Gå til innhold

Hvordan skal jeg ødelegge ett forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nye kjæresten er idiot. Vi har barn sammen som han driter i. Kjærringa har blokkert meg på sosialmedia for å så spre rykter. Jeg skal hevne meg! Jeg skal ha han. Jeg har høg utdanning, flott inntekt, ny bygd hus, osv. Hun har en tom hjerne på størrelse med en rosin.

Anonymkode: 556e8...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten hater hun meg uten å kjenne meg. Sprer sikkert idiotiske rykter for jeg ser ikke annen grunn til å blokere meg. Tenkte å være snill med henne først, men må vil jeg ødelegge alt for henne.

Anonymkode: 556e8...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nye kjæresten er idiot. Vi har barn sammen som han driter i. Kjærringa har blokkert meg på sosialmedia for å så spre rykter. Jeg skal hevne meg! Jeg skal ha han. Jeg har høg utdanning, flott inntekt, ny bygd hus, osv. Hun har en tom hjerne på størrelse med en rosin.

Anonymkode: 556e8...d9a

Hvorfor vil du ha tilbake en mann som driter i deres felles barn?

Tror du det vil få han til å oppføre seg bedre mot de?

I så fall: vær alltid blid og hyggelig, sørg for å alltid gi han noe virkelig godt å spise så han får lyst på mer, det samme med hvordan du ter deg og kler deg, se på han som den mannen han helst vil bli sett som, vær alltid hyggelig mot nykjæresten hans uansett hva hun finner på, snakk godt om de to til barna deres, osv osv, bare vær drømmedama. Ingen hevn. Dersom nykjæresten virkelig er dårlig person, kommer han til deg før eller siden. Men det kan ta tid.

Anonymkode: 413d1...177

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvorfor han dumpa deg.

Anonymkode: e40ca...2e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nye kjæresten er idiot. Vi har barn sammen som han driter i. Kjærringa har blokkert meg på sosialmedia for å så spre rykter. Jeg skal hevne meg! Jeg skal ha han. Jeg har høg utdanning, flott inntekt, ny bygd hus, osv. Hun har en tom hjerne på størrelse med en rosin.

Anonymkode: 556e8...d9a

Tips nr. 2: Stopp opp og kjenn etter den smaken du har på tunga. Sånn, okei, har du gjort det? Den smaken den heter bitter. Det ødelegger stort sett bare for deg, og ansiktsuttrykket du får når du smaker den, det er noe ALLE kan se. Man vil ikke være bitter, det etser en opp innenfra. Alle de gode tingene man har forsvinner i skyggen av bitter. "Åja, god jobb? Ja, det kan hende, men hun oppfører seg som et rasshøl". Høg utdanning, flott inntekt, nybygd hus, det teller ingen verdens ting når "bitter" er måten du møter verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Tips nr. 2: Stopp opp og kjenn etter den smaken du har på tunga. Sånn, okei, har du gjort det? Den smaken den heter bitter. Det ødelegger stort sett bare for deg, og ansiktsuttrykket du får når du smaker den, det er noe ALLE kan se. Man vil ikke være bitter, det etser en opp innenfra. Alle de gode tingene man har forsvinner i skyggen av bitter. "Åja, god jobb? Ja, det kan hende, men hun oppfører seg som et rasshøl". Høg utdanning, flott inntekt, nybygd hus, det teller ingen verdens ting når "bitter" er måten du møter verden.

Jeg er bare bitter mot nye kjærringa. Jeg føler så mye hat at det er umulig å beskrive. Har aldri hatet noen så mye før. Jeg skulle ønske jeg hadde mere kontakt med henne og kunne mobbe henne! 

Anonymkode: 556e8...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare bitter mot nye kjærringa. Jeg føler så mye hat at det er umulig å beskrive. Har aldri hatet noen så mye før. Jeg skulle ønske jeg hadde mere kontakt med henne og kunne mobbe henne! 

Anonymkode: 556e8...d9a

Det virker som dette har overtatt tankene dine, og at du har mistet fullstendig gangsynet. Når man har såpass aktive tanker om å skade andre bør man oppsøke hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rainstorm skrev:

Det virker som dette har overtatt tankene dine, og at du har mistet fullstendig gangsynet. Når man har såpass aktive tanker om å skade andre bør man oppsøke hjelp.

