Gå til innhold

Teller str så mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en penis på litt over 17 cm og mellom 13 og 14 cm i omkrets. En del av mine tidligere ligg sier dette er stort, og noen mener dette er helt vanlig. Blir usikker på dette og leser samtidig at jeg faktisk er over gjennomsnittet i landet. Vil jeg i gjennomsnitt være stor/middels/liten og hva syntes egentlig jenter om denne størrelsen? 

Anonymkode: 8c09b...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Større enn min. FML 

brb kastrerer meg selv

Anonymkode: 8b3c6...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din er perfekt! :blomst::lur:

Anonymkode: b06ea...8de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 15cm lengde, og 11cm i omkrets. Eksen ville ha større, og savnet sin forrige kjæreste sin penis. Hadde jeg hatt din størrelse hadde vi helt sikkert vært sammen enda... :(

Du er stor mann, heldig! ;)

Anonymkode: 94cfc...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 15cm lengde, og 11cm i omkrets. Eksen ville ha større, og savnet sin forrige kjæreste sin penis. Hadde jeg hatt din størrelse hadde vi helt sikkert vært sammen enda... :(

Du er stor mann, heldig! ;)

Anonymkode: 94cfc...34e

Har så og si samme mål som deg. Er det nå jeg bare skal gå og skyte meg selv?

Anonymkode: 8b3c6...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har så og si samme mål som deg. Er det nå jeg bare skal gå og skyte meg selv?

Anonymkode: 8b3c6...cbb

:scorpis:

Anonymkode: 10d03...d2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:scorpis:

Anonymkode: 10d03...d2f

Hvorfor det? Det han jeg svarte på sier viser jo bare at (samme mål som meg) er for lite. Trenger kanskje ikke å gå så drastisk til verk å skyte meg selv, men tror jeg holder kuken i buksa. Skal ikke bruke den noen steder :P

Anonymkode: 8b3c6...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så og si samme mål som deg. Er det nå jeg bare skal gå og skyte meg selv?

Anonymkode: 8b3c6...cbb

Godt å høre jeg ikke er alene om det.. :P Men for all del ikke skyt deg selv! ^^ Skjønner du kødder, men det er frykelig frustrerende og vondt ja... Spesielt når eksen sa min penis var "lang, men tynn" Ofte penis ble slapp når vi hadde sex også, friksjonen var ofte dårlig.. :/ Ikke rart hun var utro og ble sammen med han karen deretter, hørt rykter han har en stor penis, så nå er hun vel fornøyd med sexlivet i hvertfall! Vi får holde oss single inntill penis transplantasjon blir tingen eller lignende... :P 

Anonymkode: 94cfc...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre jeg ikke er alene om det.. :P Men for all del ikke skyt deg selv! ^^ Skjønner du kødder, men det er frykelig frustrerende og vondt ja... Spesielt når eksen sa min penis var "lang, men tynn" Ofte penis ble slapp når vi hadde sex også, friksjonen var ofte dårlig.. :/ Ikke rart hun var utro og ble sammen med han karen deretter, hørt rykter han har en stor penis, så nå er hun vel fornøyd med sexlivet i hvertfall! Vi får holde oss single inntill penis transplantasjon blir tingen eller lignende... :P 

Anonymkode: 94cfc...34e

Jeg venter på en mirakelpille som fjerner all libido :P 

Anonymkode: 8b3c6...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adipose

For å være helt ærlig, så tror jeg at er menn mer opptatt av centimeter og millimeter enn kvinner. En vagina er ikke så dyp, så behovet er tilsvarende. Folk har jo selvfølgelig forskjellige preferanser, men jeg personlig har aldri hatt behov for at noen skal gi livmorstappen min fullt så mye oppmerksomhet som den gjerne får av en lang pikk på en overivrig mann. Hvem som henger i andre enden av pikken, og hvordan han bruker den, har også mye mer å si, enn bare lengden for min del. 

