Gå til innhold

Apparater på Sats Elixia


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke apparater bruker dere på sats? Enten det er for mage, armer eller bein. Hvilke liker dere best, og hvorfor?

(tenker altså ikke på frivekter eller disse stativene der man må montere vektskiver, stenger og strikk selv, men disse apparatene som heter chest press og pectoral og pull down osv.)

Anonymkode: 6281b...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Ulike Sats-Elxia sentere har ulike apparater, og fra forskjellige leverandører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Ulike Sats-Elxia sentere har ulike apparater, og fra forskjellige leverandører.

Er det sant? Vel, da blir dette litt meningsløst, kanskje. Men håper noen svarer likevel:)

Anonymkode: 6281b...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Beinpress <3 

Leg extension og leg curl også forsåvidt, men da mest for å tyne ut siste rest av krefter og få litt ekstra pump. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker nesten aldri apparater. Gjør isolasjonsøvelser i kabelapparater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt, så er det ulikt fra senter til senter. Om det er sats elixia, Stamina eller fresh. Men utvalget er stort sett det samme. 

Trener sjeldent i apparater. Stort hjerte til trening med egen kroppsvekt! :) også er jeg glad i vektstang og kettlebells, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Februarbarn skrev:

Som nevnt, så er det ulikt fra senter til senter. Om det er sats elixia, Stamina eller fresh. Men utvalget er stort sett det samme. 

Trener sjeldent i apparater. Stort hjerte til trening med egen kroppsvekt! :) også er jeg glad i vektstang og kettlebells, da!

Er Sats og Stamina det samme? Hvorfor har ikke Stamina frokost? Hater Stamina, drittsenter, stengene er ikke engang Eleiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, amativeReflection skrev:

Er Sats og Stamina det samme? Hvorfor har ikke Stamina frokost? Hater Stamina, drittsenter, stengene er ikke engang Eleiko.

Begge deler er to store treningskjeder, ja. 

Stamina har frokost her jeg bor i alle fall? Nå er jo Stamina Grenland kjent som det (de) største også da. Vet ikke hvordan det er andre steder i landet.

nei, så fint at du har funnet ut av det da. Håper du trener på et senter med Eleiko-vektstenger og er fornøyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Februarbarn skrev:

Begge deler er to store treningskjeder, ja. 

Stamina har frokost her jeg bor i alle fall? Nå er jo Stamina Grenland kjent som det (de) største også da. Vet ikke hvordan det er andre steder i landet.

nei, så fint at du har funnet ut av det da. Håper du trener på et senter med Eleiko-vektstenger og er fornøyd :) 

Nei, jeg har to treningsmedlemskap, og jeg ender vel opp med et tredje. Faen jeg hater treningssenter. Gleder meg til jeg kjøper egent utstyr å slipper å sløse bort penger på drittlokaler med søppelustyr (smith-maskin burde forbys).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 5/27/2016 at 23.25, amativeReflection skrev:

Nei, jeg har to treningsmedlemskap, og jeg ender vel opp med et tredje. Faen jeg hater treningssenter. Gleder meg til jeg kjøper egent utstyr å slipper å sløse bort penger på drittlokaler med søppelustyr (smith-maskin burde forbys).

Feil! Smiths maskin er fantastisktil å kjøre isolasjonsøvelser i.  Jeg gjør bulgarske utfall i den. Bakerste beinet hevet på en benk. Gir deg en fantastisk pump i rumpen. Tar også godt på hamstrings og på quadriceps alt etter hvor lang avstand du har mellom fremste og bakerste fot. Lang avstand tar best på baksiden. Jeg gjør denne øvelsen jevnlig, og den er definitivt en av de øvelsene som bygger en fin rompe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...