Gå til innhold

Noen andre som er hekta på falske vipper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Sitronmelis skrev:

HAHA SJÆL! Jeg så ut som et troll.

Hahaha! Den skuffelsen er helt jævlig etter x antall bilder og videoer av jenter som faktisk kler dem. Fikk høre av ei venninne at jeg så ut som en drag queen. :icon_lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, satan skrev:

Hahaha! Den skuffelsen er helt jævlig etter x antall bilder og videoer av jenter som faktisk kler dem. Fikk høre av ei venninne at jeg så ut som en drag queen. :icon_lol: 

Haha veet :( Hadde gleda meg sånn til å prøve ut disse lekre vippene og så ender man opp slik :sminkedokke::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Haha veet :( Hadde gleda meg sånn til å prøve ut disse lekre vippene og så ender man opp slik :sminkedokke::hoho:

Hahaha ja :icon_lol: Har du prøvd metoden i den videoen som ble postet her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, satan skrev:

Hahaha ja :icon_lol: Har du prøvd metoden i den videoen som ble postet her? 

Nei har ikke fått prøvd det enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, candykiss skrev:

Jeg er også avhengig av løsvipper. Har prøvd mange forskjellige alt fra de billige fra hennes til mer eksklusive merker. De fra hennes er alt for stive og vanskeligere og sette fint på, det samme problemet har jeg hatt med x antall bom kjøp på ebay. Favoritten min nå er house of lashes femme fatale. Har også hatt vippe extensions mange ganger men vippene mine ble slitte og korte å ble avhengig av og hele tiden ta etterfylling. Holder meg til løsvipper nå da jeg syns det sliter mindre på vippene mine.

Bruker du punktvipper eller bare remser? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, satan skrev:

Blir litt forvirret av AB innlegg, tenkte sikkert på feil person da, haha :P 

Jeg er helt totalt avhengig av vipper til hverdags, men da må det være noe så naturlig som ardell. Det vises kanskje at det ikke er ekte vipper om man ser etter, men de blir aldri så dominerende at de "tar over" ansiktet mitt, og jeg får bare litt ekstra dådyrblikk. Prøvde å gå ut med House of Lashes vipepr en gang, og følte meg så utrolig stygg :fnise:

Det var jeg som postet videoen ja :) men lurte på hvilken metode du tenkte på i videoen? :) å klippe til vippene mener du? 

Haha tror jeg på, har gått ut med litt for dominerende vipper selv en gang og selv om det var på fest så følte jeg meg som en mann som hadde kledd seg ut og skulle på drag show :skratte:

Endret av BeautyBox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, BeautyBox skrev:

Bruker du punktvipper eller bare remser? :) 

Bare remser☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som er hekta? Hvilke vipper bruker dere og hvor ofte? Hvordan renser dere vippene deres? :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ahhh, jeg lovte meg selv å ta av vippe-extensions etter bryllupet og bryllupsreisen, men har allerede bestilt ny time for påfyll. Fy søren så praktisk det er! Har aldri gått ut helt uten sminke før, men nå går det helt fint. Elsker å slippe styret med vippetang og mascara, og mascara-fjerner, hver dag. Ja-ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Elsker falske vipper, men fy faen så vanskelig det er å få det til fint! Bittelitt skjevt, og vips ser du helt fucka ut... Er remsene klippet i to går det fint, men de få gangene jeg prøver meg på hele remser for å få litt mer oh-la-la-effekt ender jeg opp seendes ut som en dopa bimbo med daddy issues. Blir veldig populær på byn, da. :laugh:

Nå skal det sies at jeg har litt daddy issues, og jeg har ikke noe imot å fremstå dum og deilig (jo dummere du ser ut jo lavere forventninger har folk til deg, ergo fremstår du som übersmart når du vet forskjellen på høyre og venstre!), men likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker løsvipper på andre, syntes selv jeg ser ut som en dragqueen med løsvipper. Øynene mine er litt rare, jeg har 'hooded' eyes, syntes det ofte kan bli for mye vipper med bare vanlig mascara også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å prøve meg på falske vipper, men det ser bare helt fullstendig unaturlig ut med de remsene.. Har normalt helt lyse og tynne vipper, men med vipperemser på ser jeg bare ut som en annen person, pent er det heller ikke siden øynene mine blir gigantiske. 

Får vente med å prøve mer til mørketider der ingen legger merke til hvor latterlig dårlig jeg er til å sette på løsvipper :)  

Anonymkode: 05be6...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Sheherasade skrev:

Ahhh, jeg lovte meg selv å ta av vippe-extensions etter bryllupet og bryllupsreisen, men har allerede bestilt ny time for påfyll. Fy søren så praktisk det er! Har aldri gått ut helt uten sminke før, men nå går det helt fint. Elsker å slippe styret med vippetang og mascara, og mascara-fjerner, hver dag. Ja-ja.

Å ja, falske vipper, ja. Trodde tråden var om vippe-extensions. Sånne man tar på selv har jeg gitt opp for mange år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt hekta på løsvipper. Jeg er også sånn som deg som ikke alltid gidder å sminke meg, og går gjerne ut uten noe sminke. Men når jeg sminker meg, elsker jeg å bruke løsvipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lizard queen skrev:

Elsker falske vipper, men fy faen så vanskelig det er å få det til fint! Bittelitt skjevt, og vips ser du helt fucka ut... Er remsene klippet i to går det fint, men de få gangene jeg prøver meg på hele remser for å få litt mer oh-la-la-effekt ender jeg opp seendes ut som en dopa bimbo med daddy issues. Blir veldig populær på byn, da. :laugh:

Nå skal det sies at jeg har litt daddy issues, og jeg har ikke noe imot å fremstå dum og deilig (jo dummere du ser ut jo lavere forventninger har folk til deg, ergo fremstår du som übersmart når du vet forskjellen på høyre og venstre!), men likevel. 

Ja, høres imponerende intelligent ut.

Anonymkode: 5df88...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lizard queen
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, høres imponerende intelligent ut.

Anonymkode: 5df88...7ff

48263-Alana-Thompson-Getting-Spin-Off-Se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...