Gå til innhold

Feriepenger fra nav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som ikke har noe info i "mine utbetalinger"?

Anonymkode: 70fb2...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk info der tidligere i dag. Feriepenger av sykepenger...

Anonymkode: 1130e...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk info i dag. går på sykepenger. 

Anonymkode: 593af...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått feriepenger av sykepenger inn på konto i dag, og de står oppført under mine utbetalinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyter inn et spørsmålene, jeg har sendt alt mitt til arbeidsgiver, så jeg har fått all lønn fra arbeidsgiver (også har de fått av nav).  Vil jeg da ikke få feriepenger av nav, men fra arbeidsgiver? Eller går det "utenom" 

Anonymkode: 32721...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man krav på feriepenger av sykepenger når man har vært sykemeldt uten arbeidsgiver?

Anonymkode: cad70...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hadde foreldrepenger i fjor :)

ts

Anonymkode: 70fb2...a55

Jeg fikk foreldrepenger i fjor og fikk feriepengeutbetalinga i dag...

Anonymkode: 7d855...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skyter inn et spørsmålene, jeg har sendt alt mitt til arbeidsgiver, så jeg har fått all lønn fra arbeidsgiver (også har de fått av nav).  Vil jeg da ikke få feriepenger av nav, men fra arbeidsgiver? Eller går det "utenom" 

Anonymkode: 32721...f27

Du vil få feriepenger fra arbeidsgiver for inntil 48 dager av sykmeldingsperioden - det samme som du ville fått om NAV utbetalte direkte til deg (i tillegg til de vanlig opptjente feriepengene). Mange arbeidsgivere utbetaler derimot feriepenger for hele perioden du har vært sykmeldt, dette kommer an på ulike tariffavtaler arbeidsgivere har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har man krav på feriepenger av sykepenger når man har vært sykemeldt uten arbeidsgiver?

Anonymkode: cad70...ca5

Basert på det som står øverst her, så ser det ikke sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk foreldrepenger i fjor og fikk feriepengeutbetalinga i dag...

Anonymkode: 7d855...060

Bra for deg :)

Får sjekke igjen på mandag.

Anonymkode: 70fb2...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hadde foreldrepenger i fjor :)

ts

Anonymkode: 70fb2...a55

Hadde du kun foreldrepenger ifjor, eller noe i 2014 også? For hvis du hadde noen uker med foreldrepenger i 2014 har du allerede fått feriepengene du har krav på.. de fikk du da sommeren 2015! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lileep skrev:

Hadde du kun foreldrepenger ifjor, eller noe i 2014 også? For hvis du hadde noen uker med foreldrepenger i 2014 har du allerede fått feriepengene du har krav på.. de fikk du da sommeren 2015! 

Hadde ikke i 2014. Jeg er litt informert her så kjenner til det du snakker om. Jeg skal ha feriepenger for 2015 pga foreldrepenger....

Anonymkode: 70fb2...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her..jeg har enda ikke fått feriepenger fra Nav. Var sykmeldt i fjor :-/ Fikk ikke utbetalt fra arbeidsgiver for hele sykemeldingsperioden så skjønner ingenting. Flere som ikke har fått enda?

Anonymkode: aa0b2...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slenger meg på her..jeg har enda ikke fått feriepenger fra Nav. Var sykmeldt i fjor :-/ Fikk ikke utbetalt fra arbeidsgiver for hele sykemeldingsperioden så skjønner ingenting. Flere som ikke har fått enda?

Anonymkode: aa0b2...150

Sjekk "dine utbetalinger" i morgen. Hvis det fortsatt ikke står noe så burde du ringe nav hvis du da har krav på feriepenger fra de.

Anonymkode: 70fb2...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slenger meg på her..jeg har enda ikke fått feriepenger fra Nav. Var sykmeldt i fjor :-/ Fikk ikke utbetalt fra arbeidsgiver for hele sykemeldingsperioden så skjønner ingenting. Flere som ikke har fått enda?

Anonymkode: aa0b2...150

 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk "dine utbetalinger" i morgen. Hvis det fortsatt ikke står noe så burde du ringe nav hvis du da har krav på feriepenger fra de.

Anonymkode: 70fb2...a55

Ikke ring NAV!

Det står da klart og tydelig på nettsidene deres at feriepenger utbetales innen 31. mai.

Da ringer man ikke før 31. mai og maser, da venter man til etter 31. mai før man maser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

 

Ikke ring NAV!

Det står da klart og tydelig på nettsidene deres at feriepenger utbetales innen 31. mai.

Da ringer man ikke før 31. mai og maser, da venter man til etter 31. mai før man maser.

Står det ikke under "dine utbetalinger" i morgen så kommer det heller ingenting innen tirsdag...

Anonymkode: 70fb2...a55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart noe tull med nav.. Neida, ingen penger var klare til å bli utbetalt og hadde jeg ikke ringt så hadde det heller ikke skjedd noe. Spent på å se hvor mange dager de trenger på å rydde opp i dette da.....

Ts

Anonymkode: 70fb2...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...