Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset? Vær så snill kom ned kommentarer, da det er veldig viktig 🏡


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er enig ang. gulvflisene.

Dusj rett på gulvet er ikke nødvendigvis så bra.

Jeg synes kjøkkenet ser greit ut, og synes det er bra at det er mye skapplass.

Området der sofaen står ser lite ut..

Ang oppbevaring, så tenker jeg at hvis 3 soverom er nok, kan man bruke romme nede som bod.

Anonymkode: 0cf4a...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten prisen er drøy, iforhold til det man får, men om det er sånn prisnivået er i det området, og det er der dere helst vil bo så er det jo greit.

Anonymkode: 0cf4a...154

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som et digg hus, og rimelig billig også. Tror ikke jeg ville pusset opp noe der. 

Eneste som suger med det er at det er i fuckings Jessheim, og at det er et rekkehus. Du kan banne på at naboen er en drittsekk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns huset var helt fint, jeg. Kanskje litt skeptisk til flisene (laminatfliser?) på stuegulvet, men det er vel en stil man kunne vennet seg til. Er det helt umulig, går det jo an å bytte gulvet etterhvert.

Likte huset! Men hvordan er beliggenheten internt på Jessheim? Er det et populært eller upopulært område, er det finest der eller en av de mindre fine delene av Jessheim?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen som svarte sa at miljøet er bedre på en annen kant der, men det vet jeg ikke noe om. Huset ser bra ut, selv om kjøkkenet er smalt har det godt med benkplass og skap. Fronter kan dere bytte ut etter hvert. Å legge nytt gulv er ikke vanskelig, men har dere ikke råd til parkett, ville jeg gått for vinyl på kjøkkenet. Jeg likte løsningen de har valgt i hagen også. Og dere trenger ikke gjøre alt med det samme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig ang. gulvflisene.

Dusj rett på gulvet er ikke nødvendigvis så bra.

Jeg synes kjøkkenet ser greit ut, og synes det er bra at det er mye skapplass.

Området der sofaen står ser lite ut..

Ang oppbevaring, så tenker jeg at hvis 3 soverom er nok, kan man bruke romme nede som bod.

Anonymkode: 0cf4a...154

Jeg skjønner ikke dette med dusj rett på flisene. Hva er greia med det? Jeg har gjort det i alle hus jeg har bodd i og aldri vært et problem.

Anonymkode: feb1c...aa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint hus. Liker planløsningen særlig i andre etasje; her er det ikke kastet bort unødvendige kvadratmeter på feks gang, men i stedet maksimalt utnyttet slik at soverommene blir størst mulig :) Ikke helt glad i stilen oppe (mørkt gulv, noen farger på veggene jeg ikke liker (men det "må" vel ofte males uansett i et brukt hus) og hvorfor i alle dager har de valgt denne mørke fargen på den plassbygde skyvedørsgarderoben også?!). Fliser i stua er ikke førstevalget her heller, men syntes egentlig det så greit ut. Det jeg tenker mer på er at det må være upraktisk å ha så lang avstand fra kjøkken til spisebord; her ville jeg vurdert om det var mulig å ha spisebordet nærmest kjøkkenet. Går ikke det, så er det et stort minus synes jeg - med et så smalt kjøkken og spisebord nesten i andre enden av stua. Fin uteplass. Kan ikke se at det er noen bod i huset, så med mindre det er god lagringsplass på loft ville jeg beregnet ett av soverommene som bod/lagringsplass.

Området huset ligger i aner jeg ingenting om.

Anonymkode: 14272...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ditt hus som du ikke får solgt eller siden du "are begging for comments" for å se hva dere må fikse for å få det solgt? Virket litt vel desperat hvis det ikke var det.. Spiller vel ingen rolle hva vi har inne synes, det er jo du som skal bo der.. :vetikke:

Anonymkode: 0b818...e19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ditt hus som du ikke får solgt eller siden du "are begging for comments" for å se hva dere må fikse for å få det solgt? Virket litt vel desperat hvis det ikke var det.. Spiller vel ingen rolle hva vi har inne synes, det er jo du som skal bo der.. :vetikke:

Anonymkode: 0b818...e19

Nei, det er ikke mitt hus. Jeg liker huset og ville ha kommentarer på ting jeg kanskje ikke har lagt merke til :)

 

Anonymkode: feb1c...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte uteplassen veldig godt!

Mye skråtak i 2 etg som er litt hemmende.

Generelt en fin bolig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke mitt hus. Jeg liker huset og ville ha kommentarer på ting jeg kanskje ikke har lagt merke til :)

 

Anonymkode: feb1c...aa5

Hvis du ikke har lagt merke til det, så er det kanskje ikke så nøye for deg?

