Gå til innhold

Jeg bare...


MortenOslo

Anbefalte innlegg

Ville vite om noen øsnket en historie om hva alkohol kan gjøre. Jeg ser at tråden er stengt. Jeg har ingen hensikter om å ta mitt liv. Tro, meg Jeg elsker livet.

Men hvis noen liker å lese, er jeg skrivesulten. Det var bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg skrev i stad, hvorfor skal du fortelle historien på nytt igjen? Du har jo hatt flere runder med tråder her om samme tema.. Er det noe poeng i å repetere deg selv gang etter gang?? 

Anonymkode: 7882a...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler at det er godt å skrive om det så kan du lage deg en dagbok het inne. Bare prøv å holde deg innenfor forumreglene så slipper du at den blir stengt 😊 

Hvis det føles riktig for deg, så blås i hva AB over her sier. Det er fritt lov å la være for de som ikke har lyst til å lese. Ønsker deg alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnetha
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev i stad, hvorfor skal du fortelle historien på nytt igjen? Du har jo hatt flere runder med tråder her om samme tema.. Er det noe poeng i å repetere deg selv gang etter gang?? 

Anonymkode: 7882a...f19

Hvorfor skriver du så mye negativt istedenfor å oppfordre han til å skrive dagbok under dagbokforaene??? Ditt gnål er like plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Agnetha skrev:

Hvorfor skriver du så mye negativt istedenfor å oppfordre han til å skrive dagbok under dagbokforaene??? Ditt gnål er like plagsomt.

Det er ikke gnål det jeg driver med.. Men du ser jo selv at han vil ikke skrive dagbok, da kunne han jo ha begynt med "skrivekløa" si i går og det har han ikke gjort..  Det eneste han vil er jo at det skal være debatt rundt hans person i det åpne forumet der han vet han får flere treff.. Og han har laget utallige tråder om samme problemstilling.. Og hvorfor repetere seg selv hele tiden???

Anonymkode: 7882a...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...