Gå til innhold

Jeg er mann og ønsker å dra på ferie med venninner og venninner av dem igjen. Dama liker det ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann og ønsker å dra på ferie med venninner og venninner av dem igjen. Dama liker det ikke. Jeg har ingen guttevenner som kan og har for det meste jentevenner. Jeg ser ikke problemet med det. Jeg må vel få dra på ferie med venner? Eksen hennes var utro mot henne og jeg lurer på om det er derfor. Hun har alltid vært mistenksom på meg. 

Anonymkode: bc6ae...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta henne med?

Anonymkode: b730e...a96

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har alltid vært mistenksom på meg. 

Anonymkode: bc6ae...822

ingen tillitt - ingen forhold.  så enkelt er det.
om dette er venner du kjenner godt, reis med god samvittighet.
du kan jo selvsagt også invitere henne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du blitt veldig happy om hun skulle på ferie med en gjeng menn uten deg? 

Kan hun ikke bli med? :) 

Anonymkode: 77706...533

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å for en gangs skyld reise bare med venner. Det er mange år siden sist

Anonymkode: bc6ae...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte å for en gangs skyld reise bare med venner. Det er mange år siden sist

Anonymkode: bc6ae...822

Det kan du gjøre. Men da kun med venninnene dine. Ikke også venninnene av venninnene. Det er fortsatt ikke sikkert dama di syns det er greit, og du må ha i bakhodet at den ferien kan være slutten på forholdet du er i, men sannsynligheten for at hun syns det er greit er noe større når du kun reiser med venninner.

Anonymkode: 8c198...9d0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal man kunne ha venner av samme kjønn men når man har opplevd utroskap så kan man slite med tillit i ettertid. Det er hennes ansvar å jobbe med det men det er ditt ansvar som kjæresten hennes å hjelpe henne til å komme til det stedet der hun kan stole på deg. Hvis det hadde vært snakk om en vennetur med dine nærmeste så hadde det vært en ting men når turen også innebærer dine venninners venninner så forstår jeg godt at kjæresten din reagerer. Hvorfor kan ikke kjæresten din være med?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den eneste mannen? 

Jeg er en person som nesten aldri har vært sjalu, men selv for meg høres det der ikke særlig hyggelig ut. Du vil reise på tur med en haug med damer, og kjenner noen av dem fra før. Er du sikker på at du ikke savner å være singel?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte å for en gangs skyld reise bare med venner. Det er mange år siden sist

Anonymkode: bc6ae...822

Stakkars deg, det er så leeenge siden....

Jeg tror du bør gå i deg selv og spørre hva som er den egentlige grunnen til dette behovet for å reise uten kjæresten din. Den siste setningen tyder på at du har gravd deg ned i en tanke om at det er synd på deg. Det er et realt varseltegn for kjæresten din at du vil bruke dine feriedager til å reise uten henne. Ikke fordi det betyr at du skal være utro, men fordi du velger tid med henne bort. 

Det å reise på tur med gutter er annerledes, fordi da er det guttegreier som blir prioritert, det er et behov dama di ikke kan dekke. Jentetid og det jenter liker å bruke tid på på ferie kan dama di dekke, og derfor blir det underlig at du ønsker at andre jenter er hyggeligere å reise med. Skjønner dama di godt, og bedre blir det ikke siden du åpenbart ikke er i stand til å se dette med hennes øyne. Jeg hadde vurdert om jeg hadde giddet å være sammen med deg.

Anonymkode: a8ce9...cb6

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også synes er rart er at du må dra på denme aleneferien akkurat nå som dine mannlige venner ikke kan. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk kvinnelogikk i denne tråden. Hvis han vil være utro så trenger han ikke en venninne tur for å få til det. Han kan gjøre det i hverdagen. Han kan gjøre det på guttetur.

TS: det er jo dama di som har et problem med usikkerhet. Fortell henne at hun må jobbe med seg selv mens du er på ferie med venninnene dine.

Anonymkode: 0abac...4d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk kvinnelogikk i denne tråden. Hvis han vil være utro så trenger han ikke en venninne tur for å få til det. Han kan gjøre det i hverdagen. Han kan gjøre det på guttetur.

