Gå til innhold

Dummet meg helt sykt ut i fylla


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var ute på byen i går og fikk desverre i meg litt sprit.. Og det tåler jeg IKKE! Og dermed endte kvelden i katastrofe. Jeg dummet meg så sykt ut! Jeg var sammen med daten min, men flørtet ganske heftig med andre menn (dette er ikke likt meg i det hele tatt), jeg ble sykt oppmerksomhetssøkende ovenfor egentlig alle andre på utestedet der vi var, jeg klarte å være frekk mot DJen, og jeg presterte å "avsløre" stalkertendensene mine...KLEINT. 

Daten vil fortsatt møtes igjen utrolig nok. Men akkurat nå skjems jeg sånn at jeg har mest lyst til å grave meg ned og aldri komme opp igjen....   Jeg tror faktisk ikke jeg har vært så flau før i hele mitt liv og jeg er over 30. Hvordan skal jeg klare å omgås daten igjen? :( 

Anonymkode: 73756...dfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du unnskylder oppførselen din, fortell at du ikkje er gode vener med sprit, og legger resten av kvelden bak deg (med mindre han har spørsmål, som du då svarar på). For alt du veit, ler han det vekk og tykkjer det er morsomt at du vart "sååå full av litt sprit" eller noko. Veit jo aldri ;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ærlig med daten og fortell at det ble litt for mye drikke i går. Forhåpentligvis har han forståelse for dette når dere treffes neste gang. :)

Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har et rusproblem. Stakkars daten(e) din som må gjennomgå din umodne oppførsel i framtiden

Anonymkode: bc2bd...167

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han var litt beruset selv og kanskje ikke la så merke til hva du gjorde? Evt. har han vel kanskje driti seg ut i fylla selv en gang eller tre og satte dette på tabbekvoten. 

Men du bør så absolutt begrense inntaket neste gang, det at en kvinne hadde flørtet heftig med andre menn og generelt oppført seg frekt hadde vært en dealbreaker for min del. 

Anonymkode: 8271d...28a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agnetha

For meg høres det mest ut som ts er en av de som tåler svært lite alkohol, og ikke at hun har et rusproblem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for å poengtere det, men dette er virkelig usjarmerende oppførsel. Heldigvis for deg er dette kun et enkelttilfelle. Vær ærlig overfor daten din og si noe av det samme som du skriver her. Alle kan dumme seg ut i blant, men det er nok viktig at han vet hvordan du selv synes om egen oppførsel. 

Dette ordner seg. :) At han vil treffe deg igjen er jo et godt tegn. 

Anonymkode: 07d6f...f84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattis

Hvorfor drikker du sprit når du vet du ikke tåler det? Er du over 30 er det noe du burde ha lært for lenge siden. Ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært over og ut for min del. Dette er usjarmerende oppførsel, og sier mye om hvem du er som person.

Du er heldig han faktisk er en tøffel eller desperat som har lyst å treffe deg. Ingen mann med selvrespekt hadde orket deg om de hadde opplevd det samme.

Anonymkode: 3b684...da2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Herregud så mye kjipe svar du får.. " "Den av dere som er  uten synd kan kaste den første steinen" - du har  kanskje fyllenerver nå, og angrer endel ting, men ærlig talt så har de aller fleste dummet seg ut en gang eller tolv i fylla.. Som tidligere nevnt så kanskje daten din ikke la merke til disse tingene, kanskje han bare hadde det gøy i godt selskap og alt annet kom sekundært. Drit i det og gå videre. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Herregud så mye kjipe svar du får.. " "Den av dere som er  uten synd kan kaste den første steinen" - du har  kanskje fyllenerver nå, og angrer endel ting, men ærlig talt så har de aller fleste dummet seg ut en gang eller tolv i fylla.. Som tidligere nevnt så kanskje daten din ikke la merke til disse tingene, kanskje han bare hadde det gøy i godt selskap og alt annet kom sekundært. Drit i det og gå videre. 

Ja, når du er tidlig i 20 årene, men ikke når du har passert 30 år.

Anonymkode: a07d3...073

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, når du er tidlig i 20 årene, men ikke når du har passert 30 år.

Anonymkode: a07d3...073

Alderen har vel ingenting å si, hva om hun brukte 20-årene på noe fornuftig istedenfor å drikke? Makan til pripne mennesker altså😂 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agnetha
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, når du er tidlig i 20 årene, men ikke når du har passert 30 år.

Anonymkode: a07d3...073

Virkelig? Hah, du skulle bare visst hvor mange som flauser seg ut godt over den alderen også 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute på byen i går og fikk desverre i meg litt sprit.. Og det tåler jeg IKKE! Og dermed endte kvelden i katastrofe. Jeg dummet meg så sykt ut! Jeg var sammen med daten min, men flørtet ganske heftig med andre menn (dette er ikke likt meg i det hele tatt), jeg ble sykt oppmerksomhetssøkende ovenfor egentlig alle andre på utestedet der vi var, jeg klarte å være frekk mot DJen, og jeg presterte å "avsløre" stalkertendensene mine...KLEINT. 

