Gå til innhold

GoSupermodell er lagt ned :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte at jeg sikkert ikke er den eneste her inne som har hengt på "gsm" en gang i tiden (faktisk var jeg der også kvelden før siden stengte), og ville bare si ifra at nå er siden lagt ned for alltid.. jeg syns det er litt trist i og med at jeg brukte mye tid på det i flere år, er jo litt en del av barndommen på en måte. Så, er det flere her som spilte gsm? Noen som vil mimre litt? :)

Anonymkode: 4604b...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker jeg var veldig aktiv der i 2006 eller 2007. Noen år senere logget jeg meg på igjen og leste gjennom meldingene mellom meg og vennene mine, og ble litt overrasket over hvor mye baksnakking jeg fant. Prøvde å komme meg inn igjen enda en gang for kanskje to år siden (for å lese og ta screenshot av meldingene), men da hadde kontoen min blitt slettet. 

GSM er et fint barndomsminne fra da jeg brukte mye tid på internettsamfunn for unge (minstall, Habbo, Powerbabes og Hundeparken). Hadde vært veldig gøy å få ta en titt på alle de gamle kontoene mine igjen, men alt er jo dessverre long gone :(

Anonymkode: c52f4...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, klarte å opprette en formue på rundt 500 000 i cash og 1,2 millioner i garderobe verdi :rolleyes: Gode tider

Anonymkode: 9cebd...3dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...