Gå til innhold

Er hårete, hjelp! (Hva skulle du tenke om meg?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Jeg og. Hår plager ikke meg, mulig fordi jeg har så mye selv :-)

Anonymkode: e11d6...064

Tror jeg må finne meg en skikkelig bamse, så kan vi være hårete sammen :P

Men det er noe med det. Jeg kommenterer aldri andres hårvekst, mer eller mindre bevisst. Først og fremst fordi de aller fleste har så lite at jeg skjønner ikke hva de klager over. "Jeg må barbere leggene annenhver dag" liksom. Stakkars deg.. Men det er like mye fordi dersom jeg kommenterer på andre kan de komme til å kommentere på meg. Og det vil jeg jo helst unngå. "Den shortsen var litt liten" - greit, vekten kan jeg gjøre noe med. "Hvorfor når bikinilinjen din nesten til knærne?" Aner ikke.

Anonymkode: 99d5f...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg må finne meg en skikkelig bamse, så kan vi være hårete sammen :P

Men det er noe med det. Jeg kommenterer aldri andres hårvekst, mer eller mindre bevisst. Først og fremst fordi de aller fleste har så lite at jeg skjønner ikke hva de klager over. "Jeg må barbere leggene annenhver dag" liksom. Stakkars deg.. Men det er like mye fordi dersom jeg kommenterer på andre kan de komme til å kommentere på meg. Og det vil jeg jo helst unngå. "Den shortsen var litt liten" - greit, vekten kan jeg gjøre noe med. "Hvorfor når bikinilinjen din nesten til knærne?" Aner ikke.

Anonymkode: 99d5f...fdb

Jeg er ikke blitt 30 en gang og likevel begynner bikinilinjen min å nærme seg knærne. Området under armene har også utvidet seg og jeg har "kuksti". Halleluja! Jeg kan ikke barbere meg da det vokser ut de neste 5 minuttene. I tillegg er jeg bleik og har kraftige røtter så må vokse og sole meg for å holde det greit i sjakk. Jeg er heller ikke velsignet med ett hårstrå per sekk, men gjerne 2-4 som gir enda mer hår O_o Føles til tider som ett mareritt, men har heldigvis hatt kjærester som har fått meg til å føle meg komfortabel, men venninner mangler forståelse for spontan tur til svømmehallen. Trenger minst 2 dager forvarsel, haha. Hjemme bruker jeg epilator så er rødprikket den dagen jeg har brukt den. Blir heller ikke fort brun så noen sommerer er verre enn andre. Sist det ble plutselig årets første solsteik og det var kamp for mini stilte jeg i bukse, da det ble snakk om barbering la jeg til en kommentar jeg og å sa at jeg måtte droppe shortsen fordi jeg ikke var klar for dette været. Da var det ei av de voksne damene så kommenterte sånn: herlighet, i dag er de unge blitt så hysteriske blablabla... Da svarte jeg: Vet du hva.. for meg føles det på samme måte som når noen sier til de som ikke ønsker å høre at de er tynne, at de er det. Så fikk jeg til svar at hun aldri hadde sett noen som var så hårete som jeg skulle ha de til.. Jeg bare tenkte hallo.. hvem stiller opp som chubaka offentlig så lenge det ikke er en fetish?? Jeg er i tillegg velsignet med at mange av hårene bak på leggene blir mega lange. Heldigvis har jeg ikke uvanlig hår i ansikt, skuldre, rygg og armer osv, men jeg må har vært mann i mitt forrige liv :-D

