Gå til innhold

Hotellside hvor en ikke må betale ved bestilling?


strawberry

Anbefalte innlegg

Finner bare sider hvor en må betale beløpet når man bestiller, ellers må man betale noen hundrelapper ekstra for å få betale når man er der. Tips til nettsider hvor en ikke må betale før en reiser fra hotellet uten å betale ekstra for det? Gjelder Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, amativeReflection skrev:

Booking.com

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

venere.com

Anonymkode: 0c631...113

 

På begge disse sidene må man betale når man bestiller, med mindre man vil betale noen hundrelapper ekstra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, strawberry skrev:

 

 

På begge disse sidene må man betale når man bestiller, med mindre man vil betale noen hundrelapper ekstra...

Det stemmer ikke, det kommer an på hotellet. Men hvorfor kan du ikke bare ta det på et kredittkort?

http://www.booking.com/hotel/no/majorstuen-apartments.no.html?aid=356980;label=gen173nr-1FCAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaKoBiAEBmAEuuAEMyAEM2AEB6AEB-AELqAID;sid=b3eef7555fce01d6f3ed8f0eab90ba8b;dcid=12;checkin=2016-06-03;checkout=2016-06-04;dest_id=-273837;dest_type=city;dist=0;group_adults=2;highlighted_blocks=109385602_89330053_2_2;hpos=4;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srfid=f62079b37e2983cf7065c89fb74d3ac94382a721X4;type=total;ucfs=1&

Ta denne feks, ingen forhåndsbetaling og gratis avbestilling. Valgte bare en tilfeldig en og en tilfeldig dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, strawberry skrev:

 

 

På begge disse sidene må man betale når man bestiller, med mindre man vil betale noen hundrelapper ekstra...

Er du sikker?

Ok, må innrømme at jeg ikke har brukt Venere.com i det siste, men brukte dem mye - veldig mye - tidligere. Og betalte aldri noe på forskudd. 

Anonymkode: 0c631...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker?

Ok, må innrømme at jeg ikke har brukt Venere.com i det siste, men brukte dem mye - veldig mye - tidligere. Og betalte aldri noe på forskudd. 

Anonymkode: 0c631...113

Kommer an på hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt mye booking.com og har aldri betalt noe før jeg har bodd på hotellet, altså at jeg betaler den dagen vi drar. Veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste hotellene på booking kan bestilles uten å betale. Men du må avbestille denne innenfor en frist for å unngå dette (vanligvis 24 t)

Jeg har brukt booking i mange år og jeg har avbestilt eller endret endel ganger før.

booking (de har hovedkontor i Nederland) har til og med dekket svindel hos deres hoteller.

Anonymkode: fd39d...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste rompris er ofte en pris som forutsetter at man forhåndsbetaler, uavhengig av hvilken nettside man booker fra.  Er som med flybilletter; man må betale litt ekstra for fleksibilitet og mulighet til å avbestille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare bestille direkte på hotellets nettside?

Anonymkode: dade7...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har brukt booking.com veldig mye.  Av og til må du forhåndsbetale og andre ganger betaler du kun når du er på hotellet.  Det er hotellet som bestemmer.   Hvis du booke i høytider og det er noe som skjer (feks konsert osv) da må du betale beløp på forhånd som vanlig. Men de fleste krever at du betaler ved opphold.  Men som sagt, har måte gjøre begge deler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare bestille direkte på hotellets nettside?

Anonymkode: dade7...8ca

Også på hotellets nettside må man ofte forhåndsbetale for å få laveste pris.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du ser etter hoteller med lav pris? De har stort sett alltid forhåndsbetaling.

Anonymkode: b6c00...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver jo ikke se på det som at du må betale ekstra for å betale på hotellet. Du får rabatt for å forhåndsbetale. 

Anonymkode: 03ff1...604

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du behøver jo ikke se på det som at du må betale ekstra for å betale på hotellet. Du får rabatt for å forhåndsbetale. 

Anonymkode: 03ff1...604

Nettopp! Det er ikke uvanlig at hoteller tilbyr en ekstra gunstig pris mot forhåndsbetaling (som gjerne er ikke-refunderbar).  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...