Endret av Adipose
Leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en penistråd igjen! Da er det bare til å dra fram mine 20 cm, 16 cm tjukke penis og runke ivei sammen med trådstarter. Det er bare sååå opphisende å se kvinner svare i slike tråder. 

mmmmmm

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, som dere mannfolk syter om penisene deres! Nei, størrelsen er ikke så viktig. Lær dere å bruke det utstyret dere har, i stedet for å tro at stor pikk er løsningen på alt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Petra75 skrev:

Herregud, som dere mannfolk syter om penisene deres! Nei, størrelsen er ikke så viktig. Lær dere å bruke det utstyret dere har,  bi stedet for å tro at stor pikk er løsningen på alt.

 

Word! Opplever at de som har stor  Ofte har mindre kunnskap og fokus på alle andre ting de kan gjøre Fordi de tror de sitter med svaret mellom bena.        

Anonymkode: f384c...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som teller er selvtilliten og den er det tydligvis litt dårlig med siden du må stille spørsmålet om penisen din er bra nok, på et forum. 

Anonymkode: 7aaa9...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Word! Opplever at de som har stor  Ofte har mindre kunnskap og fokus på alle andre ting de kan gjøre Fordi de tror de sitter med svaret mellom bena.        

Anonymkode: f384c...279

Sier du dette fordi de kjekke med stor kuk ikke villle ha deg til forhold?

Anonymkode: b06ea...8de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mindre enn de fleste som har skrevet her, men har 3 barn å kona er fornøyd, så kan ikke klage 

Anonymkode: 7c336...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har mindre enn de fleste som har skrevet her, men har 3 barn å kona er fornøyd, så kan ikke klage 

Anonymkode: 7c336...d9a

Til forhold ja.

Anonymkode: b06ea...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til forhold ja.

Anonymkode: b06ea...8de

Nettopp. For kvinner som vil ha forhold og barn, så spiller ikke størrelsen noen rolle. Men hvis hun skal ha FF så er større best.

Ikke lytt til det kvinner sier. De fleste bærer masker og forteller deg det som er sosialt akseptert 

Anonymkode: b4d8c...240

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del liker jeg best sex hvor det er god kjemi med eieren av pikken. Jeg får lett orgasmer, men det handler fortsatt om å treffe de riktige punktene med riktig kraft. Joda, en tykk penis vil kanskje ha lettere for å treffe godpunktene, men det kan bli for mye av det gode også. Konstant og hardt press er ikke noe særlig.

 

I tillegg har jeg andre sanser som også gjerne vil bli stimulert; erogene soner som brystvorter, nakke og øreflipper, og slike ting som å se begjæret i blikket hans, høre pusten hans bli tyngre når han nærmer seg toppen, og generelt hud mot hud. Fysiske mål på en penis kan ikke bidra med stort der, gitt. Ja, jo, jeg får orgasmer, men det gjør jeg ved bruk av én finger ytterst i skjedeåpningen også. Stimuleres de andre sansene samtidig, løftes hele opplevelsen flere hakk.

 

Min erfaring er forresten også at de som ligger mer over snittet, foretrekker at jeg beveger meg opp og ned når jeg rir. Det gir ikke meg fullt så mye, jeg foretrekker å vugge frem og tilbake. Det gir dem følelsen av at penisen holder på å knekke.

Anonymkode: 7b7e8...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. For kvinner som vil ha forhold og barn, så spiller ikke størrelsen noen rolle. Men hvis hun skal ha FF så er større best.

Ikke lytt til det kvinner sier. De fleste bærer masker og forteller deg det som er sosialt akseptert 

Anonymkode: b4d8c...240

Og når hun er lei av det trygge A4 vil hun utro/dumpe får å finne noe "bedre" selv om hun elsker ham. 

Klassisk. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1024457-mannen-min-har-liten-penis/

 

Anonymkode: b06ea...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...