 

kjenner ikke Jessheim/beliggenheten eller prisnivået der... Men synes huset var fint, flisene nede litt rare, men det kan jo lett fikses om alt annet stemmer. Hvorfor står ikke spisestuen ved kjøkkenet? Lite plass der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kjøpt det av flere grunner: 

Åpen løsning, umulig å tilbringe tid på kjøkkenet uten å forstyrres fra stua. Samt pga matos o.l. 

Fliser ja, det hører til gang og bad. 

Ikke dusj i 2.etasje der soverommene er, dvs må gå ned for å dusje om morgenen/kvelden. Å dusje i badekar er veldig ubehagelig. 

Skyvedørsgarderobe, jeg vil ha garderobe med vanlige skapdører siden skyvedørsgarderober etter erfaring ofte blir stående halvåpne. 

Anonymkode: 5fc61...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det ser veldig fint ut (superkoselig uteområde!), men skjønner godt hva du mener angående flisene! Det er ikke så koselig med fliser i stua. Jeg kunne taklet dem på kjøkkenet, men de i stua ville jeg byttet om på så snart jeg hadde råd og tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes huset var ganske fint! De tingene som virkelig betyr noe for meg er jo bra - gode uteområder, som er i riktige himmelretninger mtp himmelretning/ solforhold og relativt nytt i den store sammenhengen.

De tingene som kanskje ikke her heelt i min stil, er jo fortsatt fine, og en stil jeg fint kunne hatt, hvis jeg ikke hadde hatt penger til å endre det med en gang. Ville selv vurdert å skifte ut kjøkkenfronter og benkeplaten, og byttet flisene i stua med enstavsparkett (filsene på kjøkkengulvet kan jo godt være der likevel).

Fine bad og bra romløsning, og boligen er så ny at du sannsynligvis ikke trenger å bekymre deg for de virkelig dyre tingene på mange år (rør, tak, drenering). 

Ja kjøkkenet er kanskje litt smalt i seg selv, men ser for meg at jeg ville møblert litt annerledes, ville tenkt at å ha spisebordet rett utenfor kjøkkenet (der de grå lenestolene er) ville vært mer praktisk og funksjonelt i hverdagen.

Forøvrig - boligen er jo dritlekker egentlig, det er å flytte rett inn hvis du ikke har litt ekstra budsjett til å ta ting som strengt tatt er småpirk sånn egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, amativeReflection skrev:

Så ut som et digg hus, og rimelig billig også. Tror ikke jeg ville pusset opp noe der. 

Eneste som suger med det er at det er i fuckings Jessheim, og at det er et rekkehus. Du kan banne på at naboen er en drittsekk.

Haha, hvorfor mener du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, ♥Missy♥ skrev:

Haha, hvorfor mener du det?

Jeg hadde 6 meninger i det innlegget og vil nødig begrunne alle. Kan du spesifisere hvilken mening du vil ha begrunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Jeg hadde 6 meninger i det innlegget og vil nødig begrunne alle. Kan du spesifisere hvilken mening du vil ha begrunnet?

At huset er i Jessheim, og at naboene er dritsekker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ♥Missy♥ skrev:

 

At huset er i Jessheim, og at naboene er dritsekker??

Hva skulle jeg gjort i Jessheim liksom? Min drøm er å bo på Fronger og jobbe på Lillestrøm, men alle pendler alle veien, hvorfor vil folk ta fulle tog? Har aldri skjønt meg på sånne folk.

Det er en spesiell type folk som liker å bo i vertikaldelte boliger, og de vertikaldelte boligene med verst naboer blir solgt oftere. Dette gjør oddsen for å få en drittsekk som nabo urimelig høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kjent på Jessheim, men hvorfor folk ønsker å bo ett sted med absolutt null utsikt er uforståelig for meg. Foruten om det så likte jeg ikke huset av flere grunner; fliser på stua, panelvegger i hele huset, badedør rett ut på stua og i tillegg fra det eneste badet med dusj (som jeg dermed antar blir mest brukt), Ingen dusj på hovedbadet, mye skråtak i andre etasje, laminat på gulvene i overetasjen og ingen bilder av parkeringsmuligheter som får meg til å lure på hva som ikke stemmer der. Jeg hadde aldri kjøpt ett så nytt hus for å måtte rive opp gulv og vegger med de omkoostningene det medfører for å bli kvitt tidligere eiers dårlige smak. 

Anonymkode: bc467...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...