Gå til innhold

Planlegging/få litt oversikt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke før jeg hadde vært sammen med nåværende kjæreste en stund begynte jeg å få lyst til å gifte meg.. Jeg har aldri hatt lyst til det før, så jeg har aldri tenkt på hvordan jeg vil at kjolen skal være, type lokale jeg vil ha osv.

Er det noen nettsider som har en liste over ting som er et must i ethvert bryllup, og som i tillegg inspirerer til å gjøre noe litt utenom det vanlige?

Kjæresten min vil også gifte seg, og når han snakker om det, er det ikke ekstremt langt frem i tid han tenker. Han ser for seg stor fest med mye folk (bekjente, noen kolleger osv), mens jeg ser for meg de nærmeste (familie, venner ++). Han har sett seg ut en bil han vil vi skal bruke.. Men ellers har han ikke tenkt på diverse praktiske ting. Når jeg sier det hadde vært stilig med hest og vogn, er han med på det også. Så ingen av oss er bastante. Men når vi først forlover oss, vil vi sette en dato ganske fort, og det vil ikke gå veldig lang tid før vi gifter oss. Derfor er det kanskje greit å få litt innblikk i forberedelser allerede nå. Det er jo masse som må være på plass, og noe er vel fort gjort å ikke tenke over.

Anonymkode: 36a0b...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig uromantisk at dere prater om sånne til allerede før dere har blitt forlovet?  Hvorfor frir han ikke hvis han allerede har sett seg ut en bil han vil bruke osv? 

Men ellers begynner man med å sette dato, bestille kirke, bestille lokalet,fotograf, finne kjole osv. De største tingene burde man ta først. 

Anonymkode: 42d05...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig uromantisk at dere prater om sånne til allerede før dere har blitt forlovet?

Jeg og samboeren min har snakket litt om hvor mange barn vi vil ha, har ideer om hva de skal hete, i hvilken kirke vi vil gifte oss, hvilken fotograf vi vil bruke, hvor vi vil dra på bryllupsreise, hvor vi vil bygge hytte. Det er ganske vanlig å snakke om sånt. Ikke bestemme seg, men snakke om ønsker og drømmer. Synes det er romantisk, jeg.

Her kan du se: http://planlegg.no/bryllup Huskeliste, tips, inspo..

Anonymkode: 24900...eac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...