om å få seg kjæreste i det hele tatt. Den enkeleste måten å finne en å ha sex med er for mange å si at de er ute etter forhold. 

Dersom han faktisk var ute etter forhold kan tidlig sex dessverre fjerne følelser. Det har skjedd med meg. Kanskje han kommer tilbake, kanskje han ikke gjør det. Jeg håper uansett at du har lært :)

Anonymkode: 818ca...442

Jo, han vil få seg kjæreste. Han ser etter en "livspartner" som han kaller det. Hvorfor mener du at tidlig sex fjerner følelser?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan bevare min egen "verdighet" som du sier, og fremdeles ha et håp om at han kommer til å føle noe for meg igjen?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Med å holde avstand, til han evt tar kontakt, men da skal du ikke ha sex med han igjen. Du skal møte han for en kopp kaffe ute f.eks, å se det an, ta det helt fra start. Hvis han ikke kontakter deg igjen, er det greit fro da VET du at han ikke er nok interessert i deg. Du skal alltid behandle seg selv verdifullt, som nr en. Vise at hvis ikke han vil ha deg, så dropper du han!

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med å holde avstand, til han evt tar kontakt, men da skal du ikke ha sex med han igjen. Du skal møte han for en kopp kaffe ute f.eks, å se det an, ta det helt fra start. Hvis han ikke kontakter deg igjen, er det greit fro da VET du at han ikke er nok interessert i deg. Du skal alltid behandle seg selv verdifullt, som nr en. Vise at hvis ikke han vil ha deg, så dropper du han!

Anonymkode: 99957...a08

Det høres fint ut det, altså å møtes på kafe og ta det fra starten. Problemet er at han mener det ikke er mulig å starte på nytt.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det høres fint ut det, altså å møtes på kafe og ta det fra starten. Problemet er at han mener det ikke er mulig å starte på nytt.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Han har rett. Du er veldig naiv som vil gå inn i noe som alt er på hans premisser. Du må først gå helt ut av det, for å kunne ha noen sjanse til å få det på andre premisser igjen.

 

Anonymkode: fc00a...bc9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som om han ikke føler noe for meg, og at det å møtes for å ha sex - uten noen garantier som han sa det -er det eneste håpet jeg har. Han sa til og med "vi skal ikke gifte oss," noe som jeg syntes var ufølsomt sagt. Så, om jeg ikke møter ham noe mer, om vi ikke har sex, da tror jeg at han bare glemmer meg og aldri kontakter meg igjen. :( Og det klarer jeg ikke.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Hvis han bare glemmer deg uten videre hvis du ikke møter han og ikke har sex med han, da har følelsene som han sa han hadde for deg aldri vært ekte og han har bare vært ute etter sex. Hvis følelsene hans er ekte så vil han savne deg hvis han får litt avstand. Så dette er jo faktisk en fin måte å finne ut hva han egentlig har vært eller er ute etter. Tror ikke ekte følelser forsvinner så plutselig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JO det har flere alternativ ts!

Du skal IKKE fortsette å ha sex med han!

Det er IKKE attraktivt med folk som kryper for andre!

For å ta et eksempel : kjenner ei dame som var sammen med en mann. Men så falt hun plutselig for en annen over lang tid. Og selv om mannen hennes høret om dette, ville han fortsatt ha henne, han sa til henne at hun kunne få lov til å se denne mannen så lenge også han fikk se henne litt. Tror dere hun ønsket å beholde mannen hun hadde når han kom med et slikt utsagn? NEI. Det blir det samme hvis du fortsetter å ha sex med han ts. Hna har gitt klar ebskjed for at han ikke ønsker et forhold med deg, mens du kan ta til takke med sex , som da blir på hans premisser.

Gå inn i deg selv ts. Du skal ALDRI synke så lavt!!!

Anonymkode: 99957...a08

Glemte å nevne at jeg husker hun dama sa til meg at om mannen hennes hadde reagert annerledes, dvs blitt forbanna og f.eks sagt at hun må flytte ut og aldri kontakte han igjen, vist henne en sterk reaksjon, hadde hun kanskje tatt han tilbake. Men mannen, svak som han var,( og som du også er nå ts ), sa at hun bare måtte fortsette å se den nye mannen så lenge han også fikk se henne litt...

Synes det eksemplet illustrerer got hvordan mennesker forholder seg til mennesker som ikke ser sin egen verdi, 

Ser du ikke din egen verdi ts, vil inge andre heller gjøre det. Fortsetter du å ha sex med han, etter hans siste utsagn, viser du at du ikke synes du selv er verdifull, og da vil ikke han gjøre det heller. Det kan også ende med at han synes synd på deg, noe som er ennå verre, og at han til slutt ender kontakten for godt.

