Gå til innhold

Hadde sex, han var betatt, nå er plutselig alle følelser borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke å gå videre. Jeg får så sjelden følelser for noen, det kan gå mange år i mellom - om det skjer igjen i det hele tatt. Det virker som om han bryr seg om meg, vi har snakket i timesvis på telefonen fordi jeg har blitt så lei meg. Men om vi fortsetter å møtes for å ha sex, så kan det vel hende at følelsene hans kommer tilbake?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det eneste du oppnår med å treffe han igjen eller prate med han er å føle deg enda mer avvist, gir han enda mer makt og skyver han enda lengre vekk. Du kan ikke trygle om kjærlighet gjennom sex. Og du trenger ikke en person som mer eller mindre rett ut har sagt at du ikke er god nok for han. Hvorfor får han lov til det? Ta heller igjen, med å kutte han ut og ønske han lykke til videre. Date noen andre og gå hjem med dem foran ansiktet hans. Da skyver du makten over på din side igjen.

Anonymkode: fc00a...bc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke å gå videre. Jeg får så sjelden følelser for noen, det kan gå mange år i mellom - om det skjer igjen i det hele tatt. Det virker som om han bryr seg om meg, vi har snakket i timesvis på telefonen fordi jeg har blitt så lei meg. Men om vi fortsetter å møtes for å ha sex, så kan det vel hende at følelsene hans kommer tilbake?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det at kan gå mange år i mellom høres vanskelig ut, det er vel mange gutter som er interessert i deg?, du må bare gå på date å se hvordan de er, han er ikke den eneste sjelevennen din her i verden. 

Det at du fortsetter å ha sex med ham og håper han vil få følelser for deg er null garanti får at han for følelser for deg. Noen gutter tenker sex er sex (mus er mus)

Vis du virkelig liker han så mye, er mitt eneste råd er at du gir det tid, gjør det du liker, fokuserer på ditt liv, vis han at du klarer deg uten ham også, ikke mas om forhold, ikke ha sex med ham, gi klar beskjed at du ikke ønsker å ha sex før du er i forhold med noen, da får han gå å finne seg noen andre jenter å ha sex med og da vil du se om han virkelig liker deg, få ham til å savne deg TS.

Lykke til!!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ja, det er helt sikkert bedre å bli brukt som en knulledukke eller en lommefitte enn å finne noen som er interessert i et åpent og ærlig forhold basert på gjensidig respekt. Det gjør også underverker for selvtilliten å bli utnyttet seksuelt mens man har et urealistisk håp om å starte et forhold. Hvorfor putte deg i en slik situasjon?

Det blir jo ikke bedre med tiden, følelsene dine blir jo bare sterkere, spesielt hvis han ikke gjengjelder dem. Da sitter du der ulykkelig og må slite med følelsene over lengre tid.

Vel, om følelsene hans aldri kommer tilbake, så kanskje jeg mister mine også? Kan ikke forestille meg at jeg kommer til å være forelsket i ham i månedsvis eller årevis om han aldri gjengjelder noen av mine følelser. Men om han ikke får tilbake følelsene, er det vel bedre å fortsette å ha sex med ham, som en slags overgang.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer til å slite enda mer om han ikke vil møtes i det hele tatt. Du vet vel også hvordan det føles å være forelsket, og at man gjerne vil "leve ut" disse følelsene, og om det skjer gjennom sex så er det bedre enn ingenting.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Ja, i noen få uker og så går det over. Det du vil gjøre tar lengre tid, og vil neppe gi deg den tilfredsstillelsen du håper på. Hvor gammel er du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det var jo han som først sa at han hadde følelser for meg, at han var betatt av meg. Man kan ikke bare slå sånne følelser av. Kanskje han bare sier at følelsene er borte fordi han ikke taklet den dumme krangelen vi hadde. Siden han hadde følelser for meg, så er det vel ikke umulig at de kommer tilbake, selv om det er lite sannsynlig?

Anonymkode: 6e89d...3ee

Man kan ikke "slå dem av", men de kan forsvinne momentant, særlig når det er tidlig. Jeg vil, som jeg sa tidligere, på det sterkeste fraråde deg å ha noe mer med denne mannen å gjøre. Selv om du skulle oppnå det som er svært lite sannsynlig, vil du alltid være underlegen ham fordi han sitter med makten, nettopp fordi du vil frykte at han mister følelsene igjen. Du liker ham, han liker ikke deg. Jo raskere du aksepterer det, jo raskere får du begynt på prosessen med å komme videre. Når dere fortsetter å ha kontakt, haler du bare prosessen ut.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Metalcharted skrev:

Det at kan gå mange år i mellom høres vanskelig ut, det er vel mange gutter som er interessert i deg?, du må bare gå på date å se hvordan de er, han er ikke den eneste sjelevennen din her i verden. 

