Gå til innhold

La oss si at du fikk et brev i posten hvor det stod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Din kone\mann\samboer\kjæreste er utro, ville du begynt og lure eller ville du bare kastet brevet og tenkt at det var noen som drev gjøn ?

Anonymkode: 95593...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke folk komme å fortelle noe ansikt til ansikt så klarer jeg ikke å ta det seriøst 

Anonymkode: a032a...b37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt at dette sannsynligvis dreier seg om en sinnsforvirret person som ikke takler at sambo har avvist personen, og ikke lagt noe mer i det. Annet enn å kanskje frykte hva mer som venter. Man vet aldri hva psykisk ustabile personer kan finne på.

MAO dårlig måte å avsløre utroskap på.

Anonymkode: 09933...88b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis der bare sto at han var utro, så hadde jeg antatt det var tull. Men, hvis der var litt mer info om hvem-hva-hvor, så kanskje jeg hadde tatt det alvorlig, særlig hvis jeg selv hadde noen vibber om at ting ikke var helt som det bør være.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten jeg ville lagt fra meg brevet på kjøkkenbenken sammen med annen post og ventet på reaksjonen. Den ville sagt mer enn selve brevet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Din kone\mann\samboer\kjæreste er utro, ville du begynt og lure eller ville du bare kastet brevet og tenkt at det var noen som drev gjøn ?

Anonymkode: 95593...d9e

En syk person som var ute og gikk. Hadde levert brevet til politiet. 

Anonymkode: 003d5...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk flere  brev en gang for mange år siden der det sto at min samboer løy til meg om div ting. Vil ikke gå inn på hva det var. 

Der var en veldig vond opplevelse. Jeg grublet på hvem det var som ville oss vondt,  og gruet meg til å åpne privatbrev adressert til meg. Fant aldri ut hvem brevskriveren var. Hadde vedkommende snakket direkte til meg så hadde det vært en helt annen sak, men å få anonyme brev gjorde meg bare vondt.

Anonymkode: f3f66...923

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den var anonym, ville jeg vurdert følgende.

Hvor konkret den var med tid , sted og med hvem.

Hvor sannsynlig eller mulig var dette ? Og hvor var jeg på det tidspunktet ? Eller vi, eller hun?

Hvis noe av dette slo inn som mulig, ville jeg sjekket videre, og om det var hold i det, konfrontert  med det og tatt det drefra.

Om ikke hold, ville jeg bare lagt saken død, og ikke sagt noe, men vert litt ekstra oppmerksom på om det var adferds avvik  en stund. Hvis det ikke var det, ille jeg lagt det bak meg.

Anonymkode: 31e95...1c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var detaljer og ting bare jeg og mannen skulle kjenne til, ja da hadde jeg tatt det seriøst.

Opplevde forøvrig å motta en mail om utroskap en gang. Mailen var full av merkelige ting, så var tydelig at personen som skrev det var både hysterisk og følelsesmessig utslitt. Noen detaljer var der som kunne ha betydd noe, men det var flere som kjente til detaljene så de betydde ikke mye der og da. Det ble senere brudd mellom meg og mannen av andre årsaker.

Anonymkode: 80ee5...d6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Din mann er utro" Det er alt som står i brevet? Da ville jeg bare blitt irritert tror jeg.

Ville umiddelbart tenkt det var skrevet av noen som vil splitte oss, og det ville føltes ubehagelig, jeg ville lurt på hvem osv.

Men jeg ville ikke begynt å tvile på kjæresten min. Han stoler jeg på, og en anonym lapp i postkassen ville ikke endret det.

Anonymkode: 11958...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hadde vært veldig avhengig av hvilke spesifikke eksempler som var nevnt i brevet, samt hvordan det var formulert.

Anonymkode: a4c92...ba3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

"Hei, du kjære, jeg fikk et rart brev i dag! Se på dette da!" Og så gitt ham brevet. Enten jeg hadde hatt mistanke eller absolutt ikke trodd på det så hadde det vært naturlig å dele med ham at jeg fikk et sånt merkelig brev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg antatt det var min eks som hadde sendt det. Det ville vært omtrent det eneste hun ikke har prøvd. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hadde begynt å le! forholdet vårt er så sterkt og det er så lite sannsynlig at en av oss noen gang er utro.

Da hadde vi tenkt på en av x´ne våres. x´n hans har jo sendt kjærlighet brev med dikt og erklæringer etter det ble slutt. Han leste til "du er så attraktiv" og da heiv han brevet i peisen:fart2:

Anonymkode: 66d47...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Hadde tatt det opp med min kjære, ofte kan jo reaksjoner vise om det stemmer eller ikke. Hadde ikke kommet med anklager basert på et anonymt brev, men inni meg hadde jeg kanskje lurt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først og fremst hadde jeg satt pris på informasjonen. Men hvis man skal sende slik informasjon bør den være med innhold som kan påvirke informasjonen og situasjonen. Altså, tid, sted, opplysninger bare jeg/han vet. Noen bevis av no slag.

Anonymkode: 6f9ef...79a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En syk person som var ute og gikk. Hadde levert brevet til politiet. 

Anonymkode: 003d5...19d

Du kan ikke være seriøs? Til politiet? Hva tenker du de skal gjøre? 

Anonymkode: 9d09c...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler ikke på noen, kommer aldri til å gjøre det heller. 

Hadde bare vist han det og spurt hva det dreide seg om, så tatt avgjørelse etter det. Utroskap er no go/ut av forold for meg.

Anonymkode: b8379...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde begynt å lure ja. Folk kan jo være så redd for å ta kontakt å si fra at et anonymt brev for å si fra er en måte å gjøre det på. Noen med samvittighet som ønsker å si fra uten å avsløre hvem det er. 

Anonymkode: e30a8...fe4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...