Anonymkode: e11d6...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke blitt 30 en gang og likevel begynner bikinilinjen min å nærme seg knærne. Området under armene har også utvidet seg og jeg har "kuksti". Halleluja! Jeg kan ikke barbere meg da det vokser ut de neste 5 minuttene. I tillegg er jeg bleik og har kraftige røtter så må vokse og sole meg for å holde det greit i sjakk. Jeg er heller ikke velsignet med ett hårstrå per sekk, men gjerne 2-4 som gir enda mer hår O_o Føles til tider som ett mareritt, men har heldigvis hatt kjærester som har fått meg til å føle meg komfortabel, men venninner mangler forståelse for spontan tur til svømmehallen. Trenger minst 2 dager forvarsel, haha. Hjemme bruker jeg epilator så er rødprikket den dagen jeg har brukt den. Blir heller ikke fort brun så noen sommerer er verre enn andre. Sist det ble plutselig årets første solsteik og det var kamp for mini stilte jeg i bukse, da det ble snakk om barbering la jeg til en kommentar jeg og å sa at jeg måtte droppe shortsen fordi jeg ikke var klar for dette været. Da var det ei av de voksne damene så kommenterte sånn: herlighet, i dag er de unge blitt så hysteriske blablabla... Da svarte jeg: Vet du hva.. for meg føles det på samme måte som når noen sier til de som ikke ønsker å høre at de er tynne, at de er det. Så fikk jeg til svar at hun aldri hadde sett noen som var så hårete som jeg skulle ha de til.. Jeg bare tenkte hallo.. hvem stiller opp som chubaka offentlig så lenge det ikke er en fetish?? Jeg er i tillegg velsignet med at mange av hårene bak på leggene blir mega lange. Heldigvis har jeg ikke uvanlig hår i ansikt, skuldre, rygg og armer osv, men jeg må har vært mann i mitt forrige liv :-D

Anonymkode: e11d6...064

Bak på lårene skulle det være, ikke leggene. Hun som vokser meg er og enig at jeg har mye og kraftig vekst. Lite trøstende....

Håper jeg gjorde noen andre sin dag bedre for her sitter jeg bleik som f.... med minst 1 cm lange hår fra legger til midje og prøver å manne meg opp til minst 2 timer med epilator og nakkesleng :-D

Anonymkode: e11d6...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bak på lårene skulle det være, ikke leggene. Hun som vokser meg er og enig at jeg har mye og kraftig vekst. Lite trøstende....

Håper jeg gjorde noen andre sin dag bedre for her sitter jeg bleik som f.... med minst 1 cm lange hår fra legger til midje og prøver å manne meg opp til minst 2 timer med epilator og nakkesleng :-D

Anonymkode: e11d6...064

Det bak på lårene skjønner jeg bare ikke... Tror jo det er fordi jeg ikke ser dem og de er relativt myke, så jeg barberer dem sjeldnere. Men det er skummelt å gå ut med shorts for jeg er aldri helt sikker på om jeg har fått med meg alt. Tok en "opprensking" i dusjen i går så i dag kan jeg gå i shorts hjemme. Skulle jeg lenger hadde jeg nok tatt en omgang til med høvelen for å være sikker. Jeg barberer fordi alt annet er så tidkrevende. Prøvde å vokse for noen dager siden, men vanligvis holder det knapt en uke - som deg har jeg mange hårstrå i hver hårsekk så det er alltid noe som spirer og gror.

Når det bli snakk om barbering og frisering skulle jeg ofte ønske at "de andre" kunne føle selv hvordan det er å ha det slik.. Husker godt fra tenårene, min mor klaget på at hun hadde mye hår på beina. Hun er på ingen måte forfengelig, og jeg skjønte ikke helt hva hun mente. Hun plukker hårene på leggene med pinsett og kommenterte ofte på min fars hårete bein. Han har knapt hår på leggene! Skulle likt å høre hva hun hadde ment om mine :fnise:

Det vil si, det er ikke vanskelig å forestille seg. En dag da jeg var 16 ropte hun meg inn på kjøkkenet, hva hun ville husker jeg ikke, men kommentaren "nei, har du fått kinnskjegg? det har jeg ikke sett før". Hun hadde visst rett i det, og i årene som fulgte ble det bare verre. Jeg må også ha vært mann i et tidligere liv, men ansiktet mitt er det fortsatt.

Det er godt man kan le av det selv, ellers vet jeg ikke hva jeg ville gjort :P

Anonymkode: 99d5f...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...