Gå til innhold

Smalt og litt langt stellebord?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når dere steller, har dere baby liggende på tvers? Altså at dere står mot langsiden? Eller står dere mot smalsiden?

Vi har et lite og litt upraktisk bad, men har ett sted vi kunne hatt stellebord. Men da blir det med smalsiden inn mot veggen om dere skjønner. Funker det?

Anonymkode: 3a8de...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har stellebord med smaleste side mot veggen. Altså ligger barnet med beina mot oss når vi skifter. Synes det er supert. For meg er det mer logisk å skifte den veien. Du slipper å vri overkroppen din når du skifter. Fordelen er jo også når bayen blir lengre enn stellebordet kan beina bare henge utenfor når du skifter. 

Anonymkode: 2635c...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har stellebord med smaleste side mot veggen. Altså ligger barnet med beina mot oss når vi skifter. Synes det er supert. For meg er det mer logisk å skifte den veien. Du slipper å vri overkroppen din når du skifter. Fordelen er jo også når bayen blir lengre enn stellebordet kan beina bare henge utenfor når du skifter. 

Anonymkode: 2635c...81b

Så kjekt! Er helt blank på dette og skal begynne å kjøpe inn litt snart, så da er det fint å høre at andre synes det funker på den måten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også stellebordet slik at baby har beina mot oss, synes det er mye greiere enn andre veien.  Jeg fomler mye mer når jeg er f.eks på et stellerom på et kjøpesenter og må stå på tvers :P

Det er kun en negativ ting med å ha baby mot meg slik, og det er at han ELSKER å sparke meg i magen! Det er rart jeg ikke er full i blåmerker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
9 minutter siden, Nepenthe skrev:

Vi har også stellebordet slik at baby har beina mot oss, synes det er mye greiere enn andre veien.  Jeg fomler mye mer når jeg er f.eks på et stellerom på et kjøpesenter og må stå på tvers :P

Det er kun en negativ ting med å ha baby mot meg slik, og det er at han ELSKER å sparke meg i magen! Det er rart jeg ikke er full i blåmerker :fnise:

Haha! Så kjekt! Da går jeg nok for det, og så må jeg bare finne et som passer inn hos oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt stellebord står med langsiden inn mot veggen, så er vel egentlig meningen å stå på tvers og stelle. Men det er  også plass på kortsiden for meg, og jeg foretrekker å stå der og stelle. Synes det var lettere å stå foran babyen jeg da. Mens mannen min fortrekker å stå på langsiden :)

Anonymkode: 75892...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vårt står med langsiden inntil veggen, men jeg står likevel og steller på kortsiden☺ er plass til det altså 😄 mannen står på langsiden da...vet ikke om han bare synes det er enklest eller hvorfor han gjør det. Synes det er lettere å komme til fra kortsiden, bedre oversikt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...