Gå til innhold

Hvordan skal jeg ødelegge ett forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nye kjæresten er idiot. Vi har barn sammen som han driter i. Kjærringa har blokkert meg på sosialmedia for å så spre rykter. Jeg skal hevne meg! Jeg skal ha han. Jeg har høg utdanning, flott inntekt, ny bygd hus, osv. Hun har en tom hjerne på størrelse med en rosin.

Anonymkode: 556e8...d9a

Du vil ha en mann som driter i sine barn ...?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... Du minner meg om noen..  Dere får sikkert et fantastisk forhold etter at du har hevnet deg ..

Anonymkode: 048de...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ungdommen? Jeg er over 30 år! Det er han også! Det ligger så mye bak! Har du ikke råd, ikke skriv!

Anonymkode: 556e8...d9a

Det høres nemlig ut som du er 16år... du oppfører deg ikke voksent, mer som en desperat tenåring

Anonymkode: 9f032...c8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nye kjæresten er idiot. Vi har barn sammen som han driter i. Kjærringa har blokkert meg på sosialmedia for å så spre rykter. Jeg skal hevne meg! Jeg skal ha han. Jeg har høg utdanning, flott inntekt, ny bygd hus, osv. Hun har en tom hjerne på størrelse med en rosin.

Anonymkode: 556e8...d9a

oi... ja du er skikkelig moden altså.... sikker på at du er 30??? du oppfører deg virkelig barnslig

Anonymkode: 9f032...c8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som burde oppsøke hjelp. Blokkerer meg uten noen grunn, hallo! 

Anonymkode: 556e8...d9a

Jeg ville også blokkert noen som hater meg og ønsker å ødelegge for meg! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du at du tjener på dette..?

Slukke hevntørsten, ja vel..

Men hva skjer etterpå.. Vil du føle deg bedre? Vil forholdet med til eks bli bedre.. ? 

PS: Jeg sletter også bitre, hevngjerrige mennesker fra sosiale medier.. Hvorfor skal hun ha deg der ? For at du kan følge med på hva de gjør til en hver tid? 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ei jente som er i samme situasjon som deg, hun har det skikkelig vondt for tiden. Hun vil ha sin eks tilbake også og er så sinna som bare fy.

Igår så ville han ikke leke i samme sandkasse som hun satt i, det ble det rabalder av kan du tenke deg. 

Top tip til TS: se til hel**** å bli voksen, du ødelegger ikke noe annet enn seg selv med den oppførselen din. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det beste for barna er å ha både mor OG far. Og da skal jeg kjempe for forholdet!!!

Anonymkode: 556e8...d9a

Er ikke det litt for seint??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres veldig dramatisk ut... Jeg hadde også blokka deg på sosiale medier dersom du fulgte meg for å mobbe meg og henge meg ut. Synes du bør konsentrere deg om å være et godt forbilde for barna dine, og lever livet utifra de forutsetningene dere har. Uten eksen din. 

Anonymkode: 8d26f...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep, avsporinger og spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøkkelen til hvorvidt dere kan bli sammen igjen ligger i hvorfor det ble slutt. Finn ut av det og prøv å endre det som til slutt drepte forholdet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se enda litt mer på såpeopera. Eks passions, days of our lives. Der får du mange gode tips. Det beste je har sett var en som gjorde en dame gravid ved hjelp av en annen manns sperm og en kalkunsprøyte for så å ta x-en tilbake da han trodde at hun andre dama hadde vært utro fordi hun fødte en annen manns barn..

Eller..kanskje du bare skal kutte ut.

Endret av Minitroll
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et tips til deg: gå videre, la han være. Finn deg selv som singe, eller kanskje tilogmed finn deg en ny type, som faktisk er glad i deg og barn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med å være hevngjerrig. Det tror jeg er en god start. Vis deg fra de gode sidene som din eks falt for opprinnelig. 

Anonymkode: b51ac...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Jeezes. Voks opp, gå videre og oppsøk hjelp. Hvis du virkelig er slik IRL som du er her i denne tråden, så ville jeg ha holdt meg langt unna deg om jeg hadde vært eksen din. Og, hvis han driter i deres barn, hvordan kan du da ville ha ham tilbake? Tenk heller på barna, isteden for deg og ditt behov for hevn. 

 

Damn, skjønner ikke at jeg gidder, sunn fornuft begynner å bli mangelvare blant enkelte her på KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest krokodillen
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger sårt råd. Kommer ikke til å skrive hvorfor. Kan si så mye som at vedkommende er min eks og jeg SKAL ha h*n tilbake!

Anonymkode: 556e8...d9a

Hvorfor vil du ha han tilbake? Du er ute etter å ødelegge for han så du elsker han jo opplagt ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten hater hun meg uten å kjenne meg. Sprer sikkert idiotiske rykter for jeg ser ikke annen grunn til å blokere meg. Tenkte å være snill med henne først, men må vil jeg ødelegge alt for henne.

Anonymkode: 556e8...d9a

Ho trenger ikke blokkere deg for å spre rykter, så det er nok neppe derfor ho har blokkert deg. Men ho gjorde jo lurt i å blokkere deg da. Ustabile og selvsentrerte mennesker er slitsomme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å blokkere noen man vil spre rykter om er jo bare idiotisk. Hvor skal man få snoket etter rykter da? Du er vel ikke bare litt snurt for at du ikke får snoket på henne og slengt dritt selv, vel? 

For å få noen tilbake er det to ting som er veldig viktig å finne ut av. Hva gjorde at dere ble sammen? Hvem ble forelsket i hvem først? Hva verket følelsene for hverandre? Hva forandret seg i løpet av tiden dere var sammen? 

Og hva gjorde at dere gjorde det slutt?  Er ditt svar at det var hans eller noen andre (den nye dama?) som var årsaken til bruddet er du better off uten han. Er svaret ditt at det var du som var årsaken må du gå i deg selv og endre det ved deg som gjorde at han dro, si unnskyld og legg bort alle planer og ønsker om hevn, det får deg bare til å virke ennå mer umotbydelig og han blir bare mer og mer glad for å ha kvittet seg med deg. Slå deg til ro med at han har ei annen nå og vis han og verden rundt deg at du klarer å leve uten han.

Om han tilgir deg er det ikke det samme som at han vil ha deg tilbake, men om du er åpen og hyggelig mot han og hans nye dame kan du i det minste få til en grei kontakt med han for ungenes skyld. 

Anonymkode: 740a0...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke lese gjennom alle sidene her, så vet ikke om du har forklart mer som gjør at dette ikke går eller om det er nevnt, men:

Ta kontakt med han, som en venn. Vær litt flørtende, gi komplimenter, men ikke sånn at han mistenker noe. Bare vær snill og grei og vær den du var da han ble forelsket i deg til å begynne med.
Hvis du er heldig da er den nye kjæresten hans sjalu og "psyko". Hun klikker, han vil forsvare sine valg, men da må du også late som du ikke vil noe først også, de krangler.. mange ganger! Du må være der for han etter kranglene, gi han gode ord samtidig som du sier at hun ikke er bra nok for han hvis hun behandler han på den måten. Fortsetter du å være der for han på den måten og hun er sjalu og crazy så vil de til slutt ende opp med å slå opp dersom han har litt vett i hodet. 

Anonymkode: cbe35...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...