Gå til innhold

Støvsuge utendørs? Æsj!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så en annen tråd her inne der ts støvsuger på verandaen. Er det flere som driver på med denne uhygeniske aktiviteten? 

Anonymkode: 1fd08...e30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så en annen tråd her inne der ts støvsuger på verandaen. Er det flere som driver på med denne uhygeniske aktiviteten? 

Anonymkode: 1fd08...e30

Har ikke uteområde selv, men hva er det som gjør dette så ekkelt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støver balkongen. Ser ikke helt problemet, er jo samma skiten der som inne siden katter og unger drar det med seg inn/ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe problem med å støvsuge ute.

Jeg gjør det ofte. Også i garasjen og på terrassen.

Med en skikkelig støvsuger er det da ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det senest i forgårs da vi hadde saget opp noe materialer der ute og ikke hadde lyst til at ungene skulle dra med seg masse sagmugg inn når de hadde vært der ute og lekt. 

Hvordan er det uhygienisk, mener du? Hjelpe meg for et hysteri, da... 

Anonymkode: bdad9...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støvsuger til og med garasjegulvet...

Men har egen støvsuger til garasje, terrasse og bilen da.x

Anonymkode: 831a7...1a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar gjerne en sveip over trammen når jeg først tar sand fra dørkarmen. Vanligvis kan jeg feie på trappa men sanden innerst mot karmen får jeg kun bort med støvsuger (eller tannkost men det ser vel ikke så lurt ut)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg støvsuger til og med garasjegulvet...

Men har egen støvsuger til garasje, terrasse og bilen da.x

Anonymkode: 831a7...1a4

Du har en egen støvsuger, det er noe annet. Men hvor ofte tømmer du den? 

Anonymkode: 1fd08...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du støvsuger sikkert gulvet rundt toalettet du også TS, sikkert ganske uhygienisk det og. Men man kan ikke ha 10 ulike støvsugere til hvert sitt område i/utenfor huset?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har innglasset veranda, men jeg støvsuger jo der med samme støvsuger som inne. Vi har stort sett vinduene åpne så kommer en del pollen, støv og dritt, men ser ikke akkurat problemet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har egen støvsuger (en gammel som har sett sine bedre dager) som jeg bruker på trappa utenfor inngangen. 

Endret av makkapakka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støvsuger ute på terrassen, og bruker moppen til å vaske over etterpå. Tørker av støvsugerhodet, og moppen skyller jeg i bøtten med kaldt vann og hiver i vaskemaskinen. Det må da være bedre med noenlunde ren terrasse, enn å dra med seg skitten inn hver gang en trår utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å stille et oppfølgingsspørsmål: Hvor oppbevarer dere støvsugene med støvsugerposen i, etter å ha støvsugd utendørs? 

Anonymkode: 1fd08...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart vi blir syke, skal man ikke kunne ha en bakterie inne? Jeg vil snu det andre veien og si at det er mangel på kontakt med jord og sand så gjør mange av allergiene vi får, da vi mangler bakteriekulturen på hud og i tarm. Om man støvsuger ute og noen av bakteriene kommer seg utav støvsugerposen inne, så er det bare bra for oss mennesker. 

Samme greia for oss som har hund eller katt, de tørker ikke akkurat av seg på beina når de kommer inn. Igjen, superbra med de bakteriene de drar inn.

Anonymkode: 5e6aa...219

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det man støvsuger opp av sand og jord ute er langt mere hygienisk enn det som støvsuges inne så jeg ser ærlig talt ikke problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hvorfor er det så ekkelt å støvsuge verandaen? Det er jo ikke sånn at man selv eller andre bæsjer på verandaen. I hvert fall ikke her i nabolaget. 

Jeg støvsuger balkongen vår innimellom. Jeg støvsuger også gangen hvor vi tramper inn med sko som vi har gått ute med. På balkongen har vi ikke på oss sko, så der kommer det i hvert fall ikke rester fra utegåing. 

Støvsugeren oppbevarer jeg i skapet, sammen med papirsøppelet. Jeg forstår ikke hvordan selve oppbevaringen av støvsugeren skal gjøre noe mer/mindre ekkelt heller... Snodig tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, May 29, 2016 at 13.56, AnonymBruker skrev:

For å stille et oppfølgingsspørsmål: Hvor oppbevarer dere støvsugene med støvsugerposen i, etter å ha støvsugd utendørs? 

Anonymkode: 1fd08...e30

Det er ikke pose i min støvsuger. En lukket beholder. Om du har med pose, så siger du støvet inn, og mye blåser du ut bak.

Jeg har "gressmatte" på terassen. Den må støvsuger innimellom

 En kan da ikke bli hysterisk da

Anonymkode: 334aa...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...