Gå til innhold

Noen andre som er hekta på falske vipper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre her som er hekta på falske vipper? Jeg er heeelt hekta, elsker å samle på de og elsker å pynte meg med det (ca 1 gang i uka). 

Noen samler på frimerker, noen maler og andre strikker, jeg bare DIGGER dette sammen med annen eksperimentering med sminke. This is my kind of art! (Jeg er forresten den jenta du til hverdags ser i butikken/på gata med daffeklær, håret i knute/hestehale og lite til ingen sminke - om noen skulle lure) 

Hva er dine favorittvipper? Jeg liker spesielt godt H&M sine Hypnotise og Mesmerise, Ardell sine 120 Demi og Glamour Invisibands Wispies, HOL sine Boudoir og Noir Fairy Lite, og Kiss sine Blooming Lily.

Punktvipper har jeg ikke eksperimentert nok med helt ennå. 

 

dd98ab865d706eb004903bea5baee805.jpg
20159115213751087232_sbig.jpg?width=970

Ardell-Demi-120-1.jpg
invisiband-glamour-lashes-wispies-glamou
boudoir-duo_1024x1024.jpg?v=1443821846Noir Fairy® Lite
kbh03-front-02_1.jpg

Anonymkode: 0f188...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker h&m sine hypnotise selv! Veldig glad i løsvipper jeg også. Bruker det nesten hver dag. Men prøver å ta noen pauser da det sliter utrolig mye på egne vipper og huden. Øynene mine tåler det egentlig ikke noe særlig :( Avhengig :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe glad i for tydelige falske vipper, men liker å legge på punktvipper noen ganger, eller naturlige vipper. Da tyr jeg til Ardell Individual lashes i S og XS, og Red Cherry #747 i XS <3 

Anonymkode: 59231...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det! Vil grine av at veldig lange/tykke vipper ikke ser bra ut på meg. Jeg liker Ardell sine Demi Wispies og Red Cherry 415. Noe lengre enn det ser bare latterlig ut på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, satan skrev:

Jeg elsker det! Vil grine av at veldig lange/tykke vipper ikke ser bra ut på meg. Jeg liker Ardell sine Demi Wispies og Red Cherry 415. Noe lengre enn det ser bare latterlig ut på meg.

Haha jeg har samme problemet selv! 

Vil gjerne kjøpe Ardell sine Glamour da jeg synes de ser helt syykt fine ut, lange.. Men er redd de vil nå hårfestet mitt, hahaha

Anonymkode: 0f188...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Haha jeg har samme problemet selv! 

Vil gjerne kjøpe Ardell sine Glamour da jeg synes de ser helt syykt fine ut, lange.. Men er redd de vil nå hårfestet mitt, hahaha

Anonymkode: 0f188...cd3

The struggle is real! Har bestilt sånne fancye minkvipper, blir så inspirert av instagram. Jentene ser jo ut som gudinner med dådyrblikk, så jeg måtte jo selvsagt prøve. Så ut som en hest. :grine:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå har jeg bestilt meg dette her <3 

lash-story_500x500.jpg8654574

Anonymkode: 0f188...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, satan skrev:

The struggle is real! Har bestilt sånne fancye minkvipper, blir så inspirert av instagram. Jentene ser jo ut som gudinner med dådyrblikk, så jeg måtte jo selvsagt prøve. Så ut som en hest. :grine:

Åååh, haha så typisk! De instagram-jentene er jo utenomjordiske, da :(

Anonymkode: 0f188...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Åååh, haha så typisk! De instagram-jentene er jo utenomjordiske, da :(

Anonymkode: 0f188...cd3

Ja! Også må de ha veldig stor avstand fra vippekant til bryn. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid løsvipper til fest og den siste tiden bruker jeg det gjerne i hverdagen også, i hvert fall om jeg skal noe spesielt som for eksempel på fisketur eller jobbe litt i hagen. Tidligere sverget jeg til en blanding av hele remser og punktvipper, men nå er det nesten utelukkende punktvipper jeg benytter meg av, kanskje fordi jeg har funnet en pakke med favoritter fra Ardell. Jeg synes fortsatt extensions er en god løsning om du for eksempel skal gifte eller skille deg, eller helt andre ting, men er det ikke en spesiell anledning, synes jeg det å sette på selv kan være like fint – om ikke finere. Dessuten skåner dette vippene dine og du kan selv velge når du ønsker en naturlig look kontra en mer dramatisk look, selv om vippeextensions selvfølgelig er kjempefint til spesielle anledninger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 20.46, AnonymBruker skrev:

Noen andre her som er hekta på falske vipper? Jeg er heeelt hekta, elsker å samle på de og elsker å pynte meg med det (ca 1 gang i uka). 