TS: det er jo dama di som har et problem med usikkerhet. Fortell henne at hun må jobbe med seg selv mens du er på ferie med venninnene dine.

Anonymkode: 0abac...4d3

Å herregud, noen måtte jo dra inn kjønnskamp i dette..  Som tidligere nevnt, hva om det var ei dame med ørten menn som insisterte på å ikke ha med kjæresten fordi det var så "lenge siden" hun var på ferie med kompisene sine..? Det florerer av tråder her hvor menn er usikker på dama også, så det har ingenting med "kvinnelogikk" å gjøre men hva man synes er greit eller ikke i et parforhold.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk kvinnelogikk i denne tråden. Hvis han vil være utro så trenger han ikke en venninne tur for å få til det. Han kan gjøre det i hverdagen. Han kan gjøre det på guttetur.

TS: det er jo dama di som har et problem med usikkerhet. Fortell henne at hun må jobbe med seg selv mens du er på ferie med venninnene dine.

Anonymkode: 0abac...4d3

Du hadde reagert dersom din kjære ville på tur med en haug med mannfolk uten å spørre om du ville bli med. Eller er du særdeles naiv? Det kan jo hende..

Han må jobbe med seg selv å finne ut om han vil være i et forhold eller ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om min ex som alltid dro ut på byen med venninner uten at jeg fikk være med, fordi det skulle bare være "venner som møttes".

Med trykk på "eks".

Er ikke kjæresten din også en venn? Eller er det slik at kjæreste < venninner? Hvorfor inviterer du ikke henne med?

Anonymkode: 46a7f...de5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Å herregud, noen måtte jo dra inn kjønnskamp i dette..  Som tidligere nevnt, hva om det var ei dame med ørten menn som insisterte på å ikke ha med kjæresten fordi det var så "lenge siden" hun var på ferie med kompisene sine..? Det florerer av tråder her hvor menn er usikker på dama også, så det har ingenting med "kvinnelogikk" å gjøre men hva man synes er greit eller ikke i et parforhold.. 

Hadde det vært en mann som var usikker hadde jeg svart det samme. 

3 minutter siden, Snuppi skrev:

Du hadde reagert dersom din kjære ville på tur med en haug med mannfolk uten å spørre om du ville bli med. Eller er du særdeles naiv? Det kan jo hende..

Han må jobbe med seg selv å finne ut om han vil være i et forhold eller ikke.

 

Det flere her ikke skjønner er at TS kan være utro uten å ha vært på en ferie. Han kan ta en liten svipptur til elskerinnen sin etter trening, etter jobb osv. Betyr det at dama alltid skal ha kontroll på han til enhver tid? 

Hvis han vil være utro så vil han være det uansett om han drar på tur eller ikke. Derfor mener jeg dama til TS er usikker og urimelig. Hun må jobbe med å stole på TS. 

Anonymkode: 0abac...4d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært en mann som var usikker hadde jeg svart det samme. 

Det flere her ikke skjønner er at TS kan være utro uten å ha vært på en ferie. Han kan ta en liten svipptur til elskerinnen sin etter trening, etter jobb osv. Betyr det at dama alltid skal ha kontroll på han til enhver tid? 

Hvis han vil være utro så vil han være det uansett om han drar på tur eller ikke. Derfor mener jeg dama til TS er usikker og urimelig. Hun må jobbe med å stole på TS. 

Anonymkode: 0abac...4d3

Ja, vi skjønner at alt dette.. Men du skjønner ikke at muligheten for å være utro er større når han er på ferie med en haug med jenter. Som sagt du er tydeligvis naiv. Dama burde blitt invitert med. Han må finne ut av om han vil være i et forhold eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ut som du er klar for å bli singel? Er du lei av dama di?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg se..

Sydentur+venninner+party= vin, sang og damer?

:ler:

Det ikke kjæresten din vet, har hun ikke vondt av;) Eller som de sier: Det som skjer i syden forblir i syden...

Endret av SøtMelon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...