Gå til innhold

Mann som har hatt testikkelkreft. Ekstremt turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en relativt ung mann (23 år) som har opplevd testikkelkreft. Jeg måtte operere vekk den infiserte testikkelen, men har altså en velfungerende igjen. Sykdommen har på ingen måte gitt meg ereksjonssvikt. Jeg har datet en jente en stund, men er nervøs for hva hun måtte tenke om meg, og jeg har foreløpig ikke bragt opp sykdomshistorien min. Ville dette vært en dealbreaker for dere kvinner?

Anonymkode: 7a36a...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ikke vært en dealbreaker for meg. Tror ikke det hadde hatt noe å si egentlig :) 

Anonymkode: 44ec5...737

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte dealbreaker:)

Anonymkode: 33ad5...d27

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en dealbreaker er det hun som har et problem, ikke du :) hadde absolutt ikke vært en dealbreaker for meg! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker menn med baller. Ikke menn med ball. Så for hadde det vært en dealbreaker.

Anonymkode: fce52...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Skal alt være turn off nå for tiden?

Du har hatt en sykdom som gjorde at du måtte fjerne en testikkel. Jeg synes det er merkelig om noen synes det er turn off. Kanskje hun vil lure på hvorfor du bare har en,men om hun har problemer med det så er hun ikke verdt tiden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fordi da kan jeg bli smittet med kreft, og det ønsker jeg ikke 

Anonymkode: 1fba0...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor men lar det seg ikke operere inn et implantat, slik det utseende messig blir som før ???

Anonymkode: 735cf...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare blitt enda mer glad i deg, jeg.

Og nysgjerrig på hvordan det ser ut med bare en. Strammer de huden rundt eller blir det ekstra god plass til den ene?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt ingen dealbreaker.

Nå er ikke jeg mann og vet ikke hvordan dette med å kun ha en testikkel påvirker dere (psykisk), men hvorfor tror du at dette er en dealbreaker? 

 

 

Anonymkode: 50455...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke brydd meg. Balla er jo ikke akkurat avgjørende for hvor god sexen er.

Anonymkode: ed3f4...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ta det opp og si i fra før dere har sex første gang. Hadde jeg vært hun du dater hadde oppdagelsen ført til at jeg mistet fokus under sexen. Det vil vi jo ikke at skal skje.

Anonymkode: ed3f4...cd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baller er så lite interresant at jeg ærlig talt muligens ikke hadde lagt merke til om det manglet en engang. Så nei, ikke dealbreaker. :klem: 

Anonymkode: 40dc1...a10

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt utenfor men lar det seg ikke operere inn et implantat, slik det utseende messig blir som før ???

Anonymkode: 735cf...34e

TS her. Ja, det lar seg gjøre å få en mer "naturlig look", men det er en viss risiko knyttet til det. Det er nemlig mulig at implantatet kan bevege på seg og skape blødninger eller arr. Det kan også føre til anestesi, dvs. gi meg en opplevelse av følelsesløshet i området. I tillegg er det en dyr operasjon. Personlig ønsker jeg ikke å gå under kniven av kun kosmetiske årsaker.

Endret av Friskt innslag
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, applestories skrev:

Jeg hadde bare blitt enda mer glad i deg, jeg.

Og nysgjerrig på hvordan det ser ut med bare en. Strammer de huden rundt eller blir det ekstra god plass til den ene?

He, he den har forskjøvet seg mot midten. Bare å google hvis du er nysjerrig :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

absolutt ingen dealbreaker.

Nå er ikke jeg mann og vet ikke hvordan dette med å kun ha en testikkel påvirker dere (psykisk), men hvorfor tror du at dette er en dealbreaker? 

 

 

Anonymkode: 50455...140

Trodde ikke i utgangspunktet det, men jeg ville bekrefte inntrykket mitt. Virker som de fleste ikke bryr seg, men har sett svært lite til temaet her på KG. Forhåpentligvis er det ikke det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ta det opp og si i fra før dere har sex første gang. Hadde jeg vært hun du dater hadde oppdagelsen ført til at jeg mistet fokus under sexen. Det vil vi jo ikke at skal skje.

Anonymkode: ed3f4...cd7


Du bringer opp et godt poeng her. Har du et forslag til hvordan jeg bør gå frem?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...