Det at du fortsetter å ha sex med ham og håper han vil få følelser for deg er null garanti får at han for følelser for deg. Noen gutter tenker sex er sex (mus er mus)

Vis du virkelig liker han så mye, er mitt eneste råd er at du gir det tid, gjør det du liker, fokuserer på ditt liv, vis han at du klarer deg uten ham også, ikke mas om forhold, ikke ha sex med ham, gi klar beskjed at du ikke ønsker å ha sex før du er i forhold med noen, da får han gå å finne seg noen andre jenter å ha sex med og da vil du se om han virkelig liker deg, få ham til å savne deg TS.

Lykke til!!

 

Problemet er jo at han ikke har følelser for meg lenger, og om vi ikke møtes så kommer de jo ikke tilbake av seg selv? Derfor må vi vel ha sex, for i det hele tatt ha noe håp om at noe kanskje endrer seg...Er ikke interessert i å møte noen andre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr, og vi har også hatt sex en gang. Han sa at han var betatt og hadde "masse positive følelser" for meg.

Men nå i dag sier han plutselig at det vil føles feil å møtes mer, fordi han har "mistet" alle følelsene for meg! Vi kranglet på telefon og sms, men jeg hadde aldri forestilt meg at det kunne få ham til å miste følelsene for meg! Jeg foreslår at vi møtes igjen, så han kan føle på hvordan det er da. Det mener han ikke føles riktig, han kjenner seg selv godt påstår han.

Men, når noen først har fått varme følelser for hverandre ,kan de vel komme tilbake? I alle fall når det er tidlig som dette, og ting er litt usikkert og han er deprimerte(delvis sykemeldt) og har selv sagt at følelsene hans kan gå litt i bølgedaler....

Foreslår å møtes igjen, og da sier at han at kanskje, men da blir det på andre "premisser;" at vi har sex og har det fint sammen, men at han ikke ser for seg å bli kjærester!!!!

Egentlig er jeg knust, men vil likevel møte ham og tenker at pga. at han er deprimert, kanskje følelsene endrer seg etter hvert. Noen som har erfaring med å møte noen som er deprimert og om hvilken rolle det spiller i datingfasen?

Vil jo ikke bli en tilfeldig jente han bare har sex med, vil bli kjent, og kanskje bli kjærester til slutt.... :(

Anonymkode: 6e89d...3ee

Dette høres ut som et klassisk tilfelle der mannen i utgangspunktet ikke var interessert i mer enn sex, og når han "fikk det forteller han hva han egentlig tenker om dette. 

Hvor lenge så du han før du hadde sex? Når skal kvinner skjønne at det er lurt å VENTE til man vet mer hvor man står. La en mann jakte over lang tid. 

Og NEI, du skal IKKE ha sex med han for å få han til å få følelser for deg. Med den handlingen tar du ikke dine følelser på alvor, samt selger seg selv billig, noe som IKKE er attraktivt for en mann!

Skaff deg ryggrad! En mann som er interessert, tåler en krangel, ja mange krangler! Hvis man ikke kan være seg selv med en mann, er han tydelig ikke interessert i mine øyne. Å begynne å lete etter unnskyldninger som deprimert ol, glem det. 

Hilsen dame

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at han ikke har følelser for meg lenger, og om vi ikke møtes så kommer de jo ikke tilbake av seg selv? Derfor må vi vel ha sex, for i det hele tatt ha noe håp om at noe kanskje endrer seg...Er ikke interessert i å møte noen andre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Dette stemmer ikke. Nå vet han at du liker han mer enn han liker deg, han har makten. Da kan han få som han vil uten å gjøre noe, han bestemmer reglene og du følger etter. Hvis du ikke møter han vil han miste makten, og hvis han har følelser (han kan ha følelser uten å innrømme det eller vise det) vil han komme etter deg, og da har du makten og kan bestemme spillereglene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ja, i noen få uker og så går det over. Det du vil gjøre tar lengre tid, og vil neppe gi deg den tilfredsstillelsen du håper på. Hvor gammel er du?

