Gå til innhold

Overvekt Norwegian bagdrop


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det funker? Altså, når jeg sender koffertene selv på bagdrop er det jo ingen som får med seg om de er for tunge, men de blir jo automatisk veid før de sendes videre. Får man evt en regning etter flyturen, eller beskjed der og da om at det er over 20 kg? 

Anonymkode: b2344...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Duckie skrev:

Den vil ikke gå igjennom, og du må gå over til betjent innsjekk.

OK, takk! :)

Anonymkode: b2344...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg reiste så var det ei dame som fikk overvekt på kofferten, og dermed beskjed fra automaten om å gå til assistert desk. Dama løftet kofferten, bar den over de første båndene, og slang den på selve transportbåndet. "Sånn".

 

Folk er så jækla dumme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Andromeda skrev:

En gang jeg reiste så var det ei dame som fikk overvekt på kofferten, og dermed beskjed fra automaten om å gå til assistert desk. Dama løftet kofferten, bar den over de første båndene, og slang den på selve transportbåndet. "Sånn".

 

Folk er så jækla dumme. 

Haha, tenkte hun ikke på at hun bare kunne løfte baggen litt mens den lå på vekten slik at den ble lett nok? Eventuelt sette noe annet på vekten før den gikk videre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Andromeda skrev:

En gang jeg reiste så var det ei dame som fikk overvekt på kofferten, og dermed beskjed fra automaten om å gå til assistert desk. Dama løftet kofferten, bar den over de første båndene, og slang den på selve transportbåndet. "Sånn".

 

Folk er så jækla dumme. 

LOL! :tongue:

Anonymkode: b2344...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Andromeda skrev:

En gang jeg reiste så var det ei dame som fikk overvekt på kofferten, og dermed beskjed fra automaten om å gå til assistert desk. Dama løftet kofferten, bar den over de første båndene, og slang den på selve transportbåndet. "Sånn".

 

Folk er så jækla dumme. 

Synes hun var smart! Har ikke tenkt på det, før nuh!

Anonymkode: 298a6...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Andromeda skrev:

En gang jeg reiste så var det ei dame som fikk overvekt på kofferten, og dermed beskjed fra automaten om å gå til assistert desk. Dama løftet kofferten, bar den over de første båndene, og slang den på selve transportbåndet. "Sånn".

 

Folk er så jækla dumme. 

Tvilsomt om hun i det hele tatt fikk den kofferten med flyet, eller hva som skjedde For da vil kofferten ikke være registrert som avlevert. Så det der er ikke noe jeg ville ta sjansen på å gjøre. En koffert som ikke er registrert som avlevert for neppe komme med flyet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun var smart! Har ikke tenkt på det, før nuh!

Anonymkode: 298a6...4f5

Ikke særlig smart da den kofferten nok ikke kom med flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...