Daten vil fortsatt møtes igjen utrolig nok. Men akkurat nå skjems jeg sånn at jeg har mest lyst til å grave meg ned og aldri komme opp igjen....   Jeg tror faktisk ikke jeg har vært så flau før i hele mitt liv og jeg er over 30. Hvordan skal jeg klare å omgås daten igjen? :( 

Anonymkode: 73756...dfd

Så bra at daten din fortsatt vil møtes igjen! Jeg tenker at det viser jo at han ikke dømmer deg like hardt som det høres ut som du dømmer deg selv akkurat nå. Alle kan dumme seg ut på fylla, enten man er 20 eller 50, og den følelsen av fylleangst kan få den beste til å ville grave seg ned og aldri komme opp igjen..Vet det er utenfor det du spør om, men når jeg selv føler jeg har dummet meg ut, enten jeg var full eller edru, så pleier jeg å se dette klippet og tenke at jeg dummet meg i hvert fall ikke sååå mye ut som han her :) :

Som flere har vært inne på: Kanskje tenkte han ikke noe over oppførselen din. Det går jo an å rett og slett si at du ikke tåler sprit så godt. Om han har lagt merke til oppførselen din, så kan du si at den var atypisk deg og at du holder deg unna spriten nå framover :) Det er ikke uvanlig å reagere med å rett og slett ikke tåle sprit så godt. Ønsker deg lykke til, og håper at de verste fyllenervene er borte i morgen. 

Anonymkode: ef2cc...50a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: shit happens:) Kanskje han synes det var litt festlig? Er bare å unnskylde deg så går det nok bra:)

Anonymkode: 3eb40...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har nok skjedd med de fleste en eller annen gang i løpet av livet. Det er jo flott at han likevel vil møtes igjen, og da vil jeg som de andre i tråden råde deg til å være ærlig og unnskylde oppførselen din, og forklare at du rett og slett fikk i deg for mye denne kvelden og at du ikke er slik til vanlig. Så er det jo bare å lære av dette og unngå at det skjer igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute på byen i går og fikk desverre i meg litt sprit.. Og det tåler jeg IKKE! Og dermed endte kvelden i katastrofe. Jeg dummet meg så sykt ut! Jeg var sammen med daten min, men flørtet ganske heftig med andre menn (dette er ikke likt meg i det hele tatt), jeg ble sykt oppmerksomhetssøkende ovenfor egentlig alle andre på utestedet der vi var, jeg klarte å være frekk mot DJen, og jeg presterte å "avsløre" stalkertendensene mine...KLEINT. 

Daten vil fortsatt møtes igjen utrolig nok. Men akkurat nå skjems jeg sånn at jeg har mest lyst til å grave meg ned og aldri komme opp igjen....   Jeg tror faktisk ikke jeg har vært så flau før i hele mitt liv og jeg er over 30. Hvordan skal jeg klare å omgås daten igjen? :( 

Anonymkode: 73756...dfd

Dette hadde vært grunn nok til å dumpe deg for min del.

For å snu litt på det, hvor seriøst hadde du tatt en mann som holdt på slik? Hadde du bare sett den andre veien, og fortsatt som før? Selvsagt ikke.

Fylla har ikke alltid skylda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som om jeg har lest denne historien tidligere her, eller noe lignende.

Men uansett, om det er sant, så virker jo mannen som en tøffel og ikke en jeg hadde truffet igjen.

Anonymkode: 85448...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg kjenner til den følelsen altfor godt. Jeg har to historier som jeg kan bidra med,  hvis det kan være litt til trøst.

Jeg tåler rett og slett ikke for mye alkohol, når jeg blir stupfull, så mister jeg meg selv uten å være klar over det. Jeg har lært at jeg ikke bør bli mer enn godt brisen, eller bare litt brisen.. :P

1. Date hjemme. Begge drakk, det var bra kjemi og kjempegøy. Jeg lagde flere og flere drinker. Etter 1 time, BAM!!! Jeg begynner å hoppe på han, kler av meg og står der plutselig kliss naken, går rundt i naken, og sier mye kleint som jeg ikke husker...

2. Vi dro ut på byen, jeg begynte å få dårlig tid, så jeg shottet hjemme. Ble nok litt mye drikke på meg før jeg dro ut å møtte daten. Endte med at jeg snakket om tidligere flammer, klagde, ble for personlig. Da vi ankom utestedet, hadde jeg visst hoppet på en annen fyr, og ditchet totalt han jeg var med. Flørtet med kun han andre… herregud. Jeg ble så full at han måtte be vakta om å følge meg ut, fordi jeg hadde visstnok nektet å bli med fyr 1. ut av utestedet. Så hadde jeg sovnet i 1 time mens han måtte passe på, før han fikk meg i drosje hjem.

Jeg får seriøst nesten fylleangsten tilbake av å tenke på disse to hendelsene. BEGGE ville møte meg igjen… haha.

Det er helt sykt hvordan jeg oppførte meg - IKKE meg i det hele tatt. Så nå tar jeg det veldig med ro de gangene jeg drikker :P

Hva sa han om det som skjedde forresten?

Husk, vi alle har en eller annen gang dummet oss ut skikkelig heftig, men det trenger ikke bety verdens undergang. Jeg er glad for at han  ville treffe deg igjen :)

J21

Anonymkode: 5ed73...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...