Gå til innhold

Skam. Fra bra til drit dårlig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Serier gikk fra å være bra til ekstremt dårlig... 

Sesong 1: eva har ingen venner. Vi vet ikke helt hvorfor, for hun har tydligvis vært populær. Hun har en kjekk kjæreste med stor omgangskreft. Eva finner seg sagte, men sikkert flere venner. Disse blir til en gjeng. Hver og en har sin egen personlighet. Spennende og NYE ting dukker opp underveis. Som bl.a. "graviditeten" til vilde og drama med at kjæresten oppfører seg shady...

 

Sesong 2: noora, noora, noora, william, noora, noora, noora, william, noora, etc.

 

Også skjønner jeg ikke helt hva det er vi skal relatere oss i lenger, i hvert fall ikke de som er godt voksne... liksom kjærlighetslivet til noora og William? En hel sesong har jo BARE basert seg på dette og det er ikke en sååå bra/spennende lovestory heller.. 

Anonymkode: 0547a...085

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette tullet har da vel alltid vært temmelig dårlig? Det har vel gått fra dårlig til enda mer dritt-dårlig.

0g hvorfor gidder du ikke å skrive om dette i en da de ørten andre trådene som allerede har blitt opprettet her på forumet som handler om dette tullet?

Anonymkode: c426b...968

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Også skjønner jeg ikke helt hva det er vi skal relatere oss i lenger, i hvert fall ikke de som er godt voksne... liksom kjærlighetslivet til noora og William? En hel sesong har jo BARE basert seg på dette og det er ikke en sååå bra/spennende lovestory heller.. 

Anonymkode: 0547a...085

Nå er det jo ikke de godt voksne som er målgruppen, så ser ikke problemet.  

Og hvorfor fortsette å se på noe som du syns er SÅ dårlig.  Er vel bare å slutte det vel.  Har sluttet å se mange serier jeg,  men lager ikke en tråd om det for det om..   

Anonymkode: 9439b...0b2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den ovenfor. 

Hvorfor se hvis du synes det er dårlig? Du er da uansett en av få, når serien er såpass populær. Jeg personlig synes serien er veldig bra, og derfor ser jeg den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ungdomsserie ment å intr ungdommer. IKKE voksne. Leste i en artikkel at skam skulle fortsette å kun og også i bedre, konsentrere seg om målgruppen: ungdommer. IKKE voksne. 

UNGDOMMENE er de seerene de retter seg etter.

 

Anonymkode: 2c346...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er godt voksen og lurer på hvorfor du ikke klarer å relatere til en serie for ungdom? Og attpåtil mener du det gjør serien dårlig? Dette ble rart. Blir som å klage på at NRK-super er for barnslig. 

Anonymkode: 4d79c...989

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo ikke de godt voksne som er målgruppen, så ser ikke problemet.  

Og hvorfor fortsette å se på noe som du syns er SÅ dårlig.  Er vel bare å slutte det vel.  Har sluttet å se mange serier jeg,  men lager ikke en tråd om det for det om..   

Anonymkode: 9439b...0b2

 

2 timer siden, mittnavn skrev:

Enig med den ovenfor. 

Hvorfor se hvis du synes det er dårlig? Du er da uansett en av få, når serien er såpass populær. Jeg personlig synes serien er veldig bra, og derfor ser jeg den.

Hvorfor er det ikke greit å kritisere en serie? Jeg synes det er tullete med slike responser som "ikke se på serien da hvis du synes den er så dårlig" og "hvorfor se den da???". Man må da få lov til å ha ha en annen mening enn blodfansen, og denne meningen får man jo ved å faktisk følge med på serien. TS ønsker åpenbart debatt om utviklingen av serien, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor dette er et problem for dere. 

Anonymkode: 810bd...c79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam har aldri vært bra, uansett

Anonymkode: 35479...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 15.49, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo ikke de godt voksne som er målgruppen, så ser ikke problemet.  

Og hvorfor fortsette å se på noe som du syns er SÅ dårlig.  Er vel bare å slutte det vel.  Har sluttet å se mange serier jeg,  men lager ikke en tråd om det for det om..   

Anonymkode: 9439b...0b2

Ja, men ser ut som om serien har glemt hvem målgruppen er. De har gått fra å omhandle flere ulike problemstillinger vgs elever støter på, til en ekstremt dårlig lovestory.. og ja.. kanskje slitter jeg å følge med hvis de fortsetter slik, er ikke slik at man sltter å følge med på dagen heller, først blir man lei den samme historien, så begynner man å dappe av, så slutter man å se om det ikke blir bedre igjen..

Den 28.5.2016 at 15.53, mittnavn skrev:

Enig med den ovenfor. 

Hvorfor se hvis du synes det er dårlig? Du er da uansett en av få, når serien er såpass populær. Jeg personlig synes serien er veldig bra, og derfor ser jeg den.

Hvorfor se? Fordi jeg syntes det var bra, og har begynt å skifte mening nå som serien har skiftet bølgelengde.. hvis det ikke blir noe annet enn Noora og William så kan du banne på at serien ikke holder seg såpass populær, tror det er mange som henger med i en tynn tråd som snart ikke gidder mer. Hva synes du var så bra med den siste episoden? Liksom kun Noora og William? Da kan de heller skifte navn på serien og lage en spinnoff, for det var ikke det serien handlet om i utgangspunktet.