Jeg er 32, han er noen år eldre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at han ikke har følelser for meg lenger, og om vi ikke møtes så kommer de jo ikke tilbake av seg selv? Derfor må vi vel ha sex, for i det hele tatt ha noe håp om at noe kanskje endrer seg...Er ikke interessert i å møte noen andre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Han har kanskje aldri hatt de følelsene. Du skal IKKE ha sex med han på hans premisser! Det forteller at du gir f... i ditt eget følelsesliv, samt selger deg selv billig. IKKE GJØR DET TS!

Jeg er som deg, superkresen når det kommer til menn, har vanskelig for å falle skikkeloig for noen, og hvis jeg først faller, kan jeg bli kjempeinteressert, men jeg selger meg selv ALDRI billig!!!

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at han ikke har følelser for meg lenger, og om vi ikke møtes så kommer de jo ikke tilbake av seg selv? Derfor må vi vel ha sex, for i det hele tatt ha noe håp om at noe kanskje endrer seg...Er ikke interessert i å møte noen andre.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Når jeg tenker meg om:P så er det han som burde si nei til å ha sex når han vet at du har følelser for han! antar vel han driter i det.....har ikke flere råd til deg TS gjør det det ønsker er best for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres ut som et klassisk tilfelle der mannen i utgangspunktet ikke var interessert i mer enn sex, og når han "fikk det forteller han hva han egentlig tenker om dette. 

Hvor lenge så du han før du hadde sex? Når skal kvinner skjønne at det er lurt å VENTE til man vet mer hvor man står. La en mann jakte over lang tid. 

Og NEI, du skal IKKE ha sex med han for å få han til å få følelser for deg. Med den handlingen tar du ikke dine følelser på alvor, samt selger seg selv billig, noe som IKKE er attraktivt for en mann!

Skaff deg ryggrad! En mann som er interessert, tåler en krangel, ja mange krangler! Hvis man ikke kan være seg selv med en mann, er han tydelig ikke interessert i mine øyne. Å begynne å lete etter unnskyldninger som deprimert ol, glem det. 

Hilsen dame

 

Anonymkode: 99957...a08

Vi hadde sex andre gangen vi møttes. Og ja, jeg angrer, skulle ønske jeg hadde ventet lenger, latt ham "jakte" som du sier. Men går ikke an å endre på det nå.

Han mener at krangelen gjorde at følelsene forsvart, men jeg synes det er rart at han kunne være så betatt av meg - ha sex med meg og si at det var "fantastisk," også pga. noen slemme sms-er og krangling på telefon, så er alt over. :(

Forstår ikke, han sier krangelen "ødela" for mye, at det ikke går an å starte på nytt.

Da virker det som om å ha sex med ham, er det eneste alternativet jeg fremdeles har.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Dette stemmer ikke. Nå vet han at du liker han mer enn han liker deg, han har makten. Da kan han få som han vil uten å gjøre noe, han bestemmer reglene og du følger etter. Hvis du ikke møter han vil han miste makten, og hvis han har følelser (han kan ha følelser uten å innrømme det eller vise det) vil han komme etter deg, og da har du makten og kan bestemme spillereglene. 

Dette kunne kanskje ha fungert om vi jobbet sammen eller om vi bodde så nært at vi naturlig møttes naturlig, men det gjør vi ikke.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste du oppnår med å treffe han igjen eller prate med han er å føle deg enda mer avvist, gir han enda mer makt og skyver han enda lengre vekk. Du kan ikke trygle om kjærlighet gjennom sex. Og du trenger ikke en person som mer eller mindre rett ut har sagt at du ikke er god nok for han. Hvorfor får han lov til det? Ta heller igjen, med å kutte han ut og ønske han lykke til videre. Date noen andre og gå hjem med dem foran ansiktet hans. Da skyver du makten over på din side igjen.

Anonymkode: fc00a...bc9

Dette!

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Metalcharted skrev:

Når jeg tenker meg om:P så er det han som burde si nei til å ha sex når han vet at du har følelser for han! antar vel han driter i det.....har ikke flere råd til deg TS gjør det det ønsker er best for deg. 

Han sa noe om det, han sa at kanskje det vil gjøre ting verre for meg om vi møtes for å ha sex, at det vil "hale ut" ting og gjøre dem mer kompliserte som han sa. Men synes det er ufølsomt at ham, spesielt siden han har sagt at han var betatt av meg, og så sier det motsatte.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har kanskje aldri hatt de følelsene. Du skal IKKE ha sex med han på hans premisser! Det forteller at du gir f... i ditt eget følelsesliv, samt selger deg selv billig. IKKE GJØR DET TS!

