Gå til innhold

Hvordan reagerer du på "Jeg liker deg"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Sissan1 skrev:

Hvis dere har inngått et fuckfriend-forhold med klare forutsetninger om at det er det dere er, og at dere ikke er ute etter noe forhold ville jeg sagt:

"Vi må avslutte nå, for jeg tror jeg begynner å få følelser for deg, og jeg er redd det kan ødelegge vennskapet vårt".

Da blir det ikke kleint for ham, du forholder deg til avtalen dere inngikk i starten, og OM han føler det samme kan han komme deg i møte. Eller han kan tenke på det og kjenne på om han vil noe mer.

Jeg liker deg, vil ikke ha noen endret betydning, det har du vel forhåpentligvis gjort hele tiden.

For øvrig liker jeg best monogame fuckfriend-forhold - får litt hetta av å lure på hvem han lå med i går. Så forskjellen mellom det og et forhold som kan "bli noe" er avtalen om at dette ikke er følelser

Vi har ingen regler, altså ikke inngått noe fuckfriend-forhold. Jeg sa i starten jeg ikke ønsket et forhold, men har ikke snakket om det utover det. Nå har jeg forelsket meg i ham, eller på kanten hvertfall, men føler også ting "bare" har vært seksuelt. Vi kan gjøre ting sammen bare oss to og han kysser meg ute osv. Ting er ikke helt avklart. Og jeg vet ikke om vi kanskje faktisk dater.

- ts

Anonymkode: 44ea4...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ingen regler, altså ikke inngått noe fuckfriend-forhold. Jeg sa i starten jeg ikke ønsket et forhold, men har ikke snakket om det utover det. Nå har jeg forelsket meg i ham, eller på kanten hvertfall, men føler også ting "bare" har vært seksuelt. Vi kan gjøre ting sammen bare oss to og han kysser meg ute osv. Ting er ikke helt avklart. Og jeg vet ikke om vi kanskje faktisk dater.

- ts

Anonymkode: 44ea4...8a8

Hvis du sa i starten at du ikke ønsket et forhold og det nå har endret seg, så sier du det. Du må nesten ta det tilbake om noe skal endre seg, du kan ikke forvente at det bare "går i den retningen" når du faktisk sa dette rett ut.

Anonymkode: 61edd...e4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du sa i starten at du ikke ønsket et forhold og det nå har endret seg, så sier du det. Du må nesten ta det tilbake om noe skal endre seg, du kan ikke forvente at det bare "går i den retningen" når du faktisk sa dette rett ut.

Anonymkode: 61edd...e4b

Er det ikke litt rart å si: "Du vet hva jeg sa i starten om at jeg ikke ville ha et forhold, vel, jeg er åpen for det nå"? Det er ikke akkurat romantisk...

Anonymkode: 44ea4...8a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt glad hvis noen hadde sagt det, uansett om jeg hadde vært interessert eller ikke. Funker dårlig å være ff med noen du egentlig er forelska i, så du burde bare fortelle han det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det beste jeg vet er å høre at noen liker meg....det er gjerne starten på noe som blir fint, og det er noe jeg ikke hører hver dag heller.

Anonymkode: 1c6ed...dbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han puler deg for guds skyld. Selvfølgelig vil han like å høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lee Jones skrev:

Han puler deg for guds skyld. Selvfølgelig vil han like å høre det.

:ph34r:

;)

Anonymkode: 1c6ed...dbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lee Jones skrev:

Han puler deg for guds skyld. Selvfølgelig vil han like å høre det.

Ingen puler folk de ikke liker.

Anonymkode: 1c6ed...dbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen for svar!

Ingen puler folk de ikke liker.

Anonymkode: 1c6ed...dbd

Jeg gjør jo ikke det. Men leser jo mye her inne om at menn tar "hva som helst". Samtidig vet jeg at han ikke har seg hver helg,f ro å si det sånn, siden det var et år siden han hadde hatt sex før han møtte meg. Jeg synes det er så vanskelig å vite disse grensene og reglene. Han kan si de mest fantastiske ting til meg, men det er vanligvis når vi er i senga, og da vet jeg ikke om det "teller". Jeg vet han er en ærlig person som man kan stole på, det har felles venner fortalt meg, og jeg merker det også selv. Jeg tror han liker meg, men er usikker på hvor mye.