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at han hadde følelser for meg, han sa han var betatt meg og begynte å holde meg i hendene en halvtime etter at vi møttes. Han sa jeg var så vakker, sa han ønsket å bli kjent med meg, at han følte dette var veldig bra. Og så etter en krangel på sms og telefon, skal alt bli borte -for alltid?

Når han fikk følelser så fort, og at vi etter hvert hadde sex han beskrev som "fantastisk," så er det vel mulig at følelsene kommer tilbake?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det er nettopp når han får følelser fort at de like fort kan forsvinne igjen.

Du kan aldri stole på de som er forelsket etter fem minutter, ikke fordi de nødvendigvis lyver, men fordi det som fort går opp kan like fort falle ned. Det er ikke en "ekte" eller dyp forelskelse eller hva man skal si, man kjenner jo hverandre ikke, så det er bygget på lite og ingenting og blir derfor veldig overfladisk og flyktig. Det skal ingenting til for å velte en sånn type forelskelse, det er bare et spørsmål om tid før de våkner på andre siden av forelskelses/sex-rusen og innser at de jo holder på med noen det egentlig er null fremtid med. 

Ikke noe logikk i at følelsene kan komme tilbake når de kom så fort, snarere tvert imot. Det var i starten han tok "feil" av følelsene, nå når dere har blitt bedre kjent og kommet ut av den der første bobla så ser han ting klarere og har mer "riktige" følelser. Tenker jeg da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har rett. Du er veldig naiv som vil gå inn i noe som alt er på hans premisser. Du må først gå helt ut av det, for å kunne ha noen sjanse til å få det på andre premisser igjen.

 

Anonymkode: fc00a...bc9

Har rett? Hvorfor skal det ikke være mulig å starte på nytt?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Det er nettopp når han får følelser fort at de like fort kan forsvinne igjen.

Du kan aldri stole på de som er forelsket etter fem minutter, ikke fordi de nødvendigvis lyver, men fordi det som fort går opp kan like fort falle ned. Det er ikke en "ekte" eller dyp forelskelse eller hva man skal si, man kjenner jo hverandre ikke, så det er bygget på lite og ingenting og blir derfor veldig overfladisk og flyktig. Det skal ingenting til for å velte en sånn type forelskelse, det er bare et spørsmål om tid før de våkner på andre siden av forelskelses/sex-rusen og innser at de jo holder på med noen det egentlig er null fremtid med. 

Ikke noe logikk i at følelsene kan komme tilbake når de kom så fort, snarere tvert imot. Det var i starten han tok "feil" av følelsene, nå når dere har blitt bedre kjent og kommet ut av den der første bobla så ser han ting klarere og har mer "riktige" følelser. Tenker jeg da.

Enig i denne. Man bør generelt være skeptisk når det blir snakk om følelser så fort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Det er nettopp når han får følelser fort at de like fort kan forsvinne igjen.

Du kan aldri stole på de som er forelsket etter fem minutter, ikke fordi de nødvendigvis lyver, men fordi det som fort går opp kan like fort falle ned. Det er ikke en "ekte" eller dyp forelskelse eller hva man skal si, man kjenner jo hverandre ikke, så det er bygget på lite og ingenting og blir derfor veldig overfladisk og flyktig. Det skal ingenting til for å velte en sånn type forelskelse, det er bare et spørsmål om tid før de våkner på andre siden av forelskelses/sex-rusen og innser at de jo holder på med noen det egentlig er null fremtid med. 

Ikke noe logikk i at følelsene kan komme tilbake når de kom så fort, snarere tvert imot. Det var i starten han tok "feil" av følelsene, nå når dere har blitt bedre kjent og kommet ut av den der første bobla så ser han ting klarere og har mer "riktige" følelser. Tenker jeg da.

Poenget er at vi ikke kjenner hverandre enda. Vi har IKKE blitt kjent.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Tutte skrev:

Hvis han bare glemmer deg uten videre hvis du ikke møter han og ikke har sex med han, da har følelsene som han sa han hadde for deg aldri vært ekte og han har bare vært ute etter sex. Hvis følelsene hans er ekte så vil han savne deg hvis han får litt avstand. Så dette er jo faktisk en fin måte å finne ut hva han egentlig har vært eller er ute etter. Tror ikke ekte følelser forsvinner så plutselig.

Han sier at følelsene han hadde for meg er helt borte. :( 

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at vi ikke kjenner hverandre enda. Vi har IKKE blitt kjent.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Og du ga ALT  med en gang. Det er også noe av feilen her ts. Lær av det til neste gang.

Easy come, easy go...

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...