Den 28.5.2016 at 16.14, AnonymBruker skrev:

Det er en ungdomsserie ment å intr ungdommer. IKKE voksne. Leste i en artikkel at skam skulle fortsette å kun og også i bedre, konsentrere seg om målgruppen: ungdommer. IKKE voksne. 

UNGDOMMENE er de seerene de retter seg etter.

 

Anonymkode: 2c346...5d5

Men skjønner ikke helt hva sesong 2 retter seg ettee. Liksom ingen i min klasse på foss kan relatere oss til noora og william, ja vi har kjæresteproblemer, men en så fucka familiehistorie osv som William har og noora som liksom er helt motsatt, og drøye denne lovestoryen i flere episoder.. liksom.. de mister nettopp UNGDOMMENE, hvis de ikke går tilbake et par skritt og holder fokuset likt som sesong 1..

Den 28.5.2016 at 16.27, AnonymBruker skrev:

Du er godt voksen og lurer på hvorfor du ikke klarer å relatere til en serie for ungdom? Og attpåtil mener du det gjør serien dårlig? Dette ble rart. Blir som å klage på at NRK-super er for barnslig. 

Anonymkode: 4d79c...989

Hvem har sagt at jeg er godt voksen? LoL.. og de relaterer seg ikke så veldig til ungdommen når de fokuserer på en 16 åring som bor i et kollektiv og en 18 åring som har en psykobror, død lillesøster, arbeidsnarkomanfar og en alkismor og så skal drøye flere episoder om deres kjærlighetsliv.  Synes Eva's og Jona's kjærlighetsliv var mer normalen for vgs, og alt det andre som SAMTIDIG skjedde, men nå er det kun, KUN noora og william og ingenting annet.. så nei, blir ikke som å klage på NRK-super er for barnslig..

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor er det ikke greit å kritisere en serie? Jeg synes det er tullete med slike responser som "ikke se på serien da hvis du synes den er så dårlig" og "hvorfor se den da???". Man må da få lov til å ha ha en annen mening enn blodfansen, og denne meningen får man jo ved å faktisk følge med på serien. TS ønsker åpenbart debatt om utviklingen av serien, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor dette er et problem for dere. 

Anonymkode: 810bd...c79

Ja helt riktig.. hilsen TS.

Anonymkode: 0547a...085

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men nå er det jo sånn at sesong 1 fulgte Eva og sesong 2 fulgte Noora... ikke så rart at det er mye fokus på Noora i sesong 2 da! Sesong 3 følgers sannsynligvis en annen i gjengen.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vause

Jeg har ikke sett den siste episoden enda, faktisk. Syns serien bare ble dårligere og dårligere nå i den siste sesongen. Jeg liker Noora, men hun ble irriterende til slutt, lisssoomm... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 15.49, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo ikke de godt voksne som er målgruppen, så ser ikke problemet.  

Og hvorfor fortsette å se på noe som du syns er SÅ dårlig.  Er vel bare å slutte det vel.  Har sluttet å se mange serier jeg,  men lager ikke en tråd om det for det om..   

Anonymkode: 9439b...0b2

 

Den 28.5.2016 at 15.53, mittnavn skrev:

Enig med den ovenfor. 

Hvorfor se hvis du synes det er dårlig? Du er da uansett en av få, når serien er såpass populær. Jeg personlig synes serien er veldig bra, og derfor ser jeg den.

Hvis dere har så større problemmer med dette, så drit i les tråden og kommenter, det er ingen som tvinger dere å være med i tråden.

Hvorfor hadde dere behov får å svare?

Anonymkode: 5f0d7...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28.5.2016 at 18.38, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor er det ikke greit å kritisere en serie? Jeg synes det er tullete med slike responser som "ikke se på serien da hvis du synes den er så dårlig" og "hvorfor se den da???". Man må da få lov til å ha ha en annen mening enn blodfansen, og denne meningen får man jo ved å faktisk følge med på serien. TS ønsker åpenbart debatt om utviklingen av serien, og jeg forstår virkelig ikke hvorfor dette er et problem for dere. 

Anonymkode: 810bd...c79

Enig.

Anonymkode: 5f0d7...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 14.36, Ole Brumm skrev:

Enig. Virker som at de hadde tenkt en helt annen retning. Også BAM snur de og retter fokus mot Noora og William. 
Eva var jo midtpunktet i første sesongen, plutselig er det Noora... 
Hvem blir det neste sesong? Hvis det blir enda en sesong om Noora og William så hopper jeg av. 

Nå er det kjent at historien med Nora og William var det første som ble skrevet da.

Anonymkode: 89b69...42b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 7.6.2016 den 15.07):

Nå er det kjent at historien med Nora og William var det første som ble skrevet da.

Anonymkode: 89b69...42b

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver sesong skal fokusere på en av jentene i gjengen, neste sesong blir det en ny! :) Jeg syns Noora har fått frem mange av følelsene unge sliter med, med tanke på fortiden hennes, rett og galt, følelser og fornuft. Så for min del handlet ikke sesong 2 om bare en lovestory, men også om å finne seg selv/bli voksen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Omgangskreft hørtes ut som skumle greier, det sjokkerer meg at de lager underholdning ut av en så alvorlig lidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...