Gå til innhold

Hvor mye er dere villig til å betale for en skjerf/sjal?


Gjest Enrandomperson

Anbefalte innlegg

Gjest Enrandomperson

Kom over et innlegg hvor vedkommende hadde kjøpt en sjal for 2500 kr. Ut i fra kommentarfeltet virket det som om absolutt ingen ville betale den prisen. 
Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om det er aldersbetinget? Skriv gjerne din alder ved siden av! :) (skjerfet/sjalet skal selvfølgelig være av høy kvalitet med type kasjhmir stoff) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er kasjmir SÅ mye bedre enn vanlig ? Liksom, nå snakker jeg ikke om nille dørmatte,men en god og dyr skjerf av annet stoff. Det er litt som "diamant er kvinners beste venn" - reklamen som resulterte i at 80% av kvinner betaler dyre summer for en stein på fingeren. Den er "bedre" enn andre steiner. 

For meg er det greit å finne en av god kvalitet, og som ikke er laget på barnearbeid. 
Kan gjerne koste litt for en god skjef, men 25000? nei.

Anonymkode: 4eedf...127

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks 100 kr, og av bomull. 

Du blir ikke rik med andre ord.

Anonymkode: 1adad...684

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri kjøpt kashmirskjerf. Det siste jeg kjøpte var i akryl og kosta 100,- på Cubus for...tre år siden. Er 25. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enrandomperson
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er kasjmir SÅ mye bedre enn vanlig ? Liksom, nå snakker jeg ikke om nille dørmatte,men en god og dyr skjerf av annet stoff. Det er litt som "diamant er kvinners beste venn" - reklamen som resulterte i at 80% av kvinner betaler dyre summer for en stein på fingeren. Den er "bedre" enn andre steiner. 

For meg er det greit å finne en av god kvalitet, og som ikke er laget på barnearbeid. 
Kan gjerne koste litt for en god skjef, men 25000? nei.

Anonymkode: 4eedf...127

Tror det handler for enkelte å ha noe andre ikke har (tror nå jeg). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enrandomperson
35 minutter siden, Papirhjerte skrev:

Ville aldri kjøpt kashmirskjerf. Det siste jeg kjøpte var i akryl og kosta 100,- på Cubus for...tre år siden. Er 25. 

Haha jamen, daså 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ullskjerf: ca. 500-1000 kr. Ellers ville jeg jo potensielt betalt nypris for et Burberry skjerf(ja, drep meg!). Så da ville jeg vel betalt 4k, da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg ville betalt om lag det eit Hermes-skjerf kostar no om dagen. Eg er ikkje så oppdatert på prisane deira, men det er om lag der grensa går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjal fra LV, Hermés osv, men der betaler man jo mye for merket. Videre har jeg gode kasjmirskjerf kjøpt på salg i London. Jeg unngår helst å kjøpe klær i syntetiske materialer, så da blir det gjerne litt dyrere. Tror nok likevel ikke jeg hadde betalt spesielt mye for et skjerf i kasjmir fra et ukjent merke, da kvaliteten varierer. Maks 1000? 

Anonymkode: 52a79...fa2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri betalt mer enn 200 kr. 

Anonymkode: fd5e1...f66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at generell grense går på om lag 1500 kr, men kunne sikkert ha strukket meg opp litt til om det var noe jeg bare "måtte" ha.

Jeg tittet på et vakkert kasjmiresjerf med swarovski krystaller, og det kosta 6000 kr, og det kjente jeg var definitivt lang over det jeg noensinne ville betale for et skjerf. Om alder har noen betydning, så er jeg altså faktisk 47.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har et par skjerf til 1400kr stk fra Holzweiler. Det er dyrt, men jeg er kjempefornøyd med dem og bruker de masse! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

150-200 kr er vel det meste jeg har brukt på et skjerf.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg godt ha betalt om det var et fint skjerf.

Midten av 20-årene.

Endret av Beach
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som student ville jeg nok maks betalt 600 for et skjerf. Men når jeg får jobb kunne jeg nok betalt 1200 for et skikkelig fint og mykt ullskjerf tror jeg. Jeg er 23. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...