Gå til innhold

Hvordan skal jeg ødelegge ett forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Elyanie
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere ingen tips så hold kjeft. Jeg spør etter tips!

Anonymkode: 556e8...d9a

Hehe. . :fnise: Vær det FANTASTISKE du som DU er, så vil han en dag komme krypende tilbake! Garantert! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger sårt råd. Kommer ikke til å skrive hvorfor. Kan si så mye som at vedkommende er min eks og jeg SKAL ha h*n tilbake!

Anonymkode: 556e8...d9a

Det høres slemt ut. Det er ondskapsfullt å ødelegge et forhold . Du greier de kanskje   om du går inn for det, men det er råttent gjort i så fall. Jeg har ingen tips, fordi jeg ikke gjør slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og persondebatt, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å kjenne noen av dere så høres faktisk hans nye dame ut som mye bedre enn deg. Man ødelegger ikke andres forhold. Du er slem om du hele tatt prøver. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne vært min manns ex-kone, når hun ikke er edru.

Hun vil finne tilbake til han rett etter hun skrev under på skilsmisse papirer. Hun sendte sms, skrev brev osv osv.

Vi var allerede sammen da, og hun ville ødelegge. Mannen min har aldri vært mer sikker på at han aldri vil tilbake til den dama der. Hun kan bare prøve seg. Hun skyver han bare mer og mer vekk. Du må nok finne deg en annen mann og gå videre.

 

Anonymkode: 4682e...007

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. mai 2016 at 23.28, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, jeg skal love deg at jeg får viljen min!

Anonymkode: 556e8...d9a

Selvmotsigende!? Du lover at han skal du få tilbake samtidig som desperat søker råd på KG for å få han tilbake!? Gjør deg selv en tjeneste, ikke drit deg ut. Gå videre i livet. 

Anonymkode: 1e0d1...09b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loverdose 2.0

Du skal ikke ødelegge noe forhold. Han er ikke din lenger og du burde ikke plage han når han har ny kjæreste. Skriv heller hva som er galt så skal vi hjelpe deg å bli glad igjen. :essen2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to seriøse ekser og jeg ble bare glad når de fikk seg dame :P Sikkert rart, men når det er noen andre involvert så er det jo lettere å komme seg over dem :) 

Anonymkode: d1dc9...873

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du virker som en seriøs bunnyboiler så skal jeg gi deg råd.

Stell deg skikkelig og kle deg anstendig sexy når du møter han, alltid vær flørtende og blid. Også på melding og telefon. Aldri snakk dritt om dama hans. Men ikke vær diskret på flørtingen, selv om du ikke må være direkte. Vær sikler på at damen merker det. Forhåpentligvis vil dette utløse endel krangling. Etterhvert vil han henvende seg til deg ang kranglingen. Da må du være støttende, rosende og legge vekt på at han er verdt mye bedre behandling samtidig som du flørter. 

Forhåpentligvis så klarer du å lure han sånn.

Anonymkode: 4aa8e...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27/5/2016 at 21.00, Elyanie skrev:

Hehe. . :fnise: Vær det FANTASTISKE du som DU er, så vil han en dag komme krypende tilbake! Garantert! :P

Digger din sans for humor og ironi. 

Anonymkode: 46f1a...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26.5.2016 at 23.31, AnonymBruker skrev:

Lang historie. Sier ikke noe annet en spørsmål om råd! Har dere ikke råd, la være.

Anonymkode: 556e8...d9a

Det er vanskelig for oss å gi deg råd når vi ikke vet hva vi skal gi deg råd om 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. mai 2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Trenger sårt råd. Kommer ikke til å skrive hvorfor. Kan si så mye som at vedkommende er min eks og jeg SKAL ha h*n tilbake!

Anonymkode: 556e8...d9a

Hva var det ved deg han var misfornøyd med da? Endre på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 26.5.2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Trenger sårt råd. Kommer ikke til å skrive hvorfor. Kan si så mye som at vedkommende er min eks og jeg SKAL ha h*n tilbake!

Anonymkode: 556e8...d9a

Du er superhyggelig og framstår fra din medt fantastiske side slik at han rett og slett forelsker seg i deg på nytt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.5.2016 at 23.18, AnonymBruker skrev:

Nei seriøst altså. Sånt gjør man ikke.

Anonymkode: 6ea4c...972

I krig og kjærlighet er alt lov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.5.2016 at 23.13, AnonymBruker skrev:

Trenger sårt råd. Kommer ikke til å skrive hvorfor. Kan si så mye som at vedkommende er min eks og jeg SKAL ha h*n tilbake!

Anonymkode: 556e8...d9a

Skit i han. Jeg vet hvor vondt det er å miste en man elsket og var glad i. Men vet du hva : det beste er å vende ryggen din til situasjonen. Vet hvor vanskelig det er. Men det må gjøres.... samme hvor tøfft det er. :klem:

Dersom en mann vil ha deg, så viser han det. Tenk sånn. Mer kan man ikke gjøre. Dersom han ikke vil ha deg. Er du hans tap. Tenk sånn. 

Endret av Sunshineflower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 21.18, Xanadus skrev:

Det høres slemt ut. Det er ondskapsfullt å ødelegge et forhold . Du greier de kanskje   om du går inn for det, men det er råttent gjort i så fall. Jeg har ingen tips, fordi jeg ikke gjør slikt.

Enig. Hvem gjør sånt? 

Anonymkode: 359d1...74a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...