Gå til innhold

Jeg ble voldtatt av min kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor har du krav på dine spørsmål og dine spekulasjoner?

Hva med å heller tro på TS og gå utiifra hav den personen sier og ikke bagtalisere opplevesen?

Hvorfor ikke folk anmeldser voldekter er jo pga slike holdninger.

 

Anonymkode: 87cab...be9

Hvor har jeg skrevet at jeg har krav på "mine spørsmål og spekulasjoner"? (Hva er det for en setning forresten?) 
Når ts oppretter en tråd her så er det vel naturlig at det kommer spørsmål, spesielt når all info en får er at ts har blitt dopet og voldtatt av sin kjæreste. Og jeg har da for all del ikke bagatellisert ts sin opplevelse. Jeg har stilt et spørsmål, noe som faktisk må være lov uten at du skal komme her med pekefingeren og si at jeg bagatelliserer noe som helst. 

Nå kjenner jeg flere mennesker som har blitt falsk anklaget for voldtekt og jeg har med mine egne øyne sett hvor ødeleggende det kan være. 

Anonymkode: 96148...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har jeg skrevet at jeg har krav på "mine spørsmål og spekulasjoner"? (Hva er det for en setning forresten?) 
Når ts oppretter en tråd her så er det vel naturlig at det kommer spørsmål, spesielt når all info en får er at ts har blitt dopet og voldtatt av sin kjæreste. Og jeg har da for all del ikke bagatellisert ts sin opplevelse. Jeg har stilt et spørsmål, noe som faktisk må være lov uten at du skal komme her med pekefingeren og si at jeg bagatelliserer noe som helst. 

Nå kjenner jeg flere mennesker som har blitt falsk anklaget for voldtekt og jeg har med mine egne øyne sett hvor ødeleggende det kan være. 

Anonymkode: 96148...a5b

utrolig synd at det har skjedd med dine bekjente,men det betyr ikke at alle juger.

Det er ikke din jobb å motbevise. Er du klar over at kun 16 prosent av voldekter blir anmeld?

Og jeg har nå gått igjennom tråden\,og kan ikke se spørsmålene dine.

Anonymkode: 87cab...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mod har slettet de pga spekulasjoner...

Anonymkode: 87cab...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

utrolig synd at det har skjedd med dine bekjente,men det betyr ikke at alle juger.

Det er ikke din jobb å motbevise. Er du klar over at kun 16 prosent av voldekter blir anmeld?

Og jeg har nå gått igjennom tråden\,og kan ikke se spørsmålene dine.

Anonymkode: 87cab...be9

Og allikevel skriver du at jeg bagatelliserer ts sin opplevelse? 

Sukk, dette er et diskusjonsforum, så når en oppretter en tråd her så må en være forberedt på at noen mennesker kan komme på å stille spørsmål. Det betyr ikke automatisk at disse menneskene prøver å motbevise noe som helst, men kanskje de spør fordi de oppriktig lurer og ønsker å få belyst noen andre sider av saken. Kanskje de stiller spørsmål som ts ikke har tenkt over. 

Og ja, jeg er klar over mørketallene. Jeg har heller aldri påstått at alle juger, ei heller at ts juger, sånn, så da var det ute av verden. 

Anonymkode: 96148...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tror at TS møter motstand fordi han er mann, men skrivestil og hvordan man ordlegger seg har mye å si for hvor troverdig man virker. Går man rundt på gata og skriker at ondskapen er ute vil alle tro man er gal, selv om personen sikter til en faktisk drapsmann som går forbi. TS har ordlagt seg på en litt merkelig måte for en som har blitt voldtatt. Det betyr selvsagt ikke at det ikke har skjedd, bare at det for noen blir enda vanskeligere å tro på det. Men ikke fordi han er mann, men pga skrivestilen.

Når det er sagt er det helt vanlig at det kommer kommentarer som stiller spørsmål ved TS sin forståelse av situasjonen også når det gjelder kvinner som skriver om voldtekt her inne. Dersom det har vært alkohol i bildet, så blir kvinnen alltid satt tvil ved. Der er kanskje noen unntak der kvinnen skriver detaljert og der leserene ikke sitter igjen med tvil. Men igjen, det handler om hvordan man ordlegger seg. Forteller man om en person som iglet seg innpå og befølte en hele kvelden, for så at man fikk blackout vil flere personer godta at doping var inne i bildet. Skriver kvinnen at hun var litt full og at kjæresten holdt henne fast på sengen, så vil flere komme frem og spørre TS om kjæresten visst hva han gjorde, om hun var sikker på at hun ikke var med på det osv.

