Gå til innhold

Stryk på eksamen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært så uheldig å komme opp i de to fagene jeg liker minst til eksamen og i tillegg til dette har jeg vært syk alle lesedagene. Jeg ble også syk midt under den ene eksamen med noe annet, men fullførte i smerter. 
Nå er jeg ganske usikker på om jeg faktisk består i de to fagene, her er standpunktkarakteren i faget grei, men sykdom har gjort det vanskelig å forberede meg til eksamen.
Under seremonien skal vi få utdelt vitnemål, men dersom jeg stryker og ikke får vitnemål burde jeg møte opp? Venner og foreldre kjenner meg som en veldig pliktoppfyllende og skoleflink person og mener at det nærmest er umulig at jeg kan få dårlige enn karakteren 3, dette er så flaut. Er så utrolig skuffet over meg selv, ja jeg vet at jeg tar sorgene på forskudd, men jeg er så redd. 

Anonymkode: aa7b3...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det samme. Hvilket fag var det du kom opp i?

Anonymkode: a311d...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, ikke ta sørgene på forskudd. Det som skjer, skjer. Ta et friår og ta opp fagene. Lykke til.

Anonymkode: a311d...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vil gå bra. Smil, jobb hardt. I verste fall, gå opp til privatist. Good luck. 

Anonymkode: a311d...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid skummelt å vente på karakter.. Stryker du så kan du faktisk klage. Da vil en annen sensor vurdere oppgaven din. Er mange som i utgangspunktet har fått stryk på eksamen som har klaget og dermed bestått:)

Er selv student så vet hvordan du har det nå. Utallige ganger har jeg vært helt sikker på at jeg kom til å få dårlig karakter eller stryk, men har alltid gått bra. Jeg hadde nylig muntlig eksamen i et fag jeg virkelig mislikte. Var helt overbevist om at det kom til å gå dårlig. Etter eksamen begynte jeg å tenke over alle tingene jeg burde sagt som jeg ikke sa osv. Følte at jeg hadde gjort det helt greit og ble derfor veldig overrasket når jeg fikk toppkarakter :)  Skal forresten en god del til for å stryke, da må du ha bommet på veldig mye..

Anonymkode: 33860...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å gi slike dokumenter i en konvolutt, og en konvolutt forteller jo ikke omverdenen om den inneholder et vitnemål eller kompetansebevis.

Anonymkode: ab53b...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...