Gå til innhold

venneforepørsler på snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på en ting. Jeg har få venner på snapchat ca 30 stk. Jeg får kanskje 1 forespørsel i mnd maks,  i kveld har jeg plutselig fått 10 stk på et par timer. Ingen jeg umiddelbart kjenner igjen. Noen hadde bilde , og alle har hatt norske navn. Regner med det er noe spam så har blokkert. Men er det noen som vet hvorfor man plutselig blir spammet sånn? Hvor får de bruker navnet fra? 

Anonymkode: cf6af...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kobla telefonnummeret ditt til din Snapchat-konto? Da får dine venner på telefonlista se at du er på Snap. Men snodig at så mange skulle poppe inn samtidig. 

Anonymkode: 3ecb1...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du kobla telefonnummeret ditt til din Snapchat-konto? Da får dine venner på telefonlista se at du er på Snap. Men snodig at så mange skulle poppe inn samtidig. 

Anonymkode: 3ecb1...316

Ja men det står lagt til med bruker navn hvis det skal ha noe å si. Sjekket om det var noe med innstillingene etc men nei skjønner ikke hvorfor det plutselig popper opp så mange. Begynner jo å lure på om noen har lagt ut brukernavnet er sted, men at det egentlig er feil navn, at det ikke er meg de egentlig skal legge til. 

Anonymkode: cf6af...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...