Gå til innhold

Hvor høy syns du en mann skal være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og lavere enn det blir som mor og sønn?

Anonymkode: 0d222...d9a

Hahahah! Hærlig

Anonymkode: 5e568...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste for meg er at mannen er komfortabel med sin egen høyde. Datet en mann en gang som var på høyde med meg selv, dvs ca 171, og hadde ingen problemer med det. Mannen derimot refererte hele tiden til høyden sin og hvor problematisk det var, jeg tilbrakte mye tid med å forsikre han om a det ikke var et problem. Dette gikk selvsagt rett åt skogen, men det var ikke høyden i seg selv som var problemet.

Man kan selvfølgelig ha komplekser for høyden sin, på samme måte som for vekt, nese, hår, etc. For meg er det ikke en enkeltting som gjør at jeg umiddelbart avfeier noen, men summen. På lang sikt holder det ikke å være 190 hvis du er en dust.

Og har man ting man er misfornøyd med som er vanskelig å fikse, kompenser på andre områder! Vær dritgrei! Morsom! Smart! Kjærlig! Flink å synge! God i senga! Spennende! Fink til å lage mat! Og er et krise, kjøp deg innleggssåler og snik til deg 2 cm ekstra :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bærtur skrev:

Det viktigste for meg er at mannen er komfortabel med sin egen høyde. Datet en mann en gang som var på høyde med meg selv, dvs ca 171, og hadde ingen problemer med det. Mannen derimot refererte hele tiden til høyden sin og hvor problematisk det var, jeg tilbrakte mye tid med å forsikre han om a det ikke var et problem. Dette gikk selvsagt rett åt skogen, men det var ikke høyden i seg selv som var problemet.

Man kan selvfølgelig ha komplekser for høyden sin, på samme måte som for vekt, nese, hår, etc. For meg er det ikke en enkeltting som gjør at jeg umiddelbart avfeier noen, men summen. På lang sikt holder det ikke å være 190 hvis du er en dust.

Og har man ting man er misfornøyd med som er vanskelig å fikse, kompenser på andre områder! Vær dritgrei! Morsom! Smart! Kjærlig! Flink å synge! God i senga! Spennende! Fink til å lage mat! Og er et krise, kjøp deg innleggssåler og snik til deg 2 cm ekstra :) 

 

Uff urealistisk ...å prøve å sette en slik standard blir som å sette autopiloten på kurs mot nærmeste isfjell. 
Mellom linjene så leser jeg en forventning om å gi forferdelig mye mer av seg selv enn det som er realistisk å få tilbake. 

Blir som å spørre - ja hva skal dama gjør for å gjøre seg fortjent til alt det der ? :P(selv om man bare er 171 høy) 

Anonymkode: 69355...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bærtur skrev:

Det viktigste for meg er at mannen er komfortabel med sin egen høyde. Datet en mann en gang som var på høyde med meg selv, dvs ca 171, og hadde ingen problemer med det. Mannen derimot refererte hele tiden til høyden sin og hvor problematisk det var, jeg tilbrakte mye tid med å forsikre han om a det ikke var et problem. Dette gikk selvsagt rett åt skogen, men det var ikke høyden i seg selv som var problemet.

Man kan selvfølgelig ha komplekser for høyden sin, på samme måte som for vekt, nese, hår, etc. For meg er det ikke en enkeltting som gjør at jeg umiddelbart avfeier noen, men summen. På lang sikt holder det ikke å være 190 hvis du er en dust.

Og har man ting man er misfornøyd med som er vanskelig å fikse, kompenser på andre områder! Vær dritgrei! Morsom! Smart! Kjærlig! Flink å synge! God i senga! Spennende! Fink til å lage mat! Og er et krise, kjøp deg innleggssåler og snik til deg 2 cm ekstra :) 

 

:hoho:

Anonymkode: d51c4...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff urealistisk ...å prøve å sette en slik standard blir som å sette autopiloten på kurs mot nærmeste isfjell. 
Mellom linjene så leser jeg en forventning om å gi forferdelig mye mer av seg selv enn det som er realistisk å få tilbake. 

Blir som å spørre - ja hva skal dama gjør for å gjøre seg fortjent til alt det der ? :P(selv om man bare er 171 høy) 

Anonymkode: 69355...a0e

Du skjønner vel at for at du skal være så heldig å ha denne kvinnen i livet, så må du ha disse kvalitetene for å kompensere. Ellers vil hun ikke ha deg. Akkurat som at menn med liten penis må kompensere. Det er forventet av deg.