- ts

Anonymkode: 44ea4...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så vanskelig for deg, så kan du vente med det. Slike utsagn må komme spontant og naturlig. For alt du vet kan det hende han sier noe en dag som tyder på at han liker deg, og da kan du besvare det.

Anonymkode: 442fa...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes "jeg liker deg" i ditt annliggende/ ditt forhold er kjempefint! Det er litt flørtende, du holder igjen litt, samtidig som du hinter om noe mer. Jeg ville ikke sagt "jeg holder på å bli forelsket i deg". Det kan bli litt kleint i den fasen du er nå. Men flørt i vei!

Anonymkode: e375f...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det beste jeg vet er å høre at noen liker meg....det er gjerne starten på noe som blir fint, og det er noe jeg ikke hører hver dag heller.

Anonymkode: 1c6ed...dbd

Det svaret likte jeg utrolig godt!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 27. mai 2016 at 11.35, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt rart å si: "Du vet hva jeg sa i starten om at jeg ikke ville ha et forhold, vel, jeg er åpen for det nå"? Det er ikke akkurat romantisk...

Anonymkode: 44ea4...8a8

Kunne ikke sagt meg mer enig. Det er ikke bare uromantisk, men kan også være en turn-off. La det heller gå sin naturlige gang, flørt villt, si du liker han, men ikke si noe mer i den fasen dere er nå, hold igjen litt verbalt! .

Anonymkode: e375f...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk alle sammen for svar!

Jeg gjør jo ikke det. Men leser jo mye her inne om at menn tar "hva som helst". Samtidig vet jeg at han ikke har seg hver helg,f ro å si det sånn, siden det var et år siden han hadde hatt sex før han møtte meg. Jeg synes det er så vanskelig å vite disse grensene og reglene. Han kan si de mest fantastiske ting til meg, men det er vanligvis når vi er i senga, og da vet jeg ikke om det "teller". Jeg vet han er en ærlig person som man kan stole på, det har felles venner fortalt meg, og jeg merker det også selv. Jeg tror han liker meg, men er usikker på hvor mye.

- ts

Anonymkode: 44ea4...8a8

Klart han liker deg godt, hvis ikke hadde han vel stukket etter første ligget. Når han kysser deg på gata osv, så liker han deg nok godt over middels mye vil jeg tro. Men jeg skrev over her også, og insisterer på at du mer enn gjerne kan si til han at du liker han, det er helt innafor, smil lurt på ham og flørt vilt, men ikke si noe mer ennå. Ikke si sånn "jeg begynner å få følelser for deg jeg ikke burde hatt" osv. Huff og gru, ikke ennå! Hold igjen. Så vil det komme naturlig etterhvert, hvis dere er ment for hverandre.

Anonymkode: e375f...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/28/2016 at 11.51, AnonymBruker skrev:

Klart han liker deg godt, hvis ikke hadde han vel stukket etter første ligget. Når han kysser deg på gata osv, så liker han deg nok godt over middels mye vil jeg tro. Men jeg skrev over her også, og insisterer på at du mer enn gjerne kan si til han at du liker han, det er helt innafor, smil lurt på ham og flørt vilt, men ikke si noe mer ennå. Ikke si sånn "jeg begynner å få følelser for deg jeg ikke burde hatt" osv. Huff og gru, ikke ennå! Hold igjen. Så vil det komme naturlig etterhvert, hvis dere er ment for hverandre.

Anonymkode: e375f...10a

Hmmm... Ja, "jeg liker deg" burde vel gå. Han har sagt det til meg, men da føltes det litt mer i forbifarten ikke sånn "jeg LIKER deg" liksom.

Anonymkode: 44ea4...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 27.5.2016 at 10.14, AnonymBruker skrev:

Hvordan opplever du det når noen du holder på med eller har et hovedsakelig (men ikke kun) seksuelt forhold til sier de "liker deg" eller på annen måte ytrer at de vil noe mer. Jeg har så lyst til å si dette til fyren jeg er interessert i, men er så redd han vil tenke jeg er en idiot.

Anonymkode: 44ea4...8a8

Jeg ligger ikke så mye i at noen sier at de liker meg. Selvfølgelig blir jeg glad for å høre det, men jeg ligger ikke så mye i de ordene. Jeg ligger mer i hva de viser meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...