Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset? Vær så snill kom ned kommentarer, da det er veldig viktig 🏡


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=76556502

mine tanker: likte ikke fliser i første etasje, kjøkkenet virker for smalt og stuen virker så rar, jeg får ikke helt det til å stemme. Vi skal på visning, da får vi nok mer overblikk. Prismessig er den midt i blinken.

Anonymkode: feb1c...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å si utifra bildet. Dette finner de som skal på visning ut av. Ta alltid med klinkekuler til å sjekke fall mot sluk.

Sjekk evt. krypkjeller for råte og se inni sikrngsskap.

 

Endret av Minitroll
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh.

Mindre kjøkken = mer plass til oppholdsrom. Er vel slik det er prioritert i denne boligen.

Hva er det å lure på egentlig?

Anonymkode: f3b23...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik huset er i dag, er det jo kun en negativ ting, det var kjedelig! Kjøkkenet er smalt ja, men på andre siden, er det jo greit å ikke måtte gå "milevis" mellom kjøkkenbenkene. Muligens kan bli litt intimt hvis dere skal være mange der å lage mat samtidig. Stuen syntes jeg så grei ut, men liker man ikke flis på stuegulv så liker man ikke. Men, et gulv kan skiftes.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det liknet på en typisk delt bolig i det området. Flisene var minus, måtte hatt penger til å bytte. 

 

Anonymkode: a7929...589

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Jessheim selv. Fin bolig men flisene på stua og kjøkkenet ville jeg ha byttet ut mot laminatgulv.

Anonymkode: 4c687...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig hus! Skulle gått på visning selv, men 1 år for tidlig for meg :)

Anonymkode: 5edff...a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke kjøkkenet, ville fått litt klaus der, bare en liten tarmdott, samt at innredningen ikke var fin. Likte ikke flisene på stua, blir for kaldt inntrykk. Likte ikke den brune parketten oppe.

Likte godt uteplassen, den veier opp mye, veldig fint!! Likte godt badet og vaskerommet, lekkert.

Anonymkode: 67307...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flisgulv tilhører bad og gang for min del. Så dette huset er helt uaktuelt for min del. Jeg ser på flere av de husene som bruker lengst tid å få solgt har flisgulv i stua. 

Så om du ts vil ha dette huset, vil dere gjøre ett kupp👍🏻

Anonymkode: a04b9...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent og enkelt. Litt lite kjøkken, men ellers mye bra. Stuen var ikke rar i det hele tatt, den. Veldig fin. Nydelig hage, fint med barn. Tvi tvi.

Anonymkode: e199c...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plassen var godt utnyttet, så det var lite lagring. Ellers enig med deg TS. Fint hus. 

Anonymkode: 6c20d...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pinkee skrev:

Slik huset er i dag, er det jo kun en negativ ting, det var kjedelig! Kjøkkenet er smalt ja, men på andre siden, er det jo greit å ikke måtte gå "milevis" mellom kjøkkenbenkene. Muligens kan bli litt intimt hvis dere skal være mange der å lage mat samtidig. Stuen syntes jeg så grei ut, men liker man ikke flis på stuegulv så liker man ikke. Men, et gulv kan skiftes.

 

Et flisegulv over et så stort område er ikke lett å skifte. Er der lekkasje i gulvet vil man slite. 

Anonymkode: b803b...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke betalt så mye for et hus hvor jeg er misfornøyd med større ting som fører til videre ombygging. Uteområdet likte jeg, men huset innvendig var bare blah.

Anonymkode: 993cf...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på Jessheim og uansett hvor flott og "billig" ett hus er på den siden av sentrum er, så ville jeg aldri kjøpt det. Ett Jævla høl på den siden.

Trekk deg nærmere Norsbytjernet, MYE koseligere der 😊

Anonymkode: 44ea6...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var fint jeg:) Er litt enig ang. at kjøkkenet er litt lite da(pluss at jeg ikke kan fordra åpen kjøkkenløsning). Men det er ikke så lite at det er noen dealbreaker siden det ellers var såpass fint. Men det kommer jo litt an på hvor glad man er i å lage mat f.eks., da vil man kanskje ha et større kjøkken.

Anonymkode: 39ccd...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=76556502

mine tanker: likte ikke fliser i første etasje, kjøkkenet virker for smalt og stuen virker så rar, jeg får ikke helt det til å stemme. Vi skal på visning, da får vi nok mer overblikk. Prismessig er den midt i blinken.

Anonymkode: feb1c...aa5

Jeg likte heller ikke flisene i stua, kjøkkenet var vanskelig å få inntrykk av, ikke min stil men jeg tror jeg hadde klart meg der.

Men jeg likte hagen.

Fliser på kjøkken og stue kan bli ødelagt hvis man mister noe i gulvet. Men får dere det innenfor budsjettet kan dere fjerne flisene og sette inn eikeparkett. Rommene vil også virke større.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Atea skrev:

Jeg likte heller ikke flisene i stua, kjøkkenet var vanskelig å få inntrykk av, ikke min stil men jeg tror jeg hadde klart meg der.

Men jeg likte hagen.

Fliser på kjøkken og stue kan bli ødelagt hvis man mister noe i gulvet. Men får dere det innenfor budsjettet kan dere fjerne flisene og sette inn eikeparkett. Rommene vil også virke større.

 

Trenger vel ikke fjerne flisene? Man kan legge parkett over?

Anonymkode: feb1c...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger vel ikke fjerne flisene? Man kan legge parkett over?

Anonymkode: feb1c...aa5

Jeg er usikker, på om det vil lage en annen akustikk i rommet. Jeg er ikke bygningskyndig. Mten legger man filt over flisene vil det kanskje gå bra.

Endret av Atea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet mye fint og flott utplassert.  Er som andre skeptisk til flisgulv i stuen (føles kaldt og ukoselig). Ikke så begeistret for frontene på kjøkkenet, synes det "skjer" litt for mye på den begresnsede plassen som er og ville hatt et renere uttrykk. 

Men en ting som ikke er nevnt og som jeg er veldig negativ til er dør direkte fra bad og inn i stuen. Regner med dette vil bli gjestebadet, og det er ikke alle som vil være komfortabel med å gå på do der og åpne døren rett i stuen (spesielt mht lukt). På generelt grunnlag er det for meg uaktuelt med planløsning der det ikke er to dører mellom do/kjøkken og do/stue.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en uteplass 😍 Nydelig hage, uteplass og utekjøkken :rodmer: Ser for meg mange hyggelige dager og kvelder der. Huset var fint nok det også, men ville nok pusset opp og endret endel innvendig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...