Gå til innhold

Hvor får vi kjøpt andre trekk til disse spisestolene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har slike stoler fra H&C, men nå er trekket blitt slitt og ser ikke pent ut lenger. Vi ønsker ikke de samme trekkene, da disse knytes bak og det liker vi ikke. Bare pes.

Noen som vet om andre steder man kan få kjøpt trekk som passer og som er pene? Lin eller grå helst....

 

antibes_spisestol_kaki.jpg

Anonymkode: 26078...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å spørre der du har kjøpt de.

Anonymkode: 01486...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å spørre der du har kjøpt de.

Anonymkode: 01486...d95

Hm jada, men nå er jeg av den oppfatning at det er rimelig frekt å gå til H&C og spør om andre butikker man får kjøpt slikt trekk... Jeg skrev jo at jeg ikke ønsker det trekket de selger på H&C.....

ts

Anonymkode: 26078...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anubiel

Vi har det som ser ut som helt like trekk. Trekk i andre butikker ble for korte i ryggen, da stolene våre har litt ekstra lang rygg. Vi endte opp med å få sydd trekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm jada, men nå er jeg av den oppfatning at det er rimelig frekt å gå til H&C og spør om andre butikker man får kjøpt slikt trekk... Jeg skrev jo at jeg ikke ønsker det trekket de selger på H&C.....

ts

Anonymkode: 26078...2c3

Nei, det skrev du ikke. Du skrev at du ikke ønsket det samme trekket, men de har jo mange forskjellige å velge mellom og som kan bestilles til deg.

Anonymkode: 01486...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det skrev du ikke. Du skrev at du ikke ønsket det samme trekket, men de har jo mange forskjellige å velge mellom og som kan bestilles til deg.

Anonymkode: 01486...d95

Korrekt, men jeg skrev at jeg ønsket tips om "andre steder" (enn H&C) ;) Samma det, jeg kan vel alltid høre med H&C, særlig hvis du mener de har andre trekk som kan passe disse stolene. Hater den knytingen i ryggen.....

Anonymkode: 26078...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...