Gå til innhold

Noen som har opplevd at hotellet man skulle på ikke ble ferdig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi skal til Zakynthos om en måneds tid og hotellet er nytt på programmet. Det er fortsatt illustrasjonsbilder av hvordan det vil se ut. Jeg begynner jo å bli nervøs for at det faktisk ikke blir ferdig. Men da ville vi kanskje fått beskjed nå? Sesongen for skandinaviske turister starter om ca 14 dager.

Har spurt reiseselskapet, men ikke fått noen ordentlig svar, bare at de ikke visste når det kom oppdaterte bilder..

Anonymkode: f8ba4...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Vi skal til Zakynthos om en måneds tid og hotellet er nytt på programmet. Det er fortsatt illustrasjonsbilder av hvordan det vil se ut. Jeg begynner jo å bli nervøs for at det faktisk ikke blir ferdig. Men da ville vi kanskje fått beskjed nå? Sesongen for skandinaviske turister starter om ca 14 dager.

Har spurt reiseselskapet, men ikke fått noen ordentlig svar, bare at de ikke visste når det kom oppdaterte bilder..

Anonymkode: f8ba4...634

Lykke til! Kanskje vi ser dere på TV2 Hjelper deg etter ferien?

Anonymkode: 75764...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til! Kanskje vi ser dere på TV2 Hjelper deg etter ferien?

Anonymkode: 75764...764

Jo takk, satser på vi ikke havner der ;)

Anonymkode: f8ba4...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Har opplevd at en studentbolig jeg skulle flytte inn til i utlandet ble ferdig rett før vi skulle flytte inn. Så ikke i nørheten av ferdig ut to uker før innflyttingsdato. Ville ikke bekymra meg alt for mye ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...