Gå til innhold

Bursdag 12 - åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en 12 åring som ikke har lyst å feire bursdagen sin. Opprinnelig var planen kino bursdag som han hadde gledet seg til med de nærmeste kompisene bare (7stk) men nå vil han ikke lenger. Hans interesser er Star Wars, lego og data spill .. 

Synes det er litt trist at han ikke vil feire.. Og skal selvfølgelig la han slippe. Men jeg lurer på om det er noen som har noen forslag som kunne falt i smak? 

Laser, go cart og slikt er uaktuelt for han..

i tillegg har vi veldig liten leilighet, så kan hende det er det han tenker på.. 

Anonymkode: d63c0...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en 12 åring som ikke har lyst å feire bursdagen sin. Opprinnelig var planen kino bursdag som han hadde gledet seg til med de nærmeste kompisene bare (7stk) men nå vil han ikke lenger. Hans interesser er Star Wars, lego og data spill .. 

Synes det er litt trist at han ikke vil feire.. Og skal selvfølgelig la han slippe. Men jeg lurer på om det er noen som har noen forslag som kunne falt i smak? 

Laser, go cart og slikt er uaktuelt for han..

i tillegg har vi veldig liten leilighet, så kan hende det er det han tenker på.. 

Anonymkode: d63c0...e86

Siden han ville ha den først og ikke vil ha den nå, så hadde jeg spurt han forsiktig. Har det vært krangel mellom vennene? Kanskje han rett og slett ikke vil ha bursdagen, da synes jeg du skal respektere det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min sønn hadde burstdag, inviterte vi til "spillkveld". Han og bestevennene hadde med seg PC, de fikk taco på kjøkkenet, og resten av kvelden var de på rommet hans og spilte spill. De hadde det veldig kjekt.

Anonymkode: 0d619...086

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en grunn til at han ville først men ikke vil nå? Syns den spillkveldieen (lan) til AB ovenfor nevnte høres bra ut i og med at han liker dataspill :) Men det er jo forbeholdt at vennene hans har en pc de kan ta med. Trenger ikke så stor plass til det.  

Anonymkode: 799db...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hvis han først ville, men så har ombestemt seg, ville jeg ha forsøkt å finne ut om det har skjedd noe innen vennegjengen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, det har ikke skjedd noe i venne gjengen da han ikke har hatt kontakt med alle, og hadde senes besøk av ene kompisen i går. Så det er ikke det det står på...

Anonymkode: d63c0...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...