Gå til innhold

Run like the Hunger Games just started!


Auri

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned to centimeter over magen! :bolledeig: Og ned en halv kilo! Ellers er resten av målene ganske like.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hviledag i dag; dagen skal tilbringes med bestevennene våre som er tilbake i landet :rodmer:

Også GLEMTE jeg faktisk å spise søndagskosen min i går! Hadde kjøpt meg en sånn liten boks med Ben&Jerrys. Så det kan hende jeg spiser den i kveld istedet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for to centimeter mindre og vektnedgang:hoppendeglad:

Tror jeg bør kjøpe meg en bok å begynne å måle meg jeg også, gjorde det tidligere og det var gøy å se når du hadde "krympet" rundt lår og midje. Bør ikke stole helt på vekten heller, for muskler veier mere enn fett.

Ble masse gåturer i helgen på meg. Min datter har en fuglehund (Breton), så på fredag ble det 2 timer i skog og mark, kjempedeilig:) På lørdag ble det en tur på ca. en time. 

Satser på å komme meg på treningsstudioet i ettermiddag/kveld, må trene litt styrke.

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være hundevakt til helgen, kospia, men blir nok ikke så lange turer på meg da XD Han er en liten italiensk mynde og er ikke verdens mest utholdende :P Jeg vil gjerne ta han med meg i skogen, men vet ikke hvordan jeg kommer meg til turområder her med buss!

I dag er det vanskelig å finne motivasjonen, har en sånn fibro-tung dag (når alle musklene kjennes ut som om de beveger seg i sneglefart), men ut på treningssenteret skal jeg! Har stelt meg, så nå skal jeg bare skifte og pakke treningsbagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter på mølla idag! Venstrefoten er fortsatt kranglete, så jeg kjørte ikke intervaller i dag. Ble 1 minutt og 30 sekunder løping på slutten da :) Flink Auri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det er alltid skikkelig godt jobba å komme seg ut på slike dager hvor man egentlig har verken lyst, ork eller kropp til å trene, men så blir det jo som oftest ganske greit hvis man klarer det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var fortsatt iffy i formen når jeg kom meg ut, så jeg tenkte jeg skulle nøye meg med 15 minutter, bare så jeg fikk en lite økt hvertfall. Men greide å pushe forbi det og! Deilig følelse å få til mer enn jeg forventer altså :D

Nå står mannen og lager taco og det kjenner jeg blir godt, for jeg er SKRUBBSULTEN i dag! Begynner å merke at kroppen vil ha mer mat! Så satser på at det betyr forbrenninga mi er mer tilbake til normalen ;D Pga hormonubalanse er forbrenningen min lav og jeg sliter med å gå ned i vekt, jeg går på medisiner som skal stabilisere det, og jeg tar det som et godt tegn at jeg er så sulten på at det begynner å bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:Hei på deg.

Koselig å være hundepasser, man blir jo så glad i disse dyra. Måtte google italiensk mynde, da jeg ikke helt visste hvordan de så ut. Den er nok litt "spinklere" enn den jeg går tur med ja.

Jeg hadde en sånn dag i går, hvor man egentlig ikke hadde noe lyst til å trene og kroppen ikke helt ville lystre. Alt var liksom tungt, men, hadde meg i vei og fikk gjennomført. Klarte og springe i 2 minutter på tredemølla på mandag, men i går klarte jeg knapt 1 min. Rart hvordan det skal svinge sånn. I dag blir det en hviledag tror jeg.

Hurra for matlyst og forbrenning:hoppendeglad:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh i dag hadde jeg ikke en god økt. Begge føttene mine gjorde vondt, jeg hadde ikke sjangs til å løpe. Gjennomførte 20 minutter med rask gange, det får være godt nok! Tror jeg må bestille en legetime for å få sjekket ut hva i helvete føttene mine driver med altså. Nå har det vart tre uker tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink! :trene:30 minutter på tredemølla, hadde et annet par joggesko i dag, de gikk det IKKE ann å løpe i, men det ble 30 minutter rask gange + til sammen 3 minutter løping i små intervaller på 30-45 sekunder ca. I tillegg så var det jo gåturen frem og tilbake til treningssenteret, og vi gikk ut til kjøpesenteret for å kjøpe kattesand etterpå (hjem -> treningssenter -> hjem for å hente hunden vi passer -> ut til kjøpesenteret -> hjem), så til sammen har jeg gått 8.8 kilometer i dag! Storfornøyd :nigo: 

Jeg og mannen har avtalt at vi skal dra ut og trene sammen mandager og lørdager, og så prøver jeg å få til en økt til når han er på jobb på onsdager eller torsdager. Her skal det være fremgang fort ja! :fnise: Og når jeg får penger på fredag eller mandag skal jeg på den store sportsbutikken og kjøpe meg treningstøy :nigo: Skal ha 2 tights (kommer til å kjøpe meg en "dyr" og bra på sportsbutikken, og en billig en på H&M bare for å ha noe å bytte mellom), 2 topper, nye joggesko og treningsbag (akkurat nå bruker jeg et handlenett og det funker ikke). Gleeeeder meg til å dra på trening i nytt fresht treningstøy neste uke! :D

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Så gøy at du får med mannen på trening, da kan dere være hverandres "drahjelp" og det er jo alltid hyggelig å gjør noe sammen med sin kjære:)

Nytt treningstøy står høyt på listen her også, skal handle litt treningstøy og sommerklær når jeg får feriepengene inn på konto.