Hun som burde oppsøke hjelp. Blokkerer meg uten noen grunn, hallo! 

Anonymkode: 556e8...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun som burde oppsøke hjelp. Blokkerer meg uten noen grunn, hallo! 

Anonymkode: 556e8...d9a

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare bitter mot nye kjærringa. Jeg føler så mye hat at det er umulig å beskrive. Har aldri hatet noen så mye før. Jeg skulle ønske jeg hadde mere kontakt med henne og kunne mobbe henne! 

Anonymkode: 556e8...d9a

 

Kanskje hun er synsk?

Anonymkode: 09adb...6cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Kanskje hun er synsk?

Anonymkode: 09adb...6cb

Øøø... Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: 556e8...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta en prat med han og si at du har følelser for han og spør om det er mulighet for noe? Da får du enten ja eller nei.. Du kan aldri tvinge noen til å bli sammen med deg eller være glad i deg. Og hvis han gir f.. i sine barn så er vel ikke han noe å samle på? Skjønner at hun har blokkert deg når jeg ser litt psyke tendenser hos deg... 

Anonymkode: 659d5...008

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at xn vil ha deg tilbake da?

 

Den beste måten er vel å vise xn hva h*n går glipp av. Skaff deg et bra liv, vis at du klarer deg bra. Få orden på "løse deler av livet" for eksempel jobb, studier osv..

Anonymkode: ae50d...7a8

Eksen min har orden på sånt nå, uten at det får meg til å gå tilbake eller ønske det :P

Anonymkode: d1dc9...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare bitter mot nye kjærringa. Jeg føler så mye hat at det er umulig å beskrive. Har aldri hatet noen så mye før. Jeg skulle ønske jeg hadde mere kontakt med henne og kunne mobbe henne! 

Anonymkode: 556e8...d9a

Kan du ikke heller ta til deg de rådene du faktisk får om å få han tilbake? Er en bedre hevn det.

Anonymkode: 413d1...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øøø... Hva har det med saken å gjøre?

Anonymkode: 556e8...d9a

Fordi du skriver at hun blokkerte deg uten grunn, men også at du skulle ønske at du hadde mer kontakt med henne så du kunne mobbe henne. 

Ved å blokkere deg unngikk hun jo å bli mobba, da.

Smart av henne. 

Anonymkode: 09adb...6cb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars barn...

En far som ikke vil ha kontakt med de, og en narsissistisk, manipulativ og hevngjerring mor...

:sprettoy: 

Anonymkode: 84964...a01

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS slår meg som en person som ikke tåler nederlag, og er vant til og gå det på sin måte! Newsflach: det har ingenting og bety for kjærligheten om man har høy utdanning, fint hus og fin bil! Trist at barnefaren ikke bidrar, skjønner ikke at du vil ha en sånn mann tilbake engang?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sh999 skrev:

TS slår meg som en person som ikke tåler nederlag, og er vant til og gå det på sin måte! Newsflach: det har ingenting og bety for kjærligheten om man har høy utdanning, fint hus og fin bil! Trist at barnefaren ikke bidrar, skjønner ikke at du vil ha en sånn mann tilbake engang?

Fordi det beste for barna er å ha både mor OG far. Og da skal jeg kjempe for forholdet!!!

Anonymkode: 556e8...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det beste for barna er å ha både mor OG far. Og da skal jeg kjempe for forholdet!!!

Anonymkode: 556e8...d9a

Vel, om du ødelegger det forholdet mellom exen og den nye partneren, så vil du ødelegge så mye mer.
I verste fall, blir du anmeldt for "stalking" og besøksforbud blir satt opp, hva skal du gjøre da?
Hva om du lar det gå så langt at de flytter på hemmelig adresse? -Ja det finnes slike tilfeller også.

Om du gjør alt i din makt med å prøve å få han tilbake, så tror jeg at han vil vike mer unna deg.

Om det er for barnas sin skyld, så er det kanskje bedre å prøve å fortelle at barna trenger sin far. Selv om han ikke vil ha noe kontakt med deg, så bør det ikke gå utover barna.
Kanskje han går med på å ha barna en og annen gang i måneden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...