Gå til innhold

Run like the Hunger Games just started!


Auri

Anbefalte innlegg

Hadde store planer om mange gåturer den uka her siden det var meldt så fint vær. Men mandag og tirsdag gikk vekk i å vente på en som skulle hente noe jeg skulle selge som aldri kom (ugggh) og i går var den ene katten min spysyk og i dag ble hun operert, så da fikk jeg ikke gjort noe fornuftig. Og i morra må jeg være hjemme med henne. Stakkars pus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ting begynner å normalisere seg litt her, så i går fikk jeg vært ute på en tur, 3km :) Men merker det begynner å bli kallllldddddttttt, så i dag har jeg være ute og kjøpt meg vintertights og løpejakke for å greie å holde det gående ute så lenge som mulig!

Og ja, jeg har kjøpt herrejakke; jeg kjøper som regel kun treningstopper på hereavdelinga fordi dameavdelinga er a) ekstremt rosa, b) veldig korte og c) generelt for små for en tjukkas som meg. I dag var et nytt lavmål da... Prøvde en Frank Shorter vintertights i XL, den fikk jeg ikke opp over låra engang! XL fra Reebok sitter perfekt, XL fra Adidas er akkurat hakket litt stort, og tightsen jeg kjøpte på H&M i dag er L. Fy faen jeg blei sinna da altså. Hadde egentlig tenkt å kjøpe løpejakke fra Frank Shorter, men da blei jeg så sinna at jeg betalte heller 400kr mer for den Adidas-jakka. Det er ille nok hvor diskriminert og uthengt man blir som overvektig overalt ellers, om ikke man skal bli eksludert fra trening også! Og jeg er ikke såå stor engang, skal ikke være mye større enn meg for å slite med å finne treningsklær som passer! Jeg ligger akkurat på vippen nå, er svært få merker som går større enn XL. Jeg passer (for det meste <.< ) inn i XL, men lurer på hvor det er meningen at større damer skal finne treningsklær?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsklær er helt håpløst. Jeg synes de varierer noe helt sinnssykt i størrelsene, både mellom og innenfor merkene. :sjokkert:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som har gått/løpt over seks kilometer i regnet i dag? This girl! :nigo: fyyyyyy faen jeg er flink!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg syk, og i dag var bare en drittdag (ikke helt bra form og en liten breakdown i prøverommet på Vubus fordi ingenting passet). Så når klokka var nærmere halv ti bestemte jeg meg for å gå en tur for å få noe ut av den dagen her. Blei nesten fem kilometer, ikke noe særlig løping siden kroppen ikke var heeeelt med. Men jeg føler meg mye bedre nå :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Gratulerer så mye ! Kjempebra jobba frøken med 6km i drittvær og at vekta er gått ned :hoppe:

Endret av gjest- silje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit! :nigo: Jeg er veldig stolt! 

En annen ting jeg er veldig stolt av... Er at jeg er nesten to døgn røykfri :)  Men det blir her på KG! De av dere jeg har på FB osv, så holdes det her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Auri skrev:

Jeg veit! :nigo: Jeg er veldig stolt! 

En annen ting jeg er veldig stolt av... Er at jeg er nesten to døgn røykfri :)  Men det blir her på KG! De av dere jeg har på FB osv, så holdes det her. 

Wow!!! Du imponerer!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6,5km gåtur i dag, og en uke røykfri! Deilig å se sola i dag, selv om det blåste ganske heftig. Kroppen var fortsatt ganske sur så ble ikke mye løping, et par hundre meter kanskje. Brukte lang tid på å bli varm og verket her og der, og alt kjentes veldig tungt ut. Røykeslutten har ført til ikke hent optimal mat og rar matlyst, så det kan være en årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg var redd for med røykeslutt har skjedd... vektoppgang :/ gått opp 2kg så langt. Jeg brukte tre måneder på å bli kvitt de to kiloene og så hopper de på igjen etter to uker :/ faenmeg urettferdig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått og hanglet i over en uke nå, kjennes ut som om det sniker en influensa rett rundt hjørnet, ugh! Ikke fått trent og matvanene er blæh. Føler meg ikke veldig fresh eller flink for tida :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si: Gratulerer med løping og røykeslutt, bra jobba:tommelopp:

Det er vel ganske vanlig å gå opp litt i vekt etter røykeslutt, men skjønner at det er kjipt. Min samboer gikk opp en god del i vekt etter at han sluttet å røyke, men nå har heldigvis vekten stabilisert seg. Med litt trening regner jeg med at han får av de siste kiloene.

Jeg har også gått å hanglet med forkjølelse en stund nå, og jeg har ikke fått trent. Jeg som var så godt i gang nå, men det er vel bare å gi seg selv et spark bak og ha seg på trening etterhvert. Blir helt sikkert tungt å begynne på igjen, men skal bli godt å komme i fast rutine igjen. 

God bedring til deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...