Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset? Vær så snill kom ned kommentarer, da det er veldig viktig 🏡


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke kjent på Jessheim, men hvorfor folk ønsker å bo ett sted med absolutt null utsikt er uforståelig for meg. Foruten om det så likte jeg ikke huset av flere grunner; fliser på stua, panelvegger i hele huset, badedør rett ut på stua og i tillegg fra det eneste badet med dusj (som jeg dermed antar blir mest brukt), Ingen dusj på hovedbadet, mye skråtak i andre etasje, laminat på gulvene i overetasjen og ingen bilder av parkeringsmuligheter som får meg til å lure på hva som ikke stemmer der. Jeg hadde aldri kjøpt ett så nytt hus for å måtte rive opp gulv og vegger med de omkoostningene det medfører for å bli kvitt tidligere eiers dårlige smak. 

Anonymkode: bc467...fa0

Dette. Og det finnes også regler om at det skal være 2 dører mellom toalett og kjøkken (av åpenbare hygieniske årsaker). Her er det kun 1 dør mellom toalett og kjøkken...

Anonymkode: 75ae4...f55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=76556502

mine tanker: likte ikke fliser i første etasje, kjøkkenet virker for smalt og stuen virker så rar, jeg får ikke helt det til å stemme. Vi skal på visning, da får vi nok mer overblikk. Prismessig er den midt i blinken.

Anonymkode: feb1c...aa5

Hvordan gikk det på visningen?

Anonymkode: 75ae4...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke dette med dusj rett på flisene. Hva er greia med det? Jeg har gjort det i alle hus jeg har bodd i og aldri vært et problem.

Anonymkode: feb1c...aa5

Mer slitasje, fugene blir fort stygge og har du f.eks dårlig membran sliter du hvis det blir lekkasje. 

Det er ikke nødvendigvis et problem men kan bli det. Får du utett membran og har store vannskader kan du risikere å få avkorting eller avslag fra forsikring. 

Hilsen Rørleggerfrue :duskedame:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bimmern skrev:

Mer slitasje, fugene blir fort stygge og har du f.eks dårlig membran sliter du hvis det blir lekkasje. 

Det er ikke nødvendigvis et problem men kan bli det. Får du utett membran og har store vannskader kan du risikere å få avkorting eller avslag fra forsikring. 

Hilsen Rørleggerfrue :duskedame:

Viktig informasjon du kom med der :blomst:

Har du forresten egen blogg? Rørleggerfrue er et fengende navn

Anonymkode: 75ae4...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=76556502

mine tanker: likte ikke fliser i første etasje, kjøkkenet virker for smalt og stuen virker så rar, jeg får ikke helt det til å stemme. Vi skal på visning, da får vi nok mer overblikk. Prismessig er den midt i blinken.

Anonymkode: feb1c...aa5

Ok. Men hva liker/ likte du med dette huset da? :klo:

Anonymkode: 75ae4...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktig informasjon du kom med der :blomst:

Har du forresten egen blogg? Rørleggerfrue er et fengende navn

Anonymkode: 75ae4...f55

Kanskje jeg skal starte en. Ganske intressant å være Rørleggerfrue :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Bimmern skrev:

Kanskje jeg skal starte en. Ganske intressant å være Rørleggerfrue :fnise:

Ja! :)

Anonymkode: 75ae4...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite, likte flisene i stua. Kjøkkeninnredningen bør byttes. Veldig fin uteplass og hage. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste at noe av baderomsarbeidet var gjort selv (bl.a. bytte av toalett). Jeg foretrekker at alt rørleggerarbeid er utført av autorisert rørlegger.

Anonymkode: 75ae4...f55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=76556502

mine tanker: likte ikke fliser i første etasje, kjøkkenet virker for smalt og stuen virker så rar, jeg får ikke helt det til å stemme. Vi skal på visning, da får vi nok mer overblikk. Prismessig er den midt i blinken.

Anonymkode: feb1c...aa5

Hvor mange er dere som skal bo der da, hvis dere kjøper huset?

Er beliggenheten og facilitetene midt i blinken for dere?

Anonymkode: 75ae4...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over at Algarheimveien, som hagen til dette huset grenser til, er en svært trafikkert vei. Jeg bor selv bare et par hundre meter unna dette huset, men inne på det rolige Ekornrudfeltet. 

Anonymkode: ed62c...361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær klar over at Algarheimveien, som hagen til dette huset grenser til, er en svært trafikkert vei. Jeg bor selv bare et par hundre meter unna dette huset, men inne på det rolige Ekornrudfeltet. 

Anonymkode: ed62c...361

Ligger skole og barnehage på din side av veien, i det roligere Ekornrudfeltet?

Er det gangbro over Algarheimveien fra din side av veien og til stedet der huset til TS er?

Anonymkode: 75ae4...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligger skole og barnehage på din side av veien, i det roligere Ekornrudfeltet?

Er det gangbro over Algarheimveien fra din side av veien og til stedet der huset til TS er?

Anonymkode: 75ae4...f55

Det er barnehage på denne siden. Og fotgjengerundergang over til andre siden på veien til barneskolen for mine som går på Algarheimskolen. For den delen av området som hører til Skogmo skole så ligger jo den på denne siden av hovedveien. 

Anonymkode: ed62c...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med at man går fra badet og rett inn på stua er dealbreaker for meg. Så ikke den med en gang. Svigers har det sånn og det er forferdelig å gå på do der pga det!

Anonymkode: 5edff...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det på visningen?

Anonymkode: 75ae4...f55

Visning er på neste søndag :)

 

ts

Anonymkode: feb1c...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær klar over at Algarheimveien, som hagen til dette huset grenser til, er en svært trafikkert vei. Jeg bor selv bare et par hundre meter unna dette huset, men inne på det rolige Ekornrudfeltet. 

Anonymkode: ed62c...361

Ja, det er jeg klar over. Har bodd på jessheim før og er ganske kjent. Har å bodd på Ekornrud. :)

 

ts

Anonymkode: feb1c...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns stua var fin jeg :) Kjøkkenet var ganske trangt ja.... blir ikke teameffort på kjøkkenet ihvertfall. Ellers så syns jeg huset var fint, Men jeg er ikke så kresen da... er dårlig vant med dårlig plass og lignende så jeg er ikke så setan... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...