Gå til innhold

Kunne du ha datet noen som


Gjest Sofiapia

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Arktis skrev:

Eh, jo, han er definitivt kjekk-kjekk på bilder. :P 

Jeg synes ikke det.. Har ikke hørt han prate og vise personlighet heller, så for meg er ikke han attraktiv. Så smaken er jo veldig ulik.

 

Jeg bryr meg nok dessverre for mye om utseende (spesielt ansikt). I den grad at jeg ganske sikkert ville takket nei om en jeg ikke syntes var kjekk ba meg på date. Med mindre jeg kjente han litt fra før og visste han var en knall fyr ellers da. Men jeg må nok synes de ser middels ut i hvert fall, og så blir de kjekkere etter hvert som jeg ser den gode personligheten.

Jeg har noen ganger sagt ja til date med kjekkaser. Og blitt sittende og ikke hatt noe å prate om, eller ikke vært på bølgelengde i det heletatt, og ting bare føltes helt feil. Så jeg vet jo egentlig at utseende ikke betyr så mye.

Så om jeg kjenner en fyr litt, eller i det minste har sett han en del og har en viss oppfatning av hvordan han er, så er det større sjanse for at jeg blir interessert. Enn om han dukker opp fra intet, og jeg ikke synes han er kjekk. Et eller annet pent er det jo ved de fleste, øynene for eksempel Men ikke alltid det holder ved første blikk.

Det er jo viktig å tenne på mannen sin. Forstår ikke at noen rett og slett får til å være med en de fysisk ikke er tiltrukket av. Dessverre må man nesten si, for det finnes jo mange bra karer som jeg ikke synes ser så bra ut.

Anonymkode: 9f1d4...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adipose

Altså, det må jo være noe med han som gjør at jeg tenner, men det trenger ikke å være at han er "konvensjonelt kjekk", i mangel av en bedre beskrivelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var sånn jeg endte opp med han jeg nå er sammen med. Han prøvde seg i 5 måneder før jeg hoppet til køys med han. Etter den dagen har det vært oss to. Han var ikke stygg da jeg møtte han, men jeg syntes ikke utseendet var mer enn ok+. Men personligheten og den bra humoren gjorde meg forelsket, og nå synes jeg han er en 10er på skalaen:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med disse clickbait-titlene på tråder? 

Anonymkode: 578ed...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med disse clickbait-titlene på tråder? 

Anonymkode: 578ed...695

Man kan jo bare holde pila over tittelen, så kan man lese hele første innlegg uten å klikke seg inn i tråden..

Anonymkode: 9f1d4...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sofiapia

Er bare usikker, liker personligheten hans og han er veldig høy (noe som jeg også liker) men vet om mange som jeg kjenner som er mye penere enn han, men han har den personligheten som jeg tror jeg trenger i forholdet, en jeg kan slappe av med og vere bestevenn med liksom. uten at det er overfaldisk. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...