Gå til innhold

Skolebarn og bursdag på bowling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her har jenta vår veldig lyst å ferie dagen sin på bowling. Går i tredje. 

- Hvor mange serier velger dere? Fortell gjerne om opplevelsen. Likte barne det?

Anonymkode: 22787...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vårt barn går fremdeles "bare" i første klasse enda, så det har ikke vært med på bowling med klassen/venner enda. Vi var en gang på bowling (jeg, mannen min og barnet vårt), men jeg føler fortsatt at barnet vårt er for lite i forhold til tyngden på kulene. Kan hende det er annerledes i tredje klasse?

Anonymkode: e378d...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn går i andre og hun har ingen problem med de letteste kulene. Men minster litt motet om det ikke er sånn beskyttelseting på sidene. Vil tro at 2 serier er nok ja, som jeg ser ei har skrevet over her. 

Anonymkode: c10b0...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 serier :) 
Skal vel spise litt også?

Har ikke bowlinghallen typiske "bursdagspakker"?
Hvor det er en serie først, så spiser barna enten pizza, hamburger eller hva de nå enn serverer, og ender dagen med en serie på slutten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt 2 serier de gangen vi har hatt bursdag med bowling. Dette er noe du bestiller i en "pakke". Da får de bowle, spise pizza, vi har med egen kake og så bowler de litt igjen :-)

De koser seg masse, og det er ikke alltid hvem som vinner som er viktigst. Det er opplevelsen som teller. Ofte har de litt discomusikk og lys også når bursdagene feires.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det bursdagspakker. For de under 12 år anbefaler de 1 time bowling, og så har man 1 time til å spise pizza og kake. Det er ikke alle på 8-9- år som er like interessert i å spille bowling, så en time holder. Da rekker de som regel nesten 2 serier, litt avhengig av hvor mange de er på hver bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wit skrev:

R Vi har hatt 2 serier de gangen vi har hatt bursdag med bowling. Dette er noe du bestiller i en "pakke". Da får de bowle, spise pizza, vi har med egen kake og så bowler de litt igjen :-)

De koser seg masse, og det er ikke alltid hvem som vinner som er viktigst. Det er opplevelsen som teller. Ofte har de litt discomusikk og lys også når bursdagene feires.

Ja det blir pizza :) er det noen av de ansatte som styrer bowling bursdagen, eller vi foreldre. Har vært i bursdager i lekeland der de ansatte har styrt bursdagen. Med det mener jeg, at de sier nå skal alle spise og nå skal alle leke osv.

Anonymkode: 22787...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det blir pizza :) er det noen av de ansatte som styrer bowling bursdagen, eller vi foreldre. Har vært i bursdager i lekeland der de ansatte har styrt bursdagen. Med det mener jeg, at de sier nå skal alle spise og nå skal alle leke osv.

Anonymkode: 22787...1d6

Der vi har vært styrer vi bowlingen. Vi får tildelt baner og så bowler de. Vi voksne har hjulpet til med å legge inn navn og fordele de. Resten har de styrt selv. Vi har også hatt pizza, og så har jeg hatt med kake som de har fått etterpå :-) Dette har fungert kjempefint, og alle har stort sett kost seg.

Men bare spør på bowlingen hvordan de tenker det. Ofte kan det være lurt å spise først også hvis dette er i "middagstid" og det er mange sultne barn. Dette lærte vi "the hard way" på en av gangene vi var der :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wit skrev:

Der vi har vært styrer vi bowlingen. Vi får tildelt baner og så bowler de. Vi voksne har hjulpet til med å legge inn navn og fordele de. Resten har de styrt selv. Vi har også hatt pizza, og så har jeg hatt med kake som de har fått etterpå :-) Dette har fungert kjempefint, og alle har stort sett kost seg.

Men bare spør på bowlingen hvordan de tenker det. Ofte kan det være lurt å spise først også hvis dette er i "middagstid" og det er mange sultne barn. Dette lærte vi "the hard way" på en av gangene vi var der :danse:

Så gøy :) tror dette blir stas 👍 Hvor lenge varte bursdagen? Holder det med to timer hvis det er to serier med bowling og spising av is og pizza?

Anonymkode: 22787...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎27‎.‎05‎.‎2016 at 12.39, AnonymBruker skrev:

Så gøy :) tror dette blir stas 👍 Hvor lenge varte bursdagen? Holder det med to timer hvis det er to serier med bowling og spising av is og pizza?

Anonymkode: 22787...1d6

Vi hadde 2,5 time for at de skulle få litt tid sammen også. De bruker fort litt tid, og så hadde vi jo gaveåpning som også tok litt tid. Det er bedre å sette av 30 min ekstra sånn at de virkelig får kost seg og ikke opplever alt som stress :)

Lykke til, det blir nok kjempegøy!

Endret av Wit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...