Evnen til å forklare og ordlegge seg er alt. Du kan bli utpekt som en løgner eller helt basert bare på hvordan du formulerer deg

Anonymkode: e3783...6dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og allikevel skriver du at jeg bagatelliserer ts sin opplevelse? 

Sukk, dette er et diskusjonsforum, så når en oppretter en tråd her så må en være forberedt på at noen mennesker kan komme på å stille spørsmål. Det betyr ikke automatisk at disse menneskene prøver å motbevise noe som helst, men kanskje de spør fordi de oppriktig lurer og ønsker å få belyst noen andre sider av saken. Kanskje de stiller spørsmål som ts ikke har tenkt over. 

Og ja, jeg er klar over mørketallene. Jeg har heller aldri påstått at alle juger, ei heller at ts juger, sånn, så da var det ute av verden. 

Anonymkode: 96148...a5b

Tydeligvis synes modene at det du skrev var spekulasjoner.

Så hold det for deg selv.

TS fokuser på de støttende innleggene og oss som tror på deg,

Anbefaler at du tar kontakt med Dixie, så kan du snakke med de-det er ett gratis :)

Anonymkode: 87cab...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til TS!

Jeg sender deg mange

:klem:

Anonymkode: 87cab...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis synes modene at det du skrev var spekulasjoner.

Så hold det for deg selv.

TS fokuser på de støttende innleggene og oss som tror på deg,

Anbefaler at du tar kontakt med Dixie, så kan du snakke med de-det er ett gratis :)

Anonymkode: 87cab...be9

Merkelig at jeg finner igjen spørsmålet mitt, det er ikke slettet. Så...tydeligvis ikke. Om du skal anklage noen for noe bør du være helt sikker i din sak. Så hold dine anklagelser når det kommer til meg for deg selv. De er nemlig uten rot i virkeligheten. 

Anonymkode: 96148...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det blir jo kun spekulasjoner fra din side. Det er ganske alvorlig å anklage noen for voldtekt, og ts er ikke så veldig flink til å skrive utfyllende, så en trenger ikke hogge hodet av de som stiller spørsmål. 

Anonymkode: 96148...a5b

Noen spurte hvorfor en kjæreste skulle ha behov for å dope ned kjæresten sin, og da kom jeg med en mulig grunn. Spekulasjoner? Ja, jeg var jo ikke der. Hogge av hodet på noen? Jeg svarte konkret på et spørsmål? Har du sitert feil person? Jeg har ikke kritisert de som stiller spørsmål. Jeg er skeptisk selv når TS sier at hun sikkert har dopet han ned fordi hun liker han.

Anonymkode: fafcc...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ofte med minn mann og noen ganger husker jeg ikke at vi hadde sex = drikker jeg for mye og han har sex med meg for han vet ikke hvor dritings jeg er forhold til han. Men aldri om jeg ville dratt til politiet! 

Om hun tok noe i drikken din hvorfor drakk du det? 

Dra til legevakten først før du anmelder henne! Ellers kan det slå tilbake til deg...

Anonymkode: a4f02...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg håper du dropper å lese denne tråden, denne og flere viser til hvor lite sympatiske mennesker, det er folk der ute som ikke klarer å sette seg inn en slik situasjon, og som kun er ute etter å ta deg.

Uansett hva du sier tvister de og vrir på hva du sier, hey i min tråd hadde jeg de samme symptomene (var brisen når hele kvelden ble borte og var ikke fyllesyk dagen) som en annen bruker som hadde blitt dopet ned, og likevel nektet hun å tro på meg, og påstå og påsto hele tiden at jeg tror ikke på deg, du ble nok bare full og blacket ut.

Helt utrolig hvor respektløst enkelte mennesker kan være, det å drive å fortelle andre at de ikke kjenner seg selv og at de vet ikke hvordan de reagere på alkohol.

 

Problemet er at er at endel mennesker som nekter å tro at at det finnes enkle mennesker som faktisk kan gjøre noe slikt.

uten din viten og så voldta deg.

Anonymkode: 87cab...be9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...