Var på tur til treningssenteret i går for å trene litt styrke:trene:, men da jeg var nesten fremme ombestemte jeg meg:fnise:det var så nydelig og fint vær ute at jeg kjørte bort til min datter og hentet hunden deres istedet. Det ble en gåtur på nesten to timer, vi sprang litt og gikk litt. Herlig å være ute, får prøve og komme meg på trening i dag istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har trent regelmessig mye lengre enn meg, han har som regel pleid å trene om morgenen før jobb, men nå for tiden har han så mye å gjøre at han ikke har tid til det, så da kan vi heller dra og trene sammen på fridagene hans :)

På tirsdag var vi på et show i byen, og det gikk hardt utover kroppen min. Å sitte på bakken i over 3 timer, når det er masse mennesker og ingenting å lene ryggen på og ikke plass til å strekke ut beina, fungerer veldig dårlig for meg. Når det var ferdig og vi skulle gå var det bare såvidt jeg greide å gå hjem, for beina og hoftene var helt ødelagt.

Og det har ikke gått helt over enda, merka jeg på trening i dag. Hoftene mine var kjempevonde hele tida på tredemølla. Så det ble 23 minutter, og 1 minutt og 30 sekunder løping til sammen. Prøvde meg på intervaller, men innså dessverre fort at hoftene IKKE ville løpe i dag, så da blei det hovedsaklig gåing...

Endret av Auri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye treningsklær og sko i går! :strix:

Nå har jeg fått sko som skal rette opp overpronering, så jeg tok det rolig i dag, for å bli vant til de nye skoene. Og fy f... som det gjorde vondt i føttene :ler: Endrer jo hele fotstillingen, så det tar på en del muskler som ikke er vant til å bli brukt. Kan ta litt tid før jeg er tilbake på å løpe nå! I dag nøyde jeg meg med å gå med en del motstand istedet. Ble 25 minutter / 2 kilometer i motbakke. Så da ha jeg fått til tre økter denne uka! I tillegg har jeg vært ute hver eneste dag utenom onsdag, og dét er unormalt til meg å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en skikkelig crappy økt.

Været var skikkelig kjipt. Grått og mørkt, sterk vind, og øs pøs regn. Vi greide å komme oss ut på treningssenteret på tross av været da, så det er bra! Fornøyd med det. Men kroppen samarbeidet ikke i det hele tatt i går. Jeg tok en relativt rolig oppvarming, fordi kroppen kjentes ikke helt bra ut, gikk i litt fort tempo i ti minutter før jeg tenkte jeg skulle sette i gang intervaller. Jeg greide å løpe i rundt 10 sekunder... Alt gjorde vondt; hoftene, knærne, anklene, føttene. Pushet meg til å gå noen minutter til så jeg fikk 15 minutter gåing til sammen, men jeg skulle nok gitt meg med en gang. For etterpå greide jeg bare såvidt å gå, hoftene gjorde så utrolig vondt. Orket ikke skifte engang, bare tok på meg hettegenseren på utsida av treningsklærne og dro hjem. Ugh.

Men, jeg kom meg ut på tross av været, og det er det jeg velger å fokusere på! Jeg kan ikke kontrollere kroppen min, så at sånne ting skjer er ikke noe jeg kan forhindre.

Tok også min første dose med LDN i går :) Og jeg er ned 0.5 kilo fra forrige gang jeg veide meg. 2,6 kilo igjen til første delmål (under 100).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bestandig at kroppen henger med nei, men klapp deg selv på skuldra...du kom deg ut og prøvde :)

Supert med vektnedgang:tommelopp: 

Jeg har nå kjøpt meg en treningsdagbok hvor jeg noterer alt som har med trening å gjøre, samt vekt og mål rundt midje, overarm og lår. Er spent på hva vekt/mål er ved neste uke. Klarte å legge på litt vekter på mandag da jeg var å trente, samt ta flere repetisjoner, så dette går veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Onsdag og torsdag når jeg vurderte å trene sa kroppen:

Watson+Haha+No.gif

Så dét ble ikke noe av. På lørdag gikk vi først ut til kjøpesenteret, og så bort for å trene. Det var skikkelig lummert, veldig høy luftfuktighet. Jeg greide ca 10 minutter på ellipsemaskinen, men jeg hadde kjørt på alt for hardt og blei helt ødelagt. Prøvde ti minutter på tredemølla etterpå, men det blei bare 5-6, da var kroppen her:

Martin-Freeman-Im-Sorry.gif

I dag var jeg full av pågangsmot og skulle ha en kjempebra økt! Glemte riktignok å spise før jeg dro... Ikke noe problem, de selger proteinbarer på treningssenteret. MEN. Det er sommertid. Så det var ikke bemanning der når jeg kom frem... Det var en halvtime til det kom folk. "Ok", tenker jeg. "Jeg går og skifter og varmer opp, og går ned igjen for å kjøpe en bar når det kommer folk, og så fortsetter jeg å trene." Ti minutter på ellipsemaskin, ti minutter på tredemølla, og da er klokka fem på fire, og det skulle være folk i skranka fra fire. Stikker i garderoben og henter penger, og sitter i resepsjonen og venter. Og venter. Og venter. Etter et kvarter ga jeg opp, gikk og skifta, og gikk hjem.

freeman-sigh-off-iii-o.gif

 

Ugh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på en 20 minutters yogavideo for å løse opp stølheten. Det hjalp ikke :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:goodbye:

Så rart at det ikke dukket opp folk på treningssenteret, det bør jo være folk der i åpningstiden. Mulig det var sykdom eller noe da?

Jeg målte og veide meg i går (etter litt over en uke), men vekten og målene er akkurat det samme som ved start:sukk:

Jaja, man må vel bare smøre seg med tålmodighet. Men, klarte å springe sammenhengende i 3 minutter i går, og det er ny rekord for meg:)

Ha en fin dag Auri, håper stølheten har gitt seg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...