Gå til innhold

Hva er galt med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg er HELT utslitt. Orker verken å jobbe, eller gå på skolen. Jeg er kanskje 1/2 dag på skolen før jeg  hjem og slappe av. Til tider er jeg så sliten at det å lage mat/spise er noe jeg ikke får til. Altså, jeg orker ikke løfte maten til munnen og tygge fordi jeg er sliten.

Jeg er øm i alle ledd (som man blir før influensa slår ut skikkelig), men er sikker på at det ikke er influensa da jeg har vært sånn her i 2-3 mnd nå

Jeg reagerer på alle mulige lukter, og er mye kvalm

Jeg sover opptil 20t i døgnet, er våken i 8t og kan fint sove 20 til

 

Jeg skal snart til legen, men vil bare høre om andre vet hva det kan være/erfaringer! :)

Anonymkode: 6015c...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket deg for B12 mangel? Man blir ofte veldig trøtt og sliten med B12 mangel, man kan også bli øm i ledd. Kvalme står visst også på symptomlisten.

Foreslår at du ber om en blodprøve hos legen.

Anonymkode: 5fb38...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssesyke eller ME kanskje. Har hørt man kan få ME av kyssesyken. 

Anonymkode: 5e91d...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent sånn hadde jeg det når jeg hadde kyssesyken. D-vitaminmangel har også gitt meg lignende symptomer.

Anonymkode: 08dd3...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjekket deg for B12 mangel? Man blir ofte veldig trøtt og sliten med B12 mangel, man kan også bli øm i ledd. Kvalme står visst også på symptomlisten.

Foreslår at du ber om en blodprøve hos legen.

Anonymkode: 5fb38...ab6

Jeg glemte å skrive det i HI, men jeg tok blodprøver i januar og hadde litt lavt D-vitamin og jernmangel. Har nå knaska d-vitaminer i flere måneder og spist mat med masse jern i, så nå er blodprøvene mine helt normale.

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kyssesyke eller ME kanskje. Har hørt man kan få ME av kyssesyken. 

Anonymkode: 5e91d...e5b

Jeg er ganske sikker på at det ikke er kyssesyken, men jeg skal ikke nekte for det altså!

 

Glemte også å skrive i HI at jeg har mye vondt under ribbeina.

Anonymkode: 6015c...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Invicta skrev:

Har du sjekka stoffskiftet? 

Jepp, ikke utslag på det heller..

Anonymkode: 6015c...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vere en revmatisk sjukdom, nevn det for legen din. Og sjekk alle mulige mangler. Cøliaki? Ikkje alle som får diaré og lignende, men berre veldig trøtte. Håper du føler deg bedre snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, strandløva skrev:

Kan vere en revmatisk sjukdom, nevn det for legen din. Og sjekk alle mulige mangler. Cøliaki? Ikkje alle som får diaré og lignende, men berre veldig trøtte. Håper du føler deg bedre snart :) 

Tusen takk, skal nevne det for hun! :)

Anonymkode: 6015c...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du skal til legen! håper han/hun gjør en skikkelig jobb sånn at du slipper å "nevne" ting det kan være. Helt vilt samfunn vi lever i. Leger burde ha kunnskap om det selv:klaske: kjempe kjipt å gå rundt og ha det slikt du gjør! 

Anonymkode: 06397...229

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...