Jeg er som deg, superkresen når det kommer til menn, har vanskelig for å falle skikkeloig for noen, og hvis jeg først faller, kan jeg bli kjempeinteressert, men jeg selger meg selv ALDRI billig!!!

Anonymkode: 99957...a08

Men hvordan skal jeg øke sjansen for at han får tilbake følelsene for meg da? Om vi ikke møtes, er vel sjansen ca. null.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde sex andre gangen vi møttes. Og ja, jeg angrer, skulle ønske jeg hadde ventet lenger, latt ham "jakte" som du sier. Men går ikke an å endre på det nå.

Han mener at krangelen gjorde at følelsene forsvart, men jeg synes det er rart at han kunne være så betatt av meg - ha sex med meg og si at det var "fantastisk," også pga. noen slemme sms-er og krangling på telefon, så er alt over. :(

Forstår ikke, han sier krangelen "ødela" for mye, at det ikke går an å starte på nytt.

Da virker det som om å ha sex med ham, er det eneste alternativet jeg fremdeles har.

Anonymkode: 6e89d...3ee

Det er en indikasjon på hvilken person du er. Man vil ikke involvere seg med noen som gjør livet sitt vanskelig. Alle har vært i forhold med noen som krangler og gjør en fjær til ti høns. Hvis noen ikke en gang klarer å holde seg for god til det etter andre date lover det fryktelig dårlig for tidligere forhold. Da går man videre men kan holde henne på si for å knulle.

Du prøvde jo å pushe grensene når du starter med sånt så tidlig vet han at du kommer til å dytte grensene senere også. 

Ja, da knuller han deg en stund og så finner han noen som har kontroll over følelsene sine og som kan oppføre seg og så dumper han deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å møte han for å ha sex er det siste du skal gjøre i ditt tilfelle. Du skal holde deg for god til å kontakte han i det hele tatt. Om han mot alle formodninger senere skulle spørre om å treffe deg, så skal du svare at dere "kan treffes bare som venner, uten å ha sex, at du synes han er hyggelig, men verken noen elsker eller kjærestemateriale". Da er makten hos deg.

Anonymkode: ba8dc...6f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde sex andre gangen vi møttes. Og ja, jeg angrer, skulle ønske jeg hadde ventet lenger, latt ham "jakte" som du sier. Men går ikke an å endre på det nå.

Han mener at krangelen gjorde at følelsene forsvart, men jeg synes det er rart at han kunne være så betatt av meg - ha sex med meg og si at det var "fantastisk," også pga. noen slemme sms-er og krangling på telefon, så er alt over. :(

Forstår ikke, han sier krangelen "ødela" for mye, at det ikke går an å starte på nytt.

Da virker det som om å ha sex med ham, er det eneste alternativet jeg fremdeles har.

Anonymkode: 6e89d...3ee

JO det har flere alternativ ts!

Du skal IKKE fortsette å ha sex med han!

Det er IKKE attraktivt med folk som kryper for andre!

For å ta et eksempel : kjenner ei dame som var sammen med en mann. Men så falt hun plutselig for en annen over lang tid. Og selv om mannen hennes høret om dette, ville han fortsatt ha henne, han sa til henne at hun kunne få lov til å se denne mannen så lenge også han fikk se henne litt. Tror dere hun ønsket å beholde mannen hun hadde når han kom med et slikt utsagn? NEI. Det blir det samme hvis du fortsetter å ha sex med han ts. Hna har gitt klar ebskjed for at han ikke ønsker et forhold med deg, mens du kan ta til takke med sex , som da blir på hans premisser.

Gå inn i deg selv ts. Du skal ALDRI synke så lavt!!!

Anonymkode: 99957...a08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å møte han for å ha sex er det siste du skal gjøre i ditt tilfelle. Du skal holde deg for god til å kontakte han i det hele tatt. Om han mot alle formodninger senere skulle spørre om å treffe deg, så skal du svare at dere "kan treffes bare som venner, uten å ha sex, at du synes han er hyggelig, men verken noen elsker eller kjærestemateriale". Da er makten hos deg.

Anonymkode: ba8dc...6f0

Makten er hos meg da ja sier du, men problemet er jo at han ikke har noen følelser for meg lenger. Så å fortelle ham det du foreslår, enn så fristende det er, vil jo være kontraproduktivt for min del. Da får jeg vel aldri møte ham igjen. :(

Anonymkode: 6e89d...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...