Bare håp på at hun ikke møter en høyere fyr med de samme kvaliteter, da er det over på kort tid. Men det må du akseptere fordi du egentlig ikke er attraktiv som lav.

Hva hun gir tilbake er irrelevant, for det er viktigst at kvinnen får det hun vil ha i forholdet. Følg med å, kvinner har krav på det beste - uten å være den beste tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Du skjønner vel at for at du skal være så heldig å ha denne kvinnen i livet, så må du ha disse kvalitetene for å kompensere. Ellers vil hun ikke ha deg. Akkurat som at menn med liten penis må kompensere. Det er forventet av deg.

Bare håp på at hun ikke møter en høyere fyr med de samme kvaliteter, da er det over på kort tid. Men det må du akseptere fordi du egentlig ikke er attraktiv som lav.

Hva hun gir tilbake er irrelevant, for det er viktigst at kvinnen får det hun vil ha i forholdet. Følg med å, kvinner har krav på det beste - uten å være den beste tilbake.

Nå sliter jeg ikke med høyden tror jeg personlig, ikke med penis lengden heller forøvrig. Problemet er at jeg ikke er høy nok på meg selv av personlighet. 

Har aldri følt at høyde er en fordel - de fleste kameratene mine på 175-180 stikker lenge før av med ei dame enn jeg på 190 :P 

Så slapp av....så lenge du har selvtillit som mann så kan man få hvem som helst. 

Anonymkode: 69355...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 155 cm høy, så hvis han er høyere enn meg så er jeg fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. mai 2016 at 17.48, AnonymBruker skrev:

Ekte menn er over 190.

Anonymkode: 7189d...295

Færre enn 97% av den norske befolkningen er menn på over 190 cm. I de aller fleste andre land er andelen "ekte menn" enda lavere. Vi lever på en klode proppet full av kjærringer med andre ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 17.58, AnonymBruker skrev:

Alle jenter har hatt et ONS i sitt liv. Så det vil si at du hadde dumpet både Tom Hardy, Jason Statham og andre digge hunker?

Anonymkode: 8f7f9...9ec

Kjenner du alle jenter?? Er snart 40 og har aldri hatt ons. Kommer ikke til å ha det heller. Jeg kan da styre meg!!!

Anonymkode: b4c92...009

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller liten rolle. Jeg er 165. Ideelt sett 180-190, men for den store kjærligheten har det lite å si, selv om jeg ikke ser for meg en som er på min høyde eller lavere (i og med at jeg er så lav er oddsen grei). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passe høy. Jeg har datet menn som er 10 centimeter kortere enn meg som er 173 cm, og menn som er to meter lange. Kjæresten min nå er to-tre centimeter kortere enn meg og det er ingen av oss som bryr oss om det.

Som en annen skriver her, så opplever jeg oftere at lavere gutter tar det opp som et problem i date-/flørtefasen enn at jeg gjør det. Han som var 10 cm kortere enn meg hadde seriøse komplekser for høyden sin, og selv om ikke høyden i seg selv var et problem for meg, så var det slitsomt for meg å konstant forsikre ham om at han var høy nok for meg. Det var også ganske kjedelig for meg å ikke kunne gå med høye hæler, da jeg liker det veldig godt. Kjæresten min nå bryr seg ikke om det, selv om jeg blir veldig mye høyere enn ham med hælene på.

Anonymkode: f45e6...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker høye gutter og har alltid gjort det. Perfekt er 183-2 meter. Er selv 172 og liker st han er en god del høyere enn meg. 

Anonymkode: 5152c...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må dere slutte å hakke her inne.

At damene ønsker seg en høy mann er ikke noe forskjellig fra at jeg bare tar i damer med perfekt bikinikropp og en vekt på under 60 kilo. (hver pupp må iallefall veie 2-3kg)

 

Hversin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172, og jeg synes 188 er helt perfekt! Han jeg dater er endel høyere, men det går fint det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1,57, og typen er 1,75. Det er jo ikke høyden hans som gjør ham perfekt, så det er vanskelig å svare konkret på det du spør om ;) Men tror jeg foretrekker menn over 1,70. 

Endret av Northelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

177 minst. Dumpa eksen når jeg fant ut at han var 175.7cm

OM MORGENEN

Anonymkode: 98e8b...f0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...