Noen samler på frimerker, noen maler og andre strikker, jeg bare DIGGER dette sammen med annen eksperimentering med sminke. This is my kind of art! (Jeg er forresten den jenta du til hverdags ser i butikken/på gata med daffeklær, håret i knute/hestehale og lite til ingen sminke - om noen skulle lure) 

Hva er dine favorittvipper? Jeg liker spesielt godt H&M sine Hypnotise og Mesmerise, Ardell sine 120 Demi og Glamour Invisibands Wispies, HOL sine Boudoir og Noir Fairy Lite, og Kiss sine Blooming Lily.

Punktvipper har jeg ikke eksperimentert nok med helt ennå. 

 

dd98ab865d706eb004903bea5baee805.jpg
20159115213751087232_sbig.jpg?width=970

Ardell-Demi-120-1.jpg
invisiband-glamour-lashes-wispies-glamou
boudoir-duo_1024x1024.jpg?v=1443821846Noir Fairy® Lite
kbh03-front-02_1.jpg

Anonymkode: 0f188...cd3

Syns de nederste der så fine ut.  Liker generelt ikke falske vipper går heller for punktvipper i medium lengde.  Men siden jeg begynte med Iglow sitt serum har jeg ikke trengt punktvipper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid elsket falske vipper brukt slike i mange år, helt til jeg ble frelst av vippe ex. Skal ta nye torsdag :laugh:

 

Pleide å bruke h&m sine og en til type som jeg ikke husker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, satan skrev:

Ja! Også må de ha veldig stor avstand fra vippekant til bryn. :P

Hehe ja, kanskje jeg skal begynne å shave øyebrynene mine for så å tegne de på oppe ved hårfestet :ler: :fnise:

Anonymkode: 0f188...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, NydeligMann skrev:

Jeg synes fortsatt extensions er en god løsning om du for eksempel skal gifte eller skille deg

 

Mye rart man skal pynte seg for, he-he. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sheherasade skrev:

 

Mye rart man skal pynte seg for, he-he. :fnise:

:ler:

Anonymkode: 0f188...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja, kanskje jeg skal begynne å shave øyebrynene mine for så å tegne de på oppe ved hårfestet :ler: :fnise:

Anonymkode: 0f188...cd3

Hahaha, såå verdt det! ;) De har jo fått løsøyenbryn også, så du slipper til og med å tegne på :icon_lol:

Endret av satan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Vin_fruen skrev:

Har alltid elsket falske vipper brukt slike i mange år, helt til jeg ble frelst av vippe ex. Skal ta nye torsdag :laugh:

 

Pleide å bruke h&m sine og en til type som jeg ikke husker.

Ja kunne ønske jeg hadde råd til vippeextentions! Ser så sykt fint ut (ofte ihvertfall, noen har alt for lange og tykke). 

Men for en fattig student (som også elsker å samle på de og sette de på), så er sette-på-selv-vipper en bra løsning :D

Anonymkode: 0f188...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, satan skrev:

Hahaha, såå verdt det! ;) De har jo fått løsøyenbryn også, så du slipper til og med å tegne på :icon_lol:

Haha, serr? :P 

Mangler bare løsbart da, gitt :ler:

Anonymkode: 0f188...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Haha, serr? :P 

Mangler bare løsbart da, gitt :ler:

Anonymkode: 0f188...cd3

Google false eyebrows, tuller dessverre ikke:skratte:Hahaha ja, ikke sant :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, satan skrev:

Google false eyebrows, tuller dessverre ikke:skratte:Hahaha ja, ikke sant :P 

Hahahaha

31z26E4%2B3IL.jpg

Anonymkode: 0f188...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...