Gå til innhold

Pakkeliste til ferie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Driver å skriver pakkeliste til en ferie vi skal på snart :) Er til varmere strøk og jenta mi har nettopp fylt året. 

Er det noe must å ha med? Hvor mye mat burde jeg ta med? :) All tips tas i mot. 

Anonymkode: 60cc7...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta med bleier. Det er svindyrt i utlandet. Og hvis hun fremdeles spiser grøt kan du ta med usukra grøt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var i Syden med jenta mi, kjøpte jeg bleier der, å det var mye billigere enn her! Så også at de hadde stort utvalg av forskjellige barne smoothies og barnemat. Så jeg kjøpte alt sånt der 😊 men husk solkrem, solhatt og en liten parasoll 😊

Anonymkode: da834...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blakker deg på bleier, så bruker du trolig så mye bleier at du uansett må bestille ekstra bagasje på flyet. Så ta med en pakke eller to, og så kjøper du resten der nede. Jeg kan love deg at det ikke er bleiene du blakker deg på. Uansett kjedelig å fylle opp dyrebar bagasjeplass på ørten pakker bleier. Mer stress på flyplassen også, å ha større/flere kolli enn nødvendig.

Anonymkode: 562e6...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogn, bilsete, trille, og solkrem fra apoteket. Mange av solkremen du får kjøpt i "syden" funker ikke.

Dropp bleier. Tar alt for mye plass.

Sånne soldrakter er også lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...