Gå til innhold

hva faen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

så hva faen gjør jeg.. jeg har det bra med meg og mitt (kjæreste)

nesten alle i venninegjengen slår opp med guttene sine, av forskjellige årsaker og jeg sitter her som et vrak

jeg er et vrak fordi jeg tenker at jeg er neste, men det vet jeg at jeg ikke er men hva faen liksom, skjedde med livet ut?

jeg er tom av alt, jeg orker ikke tenke, føle, høre, la meg slippe alt drama, jeg er en dårlig venn, fordi jeg klarer ikke så mye negative holdninger fra venner som har det vanskelig med typen. jeg kan ikke , det dreper meg

hvorfor reagerer jeg egentlig , gjør du

Anonymkode: 9bf79...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn flere venner som har stabile kjærlighetsforhold :klem:

Anonymkode: b045d...156

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så hva faen gjør jeg.. jeg har det bra med meg og mitt (kjæreste)

nesten alle i venninegjengen slår opp med guttene sine, av forskjellige årsaker og jeg sitter her som et vrak

jeg er et vrak fordi jeg tenker at jeg er neste, men det vet jeg at jeg ikke er men hva faen liksom, skjedde med livet ut?

jeg er tom av alt, jeg orker ikke tenke, føle, høre, la meg slippe alt drama, jeg er en dårlig venn, fordi jeg klarer ikke så mye negative holdninger fra venner som har det vanskelig med typen. jeg kan ikke , det dreper meg

hvorfor reagerer jeg egentlig , gjør du

Anonymkode: 9bf79...475

Det er naturlig å reagere.

Du er ikke en dårlig venn. Det er viktig å beskytte seg selv mot negative ting.

Ta godt vare på deg selv! :klem:

Anonymkode: b045d...156

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det positive midt oppi dette, er at du blir mer bevisst på hvor bra du har det med typen din. At du ikke tar det for gitt..

Synes det er helt greit å si rett ut at du ikke kan være en "klagemur". De må jo snakke med typen sin, og prøve å ordne opp i ting, eller gå. Som de har gjort nå da...

Jeg har ei venninne som aldri har hatt kjæreste, og hun blir helt skremt og har ikke noe hastverk med å finne kjærligheten, når flere av venninnene øser ut til henne om negative ting om typen og forholdet.. Man må tenke litt over mottakers ve og vel og, klart man kan snakke ut litt til venninner, men masse klaging fører jo ikke til noe

Anonymkode: 83139...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...